eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego telefonii VoIP dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Poznań: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego telefonii VoIP dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 122098 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy , ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, faks 061 8599003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poznan.pip.gov.pl/pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego telefonii VoIP dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 36 m-cy usług telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego telefonii VoIP w następujących lokalizacjach: 1)siedziba Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50 Poznań, 2)oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Grabowska 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 3)oddział w Koninie, ul. Obrońców Westerplatte 12, 62-500 Konin, 4)oddział w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, 5)oddział w Lesznie, ul. Magazynowa 4, 64-100 Leszno. 2.Świadczenie usług telekomunikacyjnych polegać będzie na dostarczeniu i uruchomieniu: a)pojedynczego nowego symetrycznego łącza dostępu do Internetu SIP-TRUNK do budynku OIP w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 46/50, realizującego transmisję dla 50 jednoczesnych połączeń i obsługującego dotychczasową numerację Zamawiającego oraz nową numerację oraz umożliwiającego zalogowanie się do serwera w siedzibie OIP wszystkich aparatów IP z oddziałów Zamawiającego b)czterech pojedynczych nowych łączy dostępu do Internetu, każde o przepływności minimalnej 4Mbps/1Mbps oraz po minimum jednym stałym adresie IP do czterech oddziałów OIP c)systemu telekomunikacyjnego telefonii VoIP (serwer telekomunikacyjny wraz z aparatami, faks serwer) zgodnego z wymaganiami przedstawionymi w zał. nr 4 i 5 siwz, podlegającemu dzierżawie przez Zamawiającego. Serwer Telekomunikacyjny ww. systemu telekomunikacyjnego zostanie zamontowany w serwerowni mieszczącej się w OIP w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4,5,6 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dot. świadczenia usług telekomunikacyjnych w technologii VoIP wraz z usługą łącza SP Trunk, usługą dostępu do Internetu służącą realizacji połączeń oraz dzierżawą systemu telekomunikacyjnego w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 64.21.50.00 - Usługi telefonii internetowej (IP) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000 zł słownie: sześć tysięcy złotych Wadium w wymaganej wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275, ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu z siedzibą przy ul. Św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, nr konta: 43 1010 1469 0005 1813 9120 0000 Wadium uważa się za wniesione w terminie, gdy wymagana kwota zostanie zarachowana na rachunku bankowym zamawiającego do upływu terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formach określonych w pkt 2 do 5 wykonawca dołącza do oferty lub składa w siedzibie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, z którego wynika: nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), określenie przedmiotu przetargu, określenie kwoty gwarancji/poręczenia (musi ona odpowiadać kwocie wymaganego wadium), termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancja lub poręczenie obejmowało swoją treścią zobowiązanie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2014 poz. 243 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje - 2 usługi telefonii stacjonarnej na łączach SIP TRUNK, z których każda była świadczona co najmniej przez 24 m-ce i każda dot. obsługi co najmniej 100 terminali (użytkowników) telefonicznych IP, z czego co najmniej 1 usługa (oprócz spełnienia powyższych wymogów) dot. obsługi zlecenia obejmującego jednocześnie min. 2 lokalizacje (rozumiane jako min. dwa osobne budynki). W przypadku usługi wykonywanej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia w ramach takiej usługi już faktycznie wykonana spełnia ww. wymogi Zamawiającego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie jako główne usługi należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje - 2 usługi telefonii stacjonarnej na łączach SIP TRUNK, z których każda była świadczona co najmniej przez 24 m-ce i każda dot. obsługi co najmniej 100 terminali (użytkowników) telefonicznych IP, z czego co najmniej 1 usługa (oprócz spełnienia powyższych wymogów) dot. obsługi zlecenia obejmującego jednocześnie min. 2 lokalizacje (rozumiane jako min. dwa osobne budynki). W przypadku usługi wykonywanej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia w ramach takiej usługi już faktycznie wykonana spełnia ww. wymogi Zamawiającego Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych usług są: - poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca składa formularz ofertowy i cenowy. Wykonawca w formularzu ofertowym wypełnia dane dot. wykazu urządzeń, licencji oraz oprogramowania wchodzących w skład dzierżawionego systemu telekomunikacyjnego telefonii VoIP, spełniającego wymagania określone w technicznym opisie przedmiotu zamówienia (zał. 4 do siwz). Wykonawca wypełnia także tabelę dot. parametrów łącz dostępu do Internetu. 2.Do oferty należy załączyć podpisany cennik dla usług telekomunikacyjnych niewyszczególnionych w formularzu cenowym. Dołączony cennik stanowić będzie treść oferty i nie podlega on uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. 3.Do oferty należy dołączyć podpisany aktualny regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych wykonawcy. Dołączony regulamin stanowić będzie treść oferty i nie podlega on uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. 4.W przypadku podpisywania wszelkich oświadczeń, dokumentów, formularza cenowego i ofertowego, cenników, regulaminu lub wszelkich innych informacji przez osobę nie będącą umocowanym przedstawicielem Wykonawcy do wykonywania czynności prawnych wykonawca składa wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniu ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone (podpisane przez wszystkich wykonawców) stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwa składane wraz z ofertą muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (w przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniężna). 7.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (wzór zobowiązania stanowi zał. nr 9 do siwz, lub wykonawca przedstawia inny dokument z którego takie zobowiązanie wynika, w szczególności określa zakres udostępnianych zasobów, sposób ich wykorzystania przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia). Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem a jeśli dokumentem tym będzie pełnomocnictwo, to musi być ono złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - parametry łącza dostępu do Internetu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, stosownie do przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1. zmiany terminu wykonania umowy (w tym procesu instalacyjnego, konfiguracyjnego, testowego) w przypadku, gdyby ze względów organizacyjnych, lub innych ważnych powodów nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych przez niego, lub z ważnych powodów leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przewiduje się, że dokonane przesunięcie terminu przystąpienia do świadczenia usług będzie nie dłuższe niż o czas niezbędny na usunięcie przeszkód powodujących niemożność rozpoczęcia wykonywania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego 2. zmiany sposobu wykonania umowy w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych w szczególności związanych z niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie lub pojawieniem się na rynku nowych materiałów, urządzeń pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy 3. zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji 4. zmian w wykazie urządzeń, licencji oraz oprogramowania wchodzących w skład dzierżawionego Systemu Telekomunikacyjnego Telefonii VoIP, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy; zamieniany sprzęt musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż te, którymi charakteryzują się urządzenia wskazane w wykazie 5. zmian w zakresie przydzielonej Zamawiającemu numeracji telefonicznej 6. zmiany usługi, nazwy usługi lub sposobu jej świadczenia na usługę aktualnie świadczoną, w przypadku zmiany nazwy usługi lub sposobu jej świadczenia przez wykonawcę, pod warunkiem braku dodatkowych kosztów ponoszonych przez Zamawiającego 7. zmiany lokalizacji łączy, w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego (np. zmiana siedziby Zamawiającego lub jego oddziału), pod warunkiem istnienia możliwości technicznych realizacji usługi w nowej lokalizacji oraz akceptacji przez Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia związanego z przeniesieniem usługi, które zostanie określone w aneksie do umowy, o ile wystąpi konieczność poniesienia dodatkowych kosztów przez Wykonawcę i zostaną one przez niego udokumentowane. W przypadku gdy z przyczyn technicznych i/lub organizacyjnych zmiana umowy na skutek zmian organizacyjnych nie zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo wypowiedzieć niniejszą umową z zachowaniem procedur opisanych w paragrafie4 ust 5 umowy 8. zmiany nazwy lub formy prawnej stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian 9. wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych 10. zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 11. zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług (nie spowoduje to jednak zmiany wartości netto umowy ani zwiększenia wartości jednostkowych netto wskazanych w umowie z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu), b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3do5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.), c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te (pkt 11 lit. b lub c) będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego i o ile przed wystawieniem faktury wykonawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia. Zamawiający zastrzega sobie 30 dniowy termin do akceptacji nowych cen lub żądania dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. Udokumentowanie wpływu zmian określonych w pkt 11 lit. b lub c na koszty wykonania zamówienia ma zawierać szczegółową kalkulację przedstawiającą realny wpływ zmian na ceny usług świadczonych na rzecz Zamawiającego i ma wskazywać, że wzrost wynagrodzenia nie przyczyni się do bezpośredniego wzbogacenia się Wykonawcy oraz, że został on równomiernie rozłożony na wszystkich kontrahentów Wykonawcy 12. obniżenia cen za zgodą stron umowy 13. zmiany cennika usług niewymienionych w formularzu cenowym, jeżeli zmiana taka będzie wynikała z uzasadnionych potrzeb wykonawcy nieznanych w chwili składania oferty, przy czym Zamawiający nie dopuszcza by ceny netto wskazane w cenniku uległy w trakcie realizacji umowy zwiększeniu 14. zmiany treści regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy o ile zmiana taka będzie wynikała z uzasadnionych potrzeb wykonawcy nieznanych w chwili składania oferty lub dostosowania treści regulaminu do obowiązujących przepisów prawa 15. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub podwykonawców, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby zamawiającego na własny koszt wszystkie dokumenty jakich wymagał w trakcie postępowania w stosunku do podmiotów biorących udział w realizacji zamówienia - odnoszących się do nowego podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/12_oip_poznan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu ul. św. Marcin 46/50 61-807 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu ul. św. Marcin 46/50 61-807 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.