eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratorium Izby Celnej we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Wrocław: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratorium Izby Celnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 122618 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, fax 071 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratorium Izby Celnej we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Aktualizacja oprogramowania narzędziowego i elektroniki detektora masowego TurboMass produkcji firmy Perkin Elmer, - Dostawa i instalacja dozownika split/splitless i detektora ECD do chromatografu gazowego GC 6890 Plus firmy Agilent Technologies, - Dostawa biblioteki widm masowych Pfleger Weber Mauer edycja 3, - Dostawa uniwersalnego pieca muflowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 29.21.00.00 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska Kod CPV wg słownika 2008: 42.30.00.00 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska Oryginalny kod CPV: 33.25.32.21 - Chromatografy gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział firmy, które: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, - Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej, - Dotyczy zadania I i II - wykonali , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie dostawy zbliżone co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 30.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.3. Dotyczy zadania nr I i II - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych, co do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, tj. przekraczającej 30.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie .Przez określenie zbliżonych należy rozumieć «mający podobne cechy, właściwości; niewiele się różniący, podobny. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej Wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne: - Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów systemem zero -jedynkowym - spełnia-nie spełnia. Niespełnienie przez któregokolwiek z Wykonawców powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja oprogramowania narzędziowego i elektroniki detektora masowego TurboMass produkcji firmy Perkin Elmer..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja oprogramowania narzędziowego i elektroniki detektora masowego TurboMass produkcji firmy Perkin Elmer. Modyfikacja elektroniki detektora TurboMass obejmuje: - Zestaw płyt elektronicznych do detektora masowego wraz z oprogramowaniem TurboMass 5.3, - Komputer - Procesor Pentium D min 3,0 GHz; 1024 MB DDR RAM pamięci; dysk twardy 250 GB 7200 obr min SATA; karta graficzna min 128 MB RAM; nagrywarka DVD-RW CD-ROM; LAN 100 MB, FDD 1,44 MB, mysz, klawiatura, 10/100 Mbit Lan 8 port switch; system operacyjny Windows XP profesional lub Windows 2000 (zależnie od wymagań oprogramowania narzędziowego), - Monitor 17 LCD o czasie reakcji matrycy max 8 ms,, plamka max 0,25, kontrast min. 500:1, kąt widzenia 170/170 stopni, - Kartę sieciową, - drukarka laserowa o szybkości druku nie mniejszej niż 4 strony/min - Uaktualnienie biblioteki widm masowych NIST 2005, - Wykonanie wymiany elektroniki w detektorze masowym, instalację i konfigurację komputera, - Oprogramowanie Microsoft Office 2007r. - Przeprowadzenie minimum jednodniowego szkolenia w obsłudze oprogramowania ze szczególnym uwzględnieniem modułu raportowania wyników badań. Okres gwarancji min. 12 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.83.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja dozownika split/splitless i detektora ECD do chromatografu gazowego GC 6890 Plus firmy Agilent Technologies..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja dozownika split/splitless i detektora ECD do chromatografu gazowego GC 6890 Plus firmy Agilent Technologies Dozownik split/splitles do chromatografu gazowego GC 6890 Plus firmy Agilent Technologies wyposażony w system EPC, przystosowany do pracy z kolumnami kapilarnymi. Detektor ECD przystosowany do pracy z kolumnami kapilarnymi. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oraz zamontować dozownik wraz z detektorem w chromatografie gazowym GC 6890 Plus firmy Agilent Technologies. Detektor i dozownik musi być w pełni sterowany i kontrolowany przez oprogramowanie narzędziowe chromatografu gazowego GC 6890 Plus firmy Agilent Technologies Chem Station A.08.03 G2075AA. Okres gwarancji min. 12 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa biblioteki widm masowych Pfleger Weber Mauer edycja 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania biblioteki widm masowych Pfleger Weber Mauer edycja 3. Biblioteka widm masowych Pfleger Mauer Weber edycja 3 zawiera minimum 6 300 widm na Cd-ROM. Biblioteka musi być kompatybilna z oprogramowaniem narzędziowym chromatografu gazowego 6890 N z detektorem 5973 Network MSD Chem Station Rev D.00.01. Okres gwarancji min. 12 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.21-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa uniwersalnego pieca muflowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa uniwersalnego pieca muflowego o następujących parametrach: Piec muflowy do codziennej pracy laboratoryjnej. Piec powinien być wyposażony w: - Drzwi uchylne, - ceramiczne płyty grzewcze z zintegrowanym drutem grzewczym, który jest zabezpieczony przed bryzgami i gazami wylotowymi, - regulowany otwór wlotowy powietrza w drzwiach. - otwór wylotowy na tylnej ściance pieca wyposażony w wentylator i kominek - minimalny zakres temperatury pracy od pokojowej do + 1200°C - sterownik do regulacji temperatury pieca o minimalnych wymaganiach: - liczba programów 9, - liczba kroków programu 4, - nastawiany czas uruchomienia, - dane wprowadzane do programu nagrzewania w krokach, co 1 °C lub 1 min, - czas nagrzewania do temperatury maksymalnej nie dłużej niż 80 minut. Wymiary pieca - wewnętrzne nie mniejsze niż: szerokość 200 mm, głębokość 170 mm, wysokość 130 mm, pojemność min. 5 l. - zewnętrzne nie większe niż: szerokość 450 mm, głębokość 480 mm, wysokość 530 mm. - okres gwarancji min. 24 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.