Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Brzeg: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE DRÓG(ULIC) POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA I,II,III
ZADANIA
Numer ogłoszenia: 12211 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE DRÓG(ULIC) POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA I,II,III ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Oczyszczanie mechaniczne dróg (ulic) powiatowych z podziałem na I,II,III zadania: I zadanie - dotyczy miasta Brzeg, II zadanie - dotyczy miasta Lewin Brzeski, III zadanie - dotyczy miasta Grodków. przy użyciu zamiatarki mechanicznej z wszelkich zanieczyszczeń na całej szerokości nawierzchni jezdni ,usuwaniem padliny i opróżnianiem koszy (dot. miasta Brzeg) . Roboty ujęte we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) pod kodem 90612000-0 Usługi zamiatania ulic, 90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 i zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia warunków będą dokumenty i oświadczenia (złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnić i podpisać druk OFERTA - wg załączonego wzoru, 2) Wypełnić i podpisać PROJEKT UMOWY - wg załączonego wzoru, 3) wypełnić i podpisać FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru, 4)oświadczenie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ, w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, 5)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa § 6 pkt 5,6,7 składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87,poz.605 ze zmianami) . Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim paragrafie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I Zadanie - dotyczy miasta Brzeg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego i opróżniania koszy została wykazana w załączniku nr 1 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie od dnia 01.03.2009r. do dnia 30.11.2009r., tzn. 4-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz w tygodniu. Łączna krotność wynosi 36 razy. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi. 2) Opróżnianie koszy -30 szt w okresie : od 01.03.2009r. do 31.01.2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II zadanie - dotyczy miasta Lewin Brzeski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II - MIASTO LEWIN BRZESKI, oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego została wykazana w załączniku nr 2 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie od dnia 01.03.2009r. do dnia 30.11.2009r., tzn. 2-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz na dwa tygodnie. Łączna krotność wynosi 18 razy. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III zadanie - dotyczy miasta Grodków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE III - MIASTO GRODKÓW, oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego została wykazana w załączniku nr 3 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie od dnia 01.03.2009r.do dnia 30.11.2009r., tzn. 2-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz na dwa tygodnie. Łączna krotność wynosi 17 razy. W m-cu marcu - 1 raz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- EW Brzeg - przywrócenie funkcjonalności turbozespołu wraz z urządzeniami towarzyszącymi po zalaniu przez powódź we wrześniu 2024 r."
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. >>Budowa ścieżki rowerowej na odc. od m. Myśliborzyce do m. Szydłowice przy DP 1167 O<<"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Zakładu Karnego w Brzegu
- "Odtworzenie pasa drogowego ul. Hetmana Tarnowskiego po wymianie sieci wodociągowej w ramach remontu ulicy"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z posesji Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego we Włocławku przy ul. Brzeskiej 6a i ul. Brzeskiej 8
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z posesji Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu przy ul. Moniuszki 15-21
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.