eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów unijnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Opole: Dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów unijnych
Numer ogłoszenia: 182008 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów unijnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów unijnych; 1) Część I zamówienia - dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla WIPiL, 2) Część II zamówienia - dostawa mebli laboratoryjnych dla WM, 3) Część III zamówienia - dostawa mebli biurowych oraz szkolnych dla WEAiI, WIPiL, WB, Biblioteka Główna, WM i Jednostki Administracji Centralnej, 4) Część IV zamówienia - dostawa mebli biurowych dla WEiZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.: 1) Część I - załącznik nr 1a do SIWZ 2) Część II - załącznik nr 1b do SIWZ 3) Część III - załącznik nr 1c do SIWZ 4) Część IV - załącznik nr 1d do SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dostawa mebli włącznie z: wniesieniem do wskazanych pomieszczeń w budynkach Politechniki Opolskiej na terenie Opola oraz montażem mebli na koszt wykonawcy; 2) meble muszą być wykonane z płyty meblowej w klasie higieny co najmniej E1 (wykonawca przy dostawie zobowiązany jest dostarczyć atesty higieniczności E1 wydawane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, oznaczającą, że zastosowane płyty meblowe mogą być stosowane w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego przebywania ludzi); 3) meble muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, wytrzymałości i stateczności jedynie określone w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla części zamówienia załączniki nr 1a, 1b i 1c do siwz (wykonawca przy dostawie zobowiązany jest dostarczyć atesty); 4) w przypadku występowania różnych odcieni wymaganej kolorystyki materiału (kolor materiału obiciowego, kolor płyty) wykonawca, przed dostawą, przedstawi osobom odpowiedzialnym za odbiór mebli do akceptacji ostateczną kolorystykę, 5) Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 1,5 cm od wszystkich podanych wymiarów zewnętrznych mebli / zestawów meblowych (tolerancja nie dotyczy elementów konstrukcyjnych i grubości płyty), 6) wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy Miejsce dostaw: a) część I: budynek Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej w Opolu przy ulicy Ozimska 75, b) część II - budynek Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej w Opolu przy ul. Mikołajczyka 5, c) część III - miejsca dostaw zostały wskazane w załączniku nr 1c do umowy, d) część IV: budynek Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Luboszyckiej 7 (sala L105A, L105B, L105C)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.51.61.00-3, 39.11.11.00-4, 30.19.59.00-1, 39.16.00.00-1, 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykazu minimum 2 głównych dostaw mebli biurowych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, każda o wartości: Część I zamówienia - minimum 3.500,00 zł brutto Część II zamówienia - minimum 2.000,00 zł brutto Część III zamówienia - minimum 30.000,00 zł brutto Część IV zamówienia - minimum 10.000,00 zł brutto b) dowodów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)zmiana w zakresie przedmiotu umowy (np. rodzaju materiału, z którego są wykonane meble, ich kształtu czy wymiarów), jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, przy czym zmiana taka nie może powodować pogorszenia jakości Mebli; Zmiana taka wymaga zgody obu Stron umowy; 2) zmiana w zakresie sposobu lub terminu płatności, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; 3) zmiany w zakresie terminów realizacji umowy są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy; 4) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 6) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 7) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 8) dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; 9) jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu: - w części I Optymalizacja parametryczna obróbki skrawaniem materiałów trudnoobrabialnych z uwzględnieniem kryterium jakości technologicznej warstwy wierzchniej - doposażenie laboratorium Katedry Inżynierii i Bezpieczeństwa Pracy Politechniki Opolskiej w Opolu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, Priorytet I Wzmocnienie atrakcyjności Gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1 Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw nr umowy: RPOP.01.03.01-16-013/12-00. - w części II finansowanego ze środków unijnych z projektu współfinansowanego z EFRR RPO Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 (Tytuł projektu: Innowacyjne laboratorium do badań materiałów metalowych przy obciążeniach statycznych na Politechnice Opolskiej; Oś priorytetowa: RPOP.01.00.00 - Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu; Działanie: RPOP.01.03.00 - Innowacje, badania, rozwój technologiczny; Poddziałanie: RPOP.01.03.01 - Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw; Nr umowy: RPOP.01.03.01-16-001/12-00), - w części IV projekt pt.: Opolska Platforma Innowacji (OPI); Nr projektu: WND - RPOP.01.03.01-16-016/12, decyzja o dofinansowanie nr RPOP.01.03.01-16-016/12-00 z dnia 10.12.2012 r., umowa partnerska z dnia 18.07.2012 r. Inwestujemy w Twoją przyszłość Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 1, Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla WIPiL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.51.61.00-3, 39.11.11.00-4, 30.19.59.00-1, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych dla WM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych oraz szkolnych dla WEAiI, WIPiL, WB, Biblioteka Główna, WM i Jednostki Administracji Centralnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.11.10-0, 39.12.12.00-8, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli biurowych dla WEiZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3, 39.12.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.