Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-06
Busko-Zdrój: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla gminy Solec - Zdrój - I etap.
Numer ogłoszenia: 122445 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Buski , ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3783051, faks 041 3783578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla gminy Solec - Zdrój - I etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych do uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków o dane dotyczące budynków i lokali zgodnie z treścią rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków poprzez: Pomiar w terenie budynków których brak w bazie mapy numerycznej lub które są błędne, Utworzenie obiektów budynków w bazie mapy numerycznej,Utworzenie obiektów budynków i lokali w części opisowej, Ustalenie stanów prawnych nieruchomości budynkowych i lokalowych,Założenie baz danych ewidencyjnych budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej, Aktualizację użytków gruntowych zabudowanych . Ilość obrębów podlegających opracowaniu: 19 Przybliżona liczba budynków: 5 915 Przybliżona liczba lokali: 35 Ilość działek: 15 964 Ilość jednostek rejestrowych: 4 217 Powierzchnia ewidencyjna obszaru opracowania: 8 508 ha Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 6). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej dla co najmniej 300 budynków. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że usługa została wykonana należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie; geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych które określono w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz.1287 z późn. zm./. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie tych osób o posiadaniu uprawnień (załącznik nr 8).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie (załącznik nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.powiat.busko.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta (hol) Starostwa Powiatowego w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Dobrowoda oraz Mikułowice, gm. Busko-Zdrój - obszar wiejski"
- "Budowa ścieżki rowerowej oraz przebudowa ciągu pieszego w ul. 1-ego Maja oraz w ciągu ul. Starkiewicza"
- Dostawa wężyków oraz kontrastu do wstrzykiwacza do tomografu komputerowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Roboty remontowo-wykończeniowe w Sanatorium "Oblęgorek"
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Dobrowoda oraz Mikułowice, gm. Busko-Zdrój - obszar wiejski"
- Wykonanie (...):1) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)",2) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)".
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część III - obej. obręby: Kady, Książenice, Książenice PGR
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część II - obejmująca obręby Adamowizna, Czarny Las, Janinów ...
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 3 części
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.