eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinModernizacja węzła kuchennego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Gubinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Gubin: Modernizacja węzła kuchennego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Gubinie.
Numer ogłoszenia: 122721 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Gubinie, ul. Piastowska 22, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594486, fax 068 3594486.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja węzła kuchennego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Gubinie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja węzła kuchennego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Gubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdue się w projekcie budowlanym, predmiarze robó oraz STWIOR. Stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) mają do dyspozycji pracownika posiadającego uprawnienia kierownika budowy legitymującego się 5 letnim stażem pracy, 2) w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie tematycznym i wymiarze prac, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane od wykonawcy: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawarte w formularzu ofertowym załącznik nr 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich uprawnień i kwalifikacji (załącznik nr 2) b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem zakresu oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krosno-odrz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Gubinie ul. Piastowska 22 66-620 Gubin e- mail - soswgubin@poczta.onet.pl tel. (068) 359 4486 fax. (068) 359 4486.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Gubinie ul. Piastowska 22 66-620 Gubin sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.