Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-06
Włoszczowa: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Włoszczowa do i z placówek oświatowych w roku szkolnym
Numer ogłoszenia: 122715 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli we Włoszczowie , ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944189, faks 041 3942339.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.wloszczowa.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Włoszczowa do i z placówek oświatowych w roku szkolnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa dowożenia i odwożenia w roku szkolnym 2016/2017, w dni nauki szkolnej 643 uczniów do i z placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Włoszczowa. Zadanie zostało podzielone na następujące części: Część 1 Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 we Włoszczowie, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 1 we Włoszczowie). Liczba dowożonych uczniów: - 209, w tym: Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 we Włoszczowie - 207, Przedszkole Samorządowe Nr 2 we Włoszczowie - 1, Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie - 1 Dzienny przebieg - 242 km Część 2 Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych Nr 2 we Włoszczowie, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 2 we Włoszczowie). Liczba dowożonych uczniów - 191, w tym: Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 we Włoszczowie - 189, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie - 1, Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie - 1, Dzienny przebieg - 164 km Część 3 Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Koniecznie. Liczba dowożonych uczniów - 113 Dzienny przebieg - 430 km Część 4 Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Kurzelowie. Liczba dowożonych uczniów - 125 Dzienny przebieg - 356 km Część 5 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. S. Czarnieckiego w Czarncy Liczba dowożonych uczniów - 5 Dzienny przebieg - 10 km Liczba przewożonych uczniów na trasach przewozów, godziny dowozu i odwozu, trasy i ich długości dla każdej z części zadania zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Usługa przewozowa świadczona będzie przez cały rok szkolny 2016/2017 (również w dni odpracowywania przez uczniów zajęć lekcyjnych) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, zgodnie z organizacją roku szkolnego. 3. Dowożenie uczniów odbywać się będzie w oparciu o linie regularne, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych. W związku z tym, że w czasie przewozu zamawiający zapewnia opiekę, Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania bezpłatnych biletów do przejazdu opiekunom przewożonych uczniów. Przewozy w oparciu o linie regularne muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla uczniów dowożonych do wyżej podanych szkół oraz pod warunkiem nieprzekraczania limitu maksymalnej liczby osób przewożonych w danym autobusie, określonej w stosownych dokumentach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił uczniom wygodę i bezpieczeństwo w czasie przewozu oraz takie warunki, jakie uważa się za niezbędne przy tego rodzaju usługach, a zwłaszcza zapewnienie szczególnej ostrożności przy wsiadaniu i wysiadaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył odpowiednią liczbę pojazdów na trasach określonych w Harmonogramie przewozów, tak aby przewożeni uczniowie (objęci przedmiotem zamówienia, posiadający bilety miesięczne zakupione przez Zamawiającego) mieli zapewnione miejsca siedzące. 4. Przypuszczalna liczba objętych usługą uczniów 643 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów plus, minus 20% w zależności od liczby uczniów zgłaszanych przez szkoły. 5. Wykonawcę zobowiązuje się do: 1) zapewnienia bezpiecznego, niezbędnego i sprawnego technicznie taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii autobusu, 2) oznakowania autobusów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi. 3) podjeżdżania autobusami na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenia dzieci przez jezdnię, 4) zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom i opiekunom, 5) ogrzewania pojazdów dowożących uczniów w okresie zimowym, 6) wystawiania bezpłatnych biletów do przejazdu opiekunom przewożonych uczniów, 7) honorowania wykupionych biletów miesięcznych wykorzystywanych do przejazdu na określonych w SIWZ relacjach, również w innych kursach regularnych ogólnodostępnych w dni nauki szkolnej i w dniach, w których odpracowywane są zajęcia szkolne. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od obowiązku wykonania usługi dowozu i odwozu na trasach i w godzinach określonych w SIWZ lub po zmianach determinowanych organizacją pracy określonej szkoły, 8) dostosowywania rozkładu jazdy do zmian w organizacji pracy szkoły, wynikających w szczególności ze zmian w planie lekcyjnym i rozkładzie zajęć uczniów dowożonych. 6. Liczba przewożonych uczniów na trasie przewozów, godziny dowozu i odwozu (z zachowaniem zasady, że uczniowie przywożeni są do szkół nie później niż 10 min., i nie wcześniej niż 20 min. przed rozpoczęciem zajęć - Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład jazdy do tej zasady również w przypadku zmian w organizacji pracy placówek oświatowych), trasy i ich długości zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym tras i kilometrów przewozu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości po 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla części 1-4 zamówienia oraz 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla części 5 zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na przewóz osób oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie uczniów do szkół autokarami trwające nieprzerwanie minimum 10 miesięcy każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum sprzętowym do realizacji określonej części zamówienia, do której przystępuje, tj.: a) dla Części 1, liczbą co najmniej 8 autobusów z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne; b) dla Części 2, liczbą co najmniej 6 autobusów z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne; c) dla Części 3, liczbą co najmniej 7 autobusów z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne; d) dla Części 4, liczbą co najmniej 7 autobusów, z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne: e) dla części 5, co najmniej 1 autobusem z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasie określonej w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającym aktualne badania techniczne oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, autobusy - wskazane w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ - nie mogą się powtarzać
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (posiadającymi uprawnienia do prowadzenia autobusów) w liczbie odpowiedniej do realizacji określonej części zamówienia, do której przystępuje, tj.: a) dla Części 1, co najmniej 8 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy; b) dla Części 2, co najmniej 6 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy; c) dla Części 3, co najmniej 7 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy; d) dla Części 4, co najmniej 7 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy; e) dla Części 5, co najmniej 1 kierowcą oraz załączy kserokopię jego prawa jazdy a także złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kierowcy - wskazani w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ - nie mogą się powtarzać
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - złożone np. w treści formularza ofertowego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli we Włoszczowie, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli we Włoszczowie, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, pok. nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 we Włoszczowie, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 1 we Włoszczowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba dowożonych uczniów: - 209, w tym: Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 we Włoszczowie - 207, Przedszkole Samorządowe Nr 2 we Włoszczowie - 1, Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie - 1 Dzienny przebieg - 242 km Liczba przewożonych uczniów na trasach przewozów, godziny dowozu i odwozu, trasy i ich długości dla każdej z części zadania zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych Nr 2 we Włoszczowie, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 2 we Włoszczowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba dowożonych uczniów - 191, w tym: Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 we Włoszczowie - 189, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie - 1, Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie - 1, Dzienny przebieg - 164 km Liczba przewożonych uczniów na trasach przewozów, godziny dowozu i odwozu, trasy i ich długości dla każdej z części zadania zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Koniecznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba dowożonych uczniów - 113 Dzienny przebieg - 430 km Liczba przewożonych uczniów na trasach przewozów, godziny dowozu i odwozu, trasy i ich długości dla każdej z części zadania zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Kurzelowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba dowożonych uczniów - 125 Dzienny przebieg - 356 km Liczba przewożonych uczniów na trasach przewozów, godziny dowozu i odwozu, trasy i ich długości dla każdej z części zadania zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. S. Czarnieckiego w Czarncy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba dowożonych uczniów - 5 Dzienny przebieg - 10 km Liczba przewożonych uczniów na trasach przewozów, godziny dowozu i odwozu, trasy i ich długości dla każdej z części zadania zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii - 5
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Włoszczowa w 2025 r.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włoszczowie
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we Włoszczowie"
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WŁOSZCZOWSKIEGO
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.