eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa strefy wejścia budynku A Sekcji Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji przy ul. Hubskiej 29-33 we Wrocławiu, w celu wydzielenia funkcji recepcyjnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Wrocław: Przebudowa strefy wejścia budynku A Sekcji Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji przy ul. Hubskiej 29-33 we Wrocławiu, w celu wydzielenia funkcji recepcyjnej.
Numer ogłoszenia: 122585 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa strefy wejścia budynku A Sekcji Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji przy ul. Hubskiej 29-33 we Wrocławiu, w celu wydzielenia funkcji recepcyjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęto następujące, niżej wymienione prace i roboty: a) Prace rozbiórkowe: - częściowa rozbiórka ścianek działowych, murowanych z cegły pełnej gr. ½ cegły, obustronnie otynkowanych, - częściowa rozbiórka ściany konstrukcyjnej gr. 1c. - odtworzenie istniejącego przejścia zamurowanego w ścianie konstrukcyjnej - wybicie nowego otworu okiennego z korytarza do pomieszczenia oficera dyżurnego w ścianie konstrukcyjnej - demontaż istniejących drzwi wejściowych oraz drzwi przedzielenia komunikacji pomiędzy strefami ogólnodostępną oraz zamkniętą - demontaż stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych oraz poczekalni - demontaż stolarki drzwiowej do pomieszczeń biurowych - rozbiórka istniejących warstw wykończeniowych naściennych (glazura, tynki), oraz posadzkowych. b.) Prace ogólnobudowlane: - wykonanie stalowego podciągu oraz nadproża nad nowym przejściem oraz otworem w ścianach konstrukcyjnych - wykonanie nowych ścianek działowych murowanych z cegły pełnej gr. ½ cegły obustronnie otynkowanych, wykończonych gładzią gipsową - osadzenie nowej stolarki drzwiowej wejściowej do pomieszczeń biurowych - osadzenie nowych okien PCV w pomieszczeniach biurowych oraz poczekalni - osadzenie nowej ślusarki drzwiowej wejścia głównego wraz z wiatrołapem, drzwi wydzielenia stref w komunikacji oraz okienek podawczych - zamontowanie w pomieszczeniach biurowych modułowego sufitu podwieszonego na stelażu stalowym - rozprowadzenie wentylacji grawitacyjnej do pomieszczeń biurowych - przygotowanie podłoży pod warstwy wykończeniowe posadzkowe c.) Prace wykończeniowe: - wykonanie nowych warstw użytkowych posadzek w strefie komunikacji (płytki Gres), i w pomieszczeniach biurowych (wykładzina obiektowa) - montaż ciągu czyszczącego w wiatrołapie wejścia głównego - wykonanie powłok malarskich naściennych. Do wysokości ok. 1,6 m powłoki zmywalne, powyżej akryle wewnętrzne. Zakres prac elektrycznych a.) Prace demontażowe: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej oświetlenia oraz zasilania gniazd wtyczkowych w strefie przebudowy b.) Prace w zakresie wykonania instalacji elektrycznych: - instalacja WLZ - zasilanie rozdzielnicy elektrycznej parteru TE1 - instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych - instalacja oświetlenia awaryjnego i kierunkowego - instalacja kontroli dostępu - instalacja połączeń wyrównawczych - ochrona przepięciowa - ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym Szczegółowy zakres prac budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej ( projekt i przedmiar robót ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi (wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych) b. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty ogólnobudowlane z pracami elektrycznymi ), których wartość nie była mniejsza niż 50 000 zł. brutto (każda), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1, 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednia, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w w pkt 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik nr 7 ). 2. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 1 ) posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi ( uprawnienia konstrukcyjno-budowlane i elektryczne) oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu, 3. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z uwzględnianiem warunku określonego w pkt VII ppkt 2b SIWZ ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 8 ), 4. minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty przedstawione w wykazie o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane z należytą starannością . Oznaczenie dokumentów winno jednoznacznie wskazywać, którego dotyczą zadania. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. IX. 1. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 7 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 8 5. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy ich udział w realizacji zamówienia jest przewidywany - załącznik nr 9 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 10 do SIWZ 7. Kosztorys ofertowy podpisany w sposób określony w pkt XI ppkt 6 SIWZ, 8. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: - zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników, - pełnomocnictwa wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10. przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ), z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców ( lidera ), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, wejście od ul. Podwale 31/33, Punkt Obsługi Klienta, tel. wew: 138 00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, wejście od ul. Podwale 31/33, Punkt Obsługi Klienta, tel. wew: 138 00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.