eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont nawierzchni chodnika w m. Głogówek w ciągu drogi krajowej nr 40 administrowanej przez GDDKiA O/Opole Rejon w Kędzierzynie - Koźlu.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Opole: Remont nawierzchni chodnika w m. Głogówek w ciągu drogi krajowej nr 40 administrowanej przez GDDKiA O/Opole Rejon w Kędzierzynie - Koźlu.
Numer ogłoszenia: 122438 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodnika w m. Głogówek w ciągu drogi krajowej nr 40 administrowanej przez GDDKiA O/Opole Rejon w Kędzierzynie - Koźlu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontu nawierzchni chodnika w km 40+205÷40+435 na długości 230 mb polegające na przełożeniu nawierzchni chodnika w ciągu drogi krajowej nr 40 w m. Głogówek. Zmówienie obejmuje: - rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50 w ilości 513,71 m2 - rozebranie nawierzchni chodnika z kształtki betonowej w ilości 72,20 m2 - demontaż krawężników kamiennych na długości 157,00 mb - demontaż krawężników betonowych na długości 45,00 mb - ułożenie krawężników betonowych na ławach betonowych, na długości 207,70 mb - ułożenie obrzeży w ilości 8,70 mb - regulacja 4 szt. studzienek telekomunikacyjnych o wymiarach 60x100 cm - ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 585,91 m2 , wraz z wyrównaniem podbudowy warstwą z kruszywa kamiennego o grubości 4 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają n/w warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp b) mają do dyspozycji do realizacji przedmiotowego zamówienia min. 5 pracowników oraz kierownika robót z 2 letnim stażem pracy, stosownymi uprawnieniami budowlanymi i należącego do izby samorządu zawodowego c) posiadają doświadczenie przy wykonywaniu robót w zakresie budowy i remontu nawierzchni chodników z kostki betonowej. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to tym okresie) wykonał min. 2000,00 m2 budowy lub remontu chodników w ciągu dróg publicznych, wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie. d) dysponują odpowiednim potencjałem sprzętowym, zapewniającym wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami realizacji zamówienia podanymi w rozdziale 4 SIWZ Wykonawca musi wykazać możliwość dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi: - piła do przycinania elementów prefabrykowanych - samochód skrzyniowy do transportu elementów betonowych (o ład. 5 - 10 Mg) - wibracyjna zagęszczarka płytowa do zagęszczania e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika (doświadczenie zawodowe), Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej SIWZ. 2. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika (potencjał kadrowy) , wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (tylko dla kierownika robót). Ponadto dla kierownika robót należy przedstawić kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Informację o sprzęcie i środkach transportu jakim dysponuje Wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika (potencjał techniczny). 4. Ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon Kędzierzyn - Koźle, ul. 24 Kwietnia 4, 47 - 200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon Kędzierzyn - Koźle, ul. 24 Kwietnia 4, 47 - 200 Kędzierzyn - Koźle pokój nr 1 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.