eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Nowa Sól: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 12254 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp. 1.Przedmiotem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego jest zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, wykonanych zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj.:Dz.U. z 2007 nr 186, poz.1322) posiadającymi aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę : Lp.Rodzaj tablic rejestracyjnych Jedn. miary Ilość 1.Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe- Kpl.9300 2.Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - Kpl.100 3.Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - Kpl.10 4.Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - kpl.2 5.Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe - Kpl.40 6.Tablice tymczasowe samochodowe dwurzędowe - Kpl.10 7.Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe - Kpl.2 8.Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe - kpl.2 9.Tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe - Kpl.4 10.Tablice zwyczajne pojedyncze jednorzędowe samochodowe - Szt.400 11.Tablice tymczasowe pojedyncze jednorzędowe samochodowe - Szt.20 12.Tablice zwyczajne pojedyncze dwurzędowe samochodowe - Szt.120 13.Tablice tymczasowe pojedyncze dwurzędowe samochodowe - Szt.10 14.Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe - Szt.400 15.Tablice motocyklowe indywidualne - Szt.2 16.Tablice zabytkowe motocyklowo - ciągnikowe - Szt.2 17.Tablice tymczasowe motocyklowo - ciągnikowe - Szt.10 18.Tablice zwyczajne motorowerowe - Szt.900 19.Tablice tymczasowe motorowerowe - Szt.10 2.Podane w pkt.1 ilości tablic rejestracyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. 3.Z tytułu niezrealizowania 100% wskazanych w pkt.1 ilości tablic rejestracyjnych Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. 4.Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. 5.Szczegółowa ilość zamawianych tablic rejestracyjnych będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego 7.Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. wo zamówień publicznych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia składanej oferty wadium ..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych, SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, -posiadają zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, o których mowa w art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj.:Dz.U. z 2005 r. nr 108, poz.908 z późn. zm.) Nie spełnienie, chociaż jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a złożoną ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.XIV SIWZ. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) ) dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie litera a), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ ); d) zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwy organ z art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) e/ oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ- dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 1 litera a),c), d),e) , c) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e)Wypełniając formularz oferty ( załącznik nr 1 specyfikacji) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, pok.203.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól , pok.109 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, złożenia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego interes prawny doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, przepisach wykonawczych do ustawy jak też niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest .

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.