eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Usługa - Akademia wizerunku - wizaż dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa PriorytetuVII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Legionowo: Usługa - Akademia wizerunku - wizaż dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Numer ogłoszenia: 122091 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168330 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie, Aleja 3 Maja 28, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774 08 66, faks 22 774 08 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - Akademia wizerunku - wizaż dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych pt. Akademia wizerunku - wizaż dla uczestników projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie pt. Złap swój sukces! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Warsztaty obejmują zajęcia grupowe dla max. 70 osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie. Uczestnikami zajęć będą bezrobotni mieszkańcy miasta Legionowo w wieku aktywności zawodowej, korzystający z systemu pomocy społecznej, zagrożeni wykluczeniem społecznym i problemami towarzyszącymi (np. uzależnienia, problemy opiekuńczo-wychowawcze, przemoc domowa). 2.Wykonawca w ramach warsztatów zrealizuje następujące zagadnienia: 1)elementy autoprezentacji w tym m.in.: mowa ciała; efekt pierwszego wrażenia; język ciała w kreowaniu wizerunku; własny styl autoprezentacji; wizerunek w życiu zawodowym i prywatnym; savoir - vivre w poszukiwaniu pracy; 2)komunikacja werbalna i pozawerbalna, 3)analiza kolorystyczna w tym m.in.: omówienie typów urody, dobór kolorów, dodatków, makijażu, 4)typy sylwetek w tym m.in.: omówienie własnej, omówienie typów sylwetek, dobór krojów, fasonów ubrań, tkanin, bielizny, triki stylizacyjne, 5)moda w miejscu pracy w tym m.in.: profesjonalizm i wygoda, kreowanie wizerunku ubiorem, dress-code, 6)porady stylisty w tym m.in.: omówienie zasad stylizacji, pomoc w stworzeniu indywidualnego stylu, 7)omówienie zasad makijażu i sposobów jego wykonania, omówienie doboru kolorystyki makijażu, najczęstsze błędy w makijażu i stylizacji, omówienie problemów cery, sposoby pielęgnacji cery, 8)zajęcia warsztatowe (ćwiczenia praktyczne) z wizażu w tym m .in.: -wykonanie makijażu dziennego - do pracy (dotyczy kobiet) -stylizacja fryzury - czesanie, układanie, 3.Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do: 1)prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w 7 grupach max. po 10 osób, 2)zrealizowania 210 godzin zajęć grupowych tj. po 30 godzin zajęć, w tym 10 godzin zajęć praktycznych (wykonanie makijażu (dotyczy kobiet), stylizacja fryzury, ) dla każdej grupy , 3)zrealizowania zajęć grupowych w formie warsztatów trwających 5 kolejnych dni szkoleniowych dla każdej grupy i obejmujących tematy określone w ust.2. UWAGA: Szczegółowe harmonogramy zajęć dla poszczególnych grup Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 4)opracowania szczegółowego programu zajęć grupowych zawierającego co najmniej zagadnienia określone w ust.2. Szczegółowy program zajęć grupowych powinien określać również: nazwę szkolenia, czas trwania i sposób organizacji, cele, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (część teoretyczna i praktyczna), metody i techniki szkolenia, 5)posiadania niezbędnych narzędzi i materiałów (np. chusty do analizy kolorystycznej, pełen zestaw profesjonalnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji niezbędną ilość luster, przykłady metamorfoz /przed/ i /po/ w formie kolorowych zdjęć lub w wersji elektronicznej) oraz zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów szkoleniowych, pomocy i materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika warsztatów w celu należytego zrealizowania usługi, 6)informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 7)niezwłocznego informowania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika, przerwaniu lub rezygnacji przez uczestnika z warsztatów oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg szkolenia i realizację umowy, 8)zapewnienia każdemu uczestnikowi warsztatów niepodlegający zwrotowi komplet materiałów dydaktycznych i piśmiennych (w tym: materiały szkoleniowe w formie papierowej, nie dopuszcza się kserowania podręczników oraz nośnikach CD zawierające treści zgodnie z tematyką warsztatów oraz notatnik, długopis). Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych, 9)na zakończenie warsztatów z każdą grupą przekazania na własność każdemu uczestnikowi zajęć kosmetyczki z zestawem kosmetyków: - dla kobiet zawierający co najmniej: podkład, puder kompakt, maskarę do rzęs, róż, zestaw co najmniej 4 cieni do powiek, kredkę do oczu, pomadkę do ust, korektor, płyn micelarny, zestaw do pielęgnacji włosów w tym: szampon min. 200 ml, odżywka min. 100 ml, lakier do włosów min. 250 ml. Jedną kosmetyczkę zawierającą zestaw kosmetyków dla kobiet Wykonawca przekaże Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych, - dla mężczyzn zawierający co najmniej: żel lub piankę do golenia, wodę lub balsam po goleniu, jednorazową maszynkę do golenia, antyperspirant, żel pod prysznic min. 250 ml, szampon do włosów min. 200 ml, dezodorant do ciała, krem do twarzy 50 ml. 10)przygotowania i wydania uczestnikom, którzy ukończyli warsztaty zaświadczeń informujących o uczestnictwie w szkoleniu współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007-2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym, 11)prowadzenia dokumentacji zajęć w tym: przekazanego przez Zamawiającego dziennika zajęć (zawierającego m.in. poszczególne tematy zajęć, terminy, czas i miejsce prowadzonych warsztatów, nazwisko prowadzącego wraz z podpisem potwierdzającym fakt przeprowadzenia zajęć), list obecności uczestników poszczególnych zajęć, listy potwierdzającej korzystanie przez uczestników warsztatu z cateringu, listy potwierdzającej odbiór przez uczestników warsztatów kosmetyczki z zestawem kosmetyków, listy potwierdzającej odbiór przez uczestników warsztatów materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, listy potwierdzającej odbiór przez uczestników warsztatów zaświadczeń o ukończeniu warsztatów, 12)prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie, 13)dokonania wpisu o szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl 14)do promocji projektu poprzez oznaczenie miejsc zajęć, środków i materiałów dydaktycznych oraz wszelkich opracowanych na potrzebę prawidłowej realizacji zadania materiałów logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz logo Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie i Gminy Legionowo jako realizatorów projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy. 4.Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach 8.00 - 17.00 i nie powinny przekraczać 6 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia szkolenia w salach dydaktycznych przystosowanych do prowadzenia tego rodzaju zajęć. Sale powinny posiadać niezbędny sprzęt i wyposażenie dydaktyczne zapewniające uczestnikom kursu właściwe warunki udziału w zajęciach. 5.Wykonawca w ramach usługi obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych zapewni uczestnikom warsztatów catering w każdym dniu zajęć (5 dni zajęć/grupę) 6.Catering dla uczestników warsztatów w ilości odpowiadającej ilości osób zadeklarowanych do udziału w warsztatach w danej grupie obejmuje: 1)śniadanie w tym: urozmaicony serwis kanapkowy - gotowe kanapki min. 4 szt./osobę (skład kanapki: pieczywo białe i ciemne smarowane masłem, wędlina min. 2 rodzaje, ser żółty, jajka gotowane, świeże warzywa: sałata, pomidor, ogórek zielony lub konserwowy, papryka, szczypiorek, rzodkiewka), gorące napoje (zaparzone w termosach kawa i herbata) oraz dodatki (mleko, cukier, cytryna), 2)serwis kawowy dostępny w ciągu całego dnia warsztatowego tj. zaparzona w termosach kawa i herbata, ciastka (3 rodzaje), zimne napoje oraz dodatki (mleko, cukier, cytryna), 3)obiad dwudaniowy w tym: gorąca zupa, gorące drugie danie mięsne lub rybne, ziemniaki lub frytki, zestaw min. 2 surówek, napój. Rodzaj zupy i drugiego dania nie może się powtórzyć w ciągu 5 dni szkoleniowych dla jednej grupy, 4)posiłki w ramach usługi cateringowej muszą być sporządzone w dniu wydania, być zdrowe, świeże i smaczne, 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników warsztatów w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 8.Wykonawca zrealizuje usługę w nieprzekraczalnym terminie: od dnia podpisania umowy do 19.07.2013 roku. 9.Wartością zamówienia będzie iloczyn liczby uczestników warsztatów oraz podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny brutto za zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla jednej osoby, łącznie z cateringiem. 10.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić profesjonalną kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie zajęć. 11.Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć z pierwszą grupą uczestników warsztatów przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przygotowaną przez Wykonawcę ankietę ewaluacyjną i szczegółowy program zajęć. 12.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 5 dni, licząc od dnia zakończenia warsztatów z ostatnią grupą uczestników sprawozdanie merytoryczne z realizacji warsztatów wraz z wynikami ewaluacji zadania oraz przedłoży wypełnione przez wszystkich uczestników warsztatów ankiety ewaluacyjne. 13.Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby dokumentacyjne projektu. 14.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawca nastąpi po zakończeniu szkolenia wszystkich wskazanych przez Zamawiającego uczestników warsztatów, wypełnienia postanowień umowy i przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni, licząc od dnia zakończenia warsztatów z ostatnią grupą uczestników całej wymaganej dokumentacji w tym: 1)sprawozdania merytorycznego z realizacji warsztatów wraz z wynikami ewaluacji zadania oraz przedłoży wypełnione przez wszystkich uczestników warsztatów ankiety ewaluacyjne, 2)wypełnionego dziennika zajęć (zawierającego m.in. poszczególne tematy zajęć, terminy, czas i miejsce prowadzonych warsztatów, nazwisko prowadzącego wraz z podpisem potwierdzającym fakt przeprowadzenia zajęć), 3)list obecności uczestników poszczególnych zajęć, 4)list potwierdzających korzystanie przez uczestników warsztatu z cateringu, 5)list potwierdzających odbiór przez uczestników warsztatów kosmetyczki z zestawem kosmetyków, 6)listy potwierdzającej odbiór przez uczestników warsztatów materiałow dydaktycznych i pismienniczych, 7)kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, zaświadczeń o których mowa w § 3 ust.3 pkt.10 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Złap swój sukces! współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSULTANT Violetta Nowak, ul. Gościńczyk 7/1, 21-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3465000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.