Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Tychy: Dostawa, montaż i włączenie syren elektronicznych do Radiowego Systemu Włączania Syren - RSWS 2000 dla Systemu Wczesnego Ostrzegania - SWO na terenie Miasta Tychy
Numer ogłoszenia: 122285 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i włączenie syren elektronicznych do Radiowego Systemu Włączania Syren - RSWS 2000 dla Systemu Wczesnego Ostrzegania - SWO na terenie Miasta Tychy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Radiowego Systemu Włączania Syren - RSWS 2000 dla obsługi Systemu Wczesnego Ostrzegania - SWO, na terenie miasta Tychy - program na 2011 rok. Wymagania dla przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i włączenie syren elektronicznych do systemu Radiowy System Włączania Syren - RSWS 2000 dla Systemu Wczesnego Ostrzegania - SWO na terenie Miasta Tychy w ilości sześciu sztuk. Elektroniczna, wielofunkcyjna syrena alarmowa - EWSA, winna spełniać następujące wymagania: - możliwość sygnalizacji alarmowej i komunikacji głosowej w nowoczesnych systemach alarmowania i ostrzegania ludności - RSWS 2000 dla SWO, zgodnie z obowiązującymi ustawowymi standardami dla sygnałów alarmowych OC - powietrzny, o skażeniach, o klęsce żywiołowej, o pożarze a także komunikatów specjalnych - pełny przekaz audio; - głowica elektroakustyczna o modułach zewnętrznych typu HORN, odporna na udary elektro-magnetyczne, promieniowanie UV, mrozy, upały i inne czynniki atmosferyczne - aluminium; - rodzaj generacji sygnału nie powodujący powstawanie zjawiska wygaszania sygnału; - zakres częstotliwości akustycznej alarmowej: --alarmowej - 50 - 435Hz --pasmo dla mowy - 300Hz - 10kHz - głośność: -- dookolnie - 109dB (A) z 30m --kierunkowo - 112dB (A) z 30 m; -ilość Hornów - minimum 4 szt.; -ilość wzmacniaczy - minimum 2szt.; -moc syreny - minimum 600 W; -praca w czuwaniu bez zasilania sieciowego - 12 dni; -bateria akumulatorowa - minimum 2x12V38Ah; -zasilanie sieciowe - 230V50Hz, z zasilania wewnętrznego budynku; - szafa sterownicza montowana w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę;. -przyłączenie syreny do istniejącej instalacji odgromowej; -liczba ogłoszonych alarmów bez zasilania sieciowego - minimum 10/48h; -komunikaty głosowe zapewnione za pośrednictwem: --cyfrowego modułu mowy; -- radiotelefonu, --lokalnego mikrofonu; -możliwość zmiany komunikatów ogłoszonych z modułów pamięci przez kopiowanie pliku w formacie mp3 lub vav z PC na przenośną kartę pamięci; -możliwość przesyłania wiadomości SMS na telefon komórkowy GSM o stanie syreny; -zapewnione sterowanie i pełna diagnostyka sprawności technicznej syreny z komputera PC w wewnętrznej sieci Modułowa Centrala Alarmowa 03 - Wydział Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności, Spraw Obronnych i Pion Ochrony Urząd Miasta Tychy- Teleinformatyczne Centrum Bezpieczeństwa - Centrum Zarządzania Kryzysowego - Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej Tychy -syrena przystosowana, włączona, sterowana i testowana z Modułowej Centrali Alarmowej MCA-03, wyposażonej między innymi w: --sterownik CSS-20u; --moduł MC-RSWS; --moduł sieciowy LAN; --moduł zegara DCF --moduł GSM --oprogramowanie licencyjne CSS-PC; urządzenia muszą być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem zainstalowanym w systemie RSWS 2000 dla SWO, od 2009 roku; --moduł kontrolno-sterujący RUW 2000/3000 i radiotelefon UKF-FM - 5W; -sterowanie syreną: --zdalne radiowe VHF w systemie RSWS - 2000/3000, --lokalnie - przycisk; -testowanie sprawności syren - minimalne funkcje: -urządzenia muszą być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem zainstalowanym w systemie RSWS 2000 dla SWO, od 2009 roku; Zamawiający nie zamierza zmieniać aktualnego oprogramowania; -kontrola sprawności głośników syreny, -kontrola sprawności generatora, -kontrola parametrów pracy akumulatorów: --pomiar napięcia akumulatorów pod obciążeniem i bez obciążenia, --badanie symetrii napięć akumulatorów, --kontrola obecności napięcia zasilania sieciowego 230 V. -wyposażenie w wejścia do interfejsów, umożliwiających sterowanie zewnętrzne oraz przesyłanie danych z przetworników, sond i czujników do centrali alarmowej; -szafy sterownicze spełniające obowiązujące wymagania odnośnych przepisów, zamykane minimum dwoma zamkami patentowymi (jednakowe zamki we wszystkich szafach - wszystkie zamki na ten sam klucz), z czujnikami otwarcia drzwi szaf i sygnalizacją otwarcia drzwi przekazywaną drogą radiową do centrali alarmowej MCA, W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: --wykonać dokumentację techniczną powykonawczą, --przekazać wyniki pomiarów akustycznych dla każdej syreny, --przekazać wyniki pomiarów elektrycznych dla każdej syreny alarmowej, --wprowadzić syreny na PC do mapy pokrycia miasta sygnałem, --dostarczyć instrukcje obsługi urządzenia, --dostarczyć certyfikaty, --dostarczyć karty gwarancyjne, -- przeszkolić użytkowników. Okres gwarancji dla EWSA nie mniej niż 24 miesiące.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.24.00.00 - Syreny 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 roboty ogólnobudowlanej w zakresie instalacji elektrycznych w o wartości min. 70 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane prawidłowo i ukończone. - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 usługi polegającej na rozbudowie lub modernizacji systemu RSWS 2000 SWO o wartości min. 12 000,00 zł brutto - załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami elektrycznymi - SEP- do 1kV załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) dowód wpłaty wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zarządzania Kryzysowego,
Ochrony Ludności, Spraw Obronnych i Pion Ochrony. pok.910
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności, Spraw Obronnych i Pion Ochrony. pok.910 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Rozbudowa ul. Przemysłowej od ul. Metalowej do ul. Urbanowickiej w Tychach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy II
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na mieszkalny przy ul. Budowlanych 96"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Budowa strefowej pompowni wody pitnej wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Obrowo
- 14/2025 "Wykonanie instalacji klimatyzacji w części administracyjnej na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych na terenie Miasta Maków Mazowiecki
więcej: Syreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.