To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-04-18
¦widnica: Promocja Miasta ¦widnicy podczas 40. Rajdu ¦widnickiego - KRAUSE 2 Rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski
Numer og³oszenia: 122076 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 107044 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Promocja Miasta ¦widnicy podczas 40. Rajdu ¦widnickiego - KRAUSE 2 Rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Automobilklub zobowi±zuje siê do promocji miasta ¦widnicy podczas trwania Rajdu, wed³ug poni¿szego zakresu: a. zlokalizowanie STARTU - METY Rajdu na terenie ¶widnickiego Rynku; b. podanie informacji o wspó³finansowaniu organizacji Rajdu przez Zleceniodawcê podczas kampanii promocyjnej prowadzonej na rzecz Rajdu; c. zamieszczenie informacji o wspó³finansowaniu organizacji Rajdu przez Zleceniodawcê w publikacjach i wydawnictwach kolportowanych z okazji Rajdu; d. zapewnienia prezentacji miasta ¦widnicy w oficjalnym folderze Rajdu na 2 stronach formatu A4; e. umieszczeniu w spocie reklamowym, przygotowywanym na potrzeby promocji Rajdu, logo lub herbu miasta ¦widnicy; f. umieszczenia logo lub herbu miasta ¦widnicy na mapach, plakatach informacyjnych, na stronie internetowej Rajdu - www.rajdkrause.pl, na bramie START - META Rajdu; g. umieszczenie, w ramach reklamy dodatkowej, na ka¿dym samochodzie bior±cym udzia³ w Rajdzie 2 szt. naklejek z logo miasta o wymiarach 7,5 cm x 11,5 cm; h. umieszczenie elementów promocyjnych miasta ¦widnicy w postaci banerów, dostarczonych przez Zleceniodawcê, na STARCIE - MECIE (Rynek), w Parku Serwisowym Rajdu, Biurze Rajdu i Biurze Prasowym, podczas ceremonii wrêczania nagród. 2. Automobilklub zobowi±zuje siê do przygotowania zastêpczej organizacji ruchu drogowego maj±cej na celu zamkniêcie czê¶ci ulic wokó³ ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, aby zapewniæ sprawne funkcjonowanie (miasteczka rajdowego) oraz prawid³owe przeprowadzenie prologu - super Odcinka Specjalnego, który przebiega³ bêdzie ulicami: ul. ¦l±ska, ul. Westerplatte, Pl. Drzyma³y, ul. Piekarsk±, ul. Garbarsk±, ul. Wyspiañskiego, ul. Sprzymierzeñców i ul. Polna Droga i strefê komasacji przy ul. Zielonej. Automobilklub zobowi±zany jest skonsultowaæ przygotowany projekt zastêpczej organizacji ruchu z Referatem Dróg Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy. 3. Projekt zastêpczej organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 2, musi uzyskaæ zatwierdzenie w³a¶ciwych organów. 4. Zatwierdzony przez w³a¶ciwe organy projekt zastêpczej organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 2, Automobilklub zobowi±zany jest dostarczyæ Zleceniodawcy najpó¼niej do dnia 16.04.2012 r. 5. Automobilklub zobowi±zuje siê do uporz±dkowania terenu Rynku, terenów ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, na których zlokalizowane bêdzie (miasteczko rajdowe) oraz trasy prologu - super odcinka specjalnego, który odbywa³ siê bêdzie na terenie miasta ¦widnicy, po zakoñczeniu realizacji zadania. 6. Automobilklub przeka¿e Zleceniodawcy 30 szt. wej¶ciówek na Rajd - 10 szt. typu VIP, 20 szt. standardowych.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automobilklub Sudecki ¦widnica, ul.Kliczkowska 2, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 75000,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 75000,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 75000,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycjê art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug promocyjnych poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania siê z potencjalnym konsumentem - skierowana jest do szerokiego grona publiczno¶ci nastawionej g³ównie na rozrywkê dostarczaj±c± pozytywnych bod¼ców emocjonalnych. Jest wiêc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw w³asnych, które identyfikuj± konsumentowi konkretn± rzecz b±d¼ miejsce. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z pó¼. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem sk³adowym strategii miasta ¦widnicy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta ¦widnicy podczas 40. Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE 2 Rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, których organizatorem jest Automobilklub Sudecki z siedzib± w ¦widnicy przy ul. Kliczkowskiej 2. Rajd odbêdzie siê w dniach 20-22 kwietnia 2012 r. Automobilklub Sudecki od lat jest organizatorem rajdów samochodowych, w¶ród których najpopularniejszy to obecnie odbywaj±cy siê pod nazw± Rajd ¦widnicki-KRAUSE, dawniej znany pod nazw± Rajd Elmot. Rajd jest corocznie jedn± z eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, odbywa siê na drogach powiatu ¶widnickiego, baza rajdu oraz park maszynowy zawsze s± na terenie miasta ¦widnicy. Aby byæ organizatorem tego typu imprezy sportowej, nale¿y spe³niæ szereg wymagañ i uzyskaæ zgodê Polskiego Zwi±zku Motorowego. Z uwagi na profesjonalizm dzia³ania i sukcesy poprzednich edycji, równie¿ i w roku 2012 Automobilklub Sudecki otrzyma³ mo¿liwo¶æ organizacji Rajdu. Jest to Rajd jubileuszowy. Z tego wzglêdu organizatorzy postanowili, aby 40. Rajd ¦widnicki - KRAUSE rozpoczyna³ siê prologiem-super OS-em, który wiód³ bêdzie ulicami miasta ¦widnicy, co dodatkowo podniesie atrakcyjno¶æ tego wydarzenia. Miasteczko Rajdowe, gdzie zlokalizowany bêdzie park serwisowy, badania kontrolne, biuro rajdu, bêdzie na terenie ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji. Rokrocznie na Rajd ¦widnicki-KRAUSE zje¿d¿aj± czo³owi zawodnicy rajdów samochodowych, co przek³ada siê tak¿e na liczbê kibiców odwiedzaj±cych ¦widnicê. To rajdowe wydarzenia pokazywane i komentowane jest w telewizji publicznej (kronika rajdu po g³ównym wydaniu wiadomo¶ci), w telewizjach komercyjnych (np. TVN Turbo), telewizjach lokalnych. Akredytacjê dziennikarsk± otrzymuje co roku niemal¿e 100 dziennikarzy - przedstawicieli prasy, portali internetowych, telewizji, radia. Dziêki tak szerokiej informacji o Rajdzie ¦widnica w tym okresie jest w czo³ówkach gazet i portali i to nie tylko o tematyce motoryzacyjnej. Automobilklub Sudecki, z uwagi na specyfikê imprezy, jest jedynym wykonawc±, który jest w stanie spe³niæ oczekiwania miasta w zakresie promocji podczas 40. Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE. Z uwagi na powy¿sze udzielenie zamówienia Automobilklubowi ¦widnickiemu w trybie zamówienia z wolnej rêki w my¶l art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych uwa¿a siê za zasadne
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Nadzór Inwestorski - Termomodernizacje budynków o¶wiatowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- System us³ug wspieraj±cych dla odbiorców us³ug asystenckich i opiekuñczych" Z PODZIA£EM NA CZʦCI w ramach Projektu nr FEDS.07.10-IP.02-0007/25 pn. "¦widnicki Bank Przyjaznych Serc".
- Us³ugi logopedyczne w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem" Z PODZIA£EM NA ZADANIA.
- Termomodernizacja budynku hali sportowej ZSO w Strzegomiu z podzia³em na zadania
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu zw³ok do ch³odni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zw³ok lub oglêdzin
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jako¶ci i dostêpno¶ci do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzêtu medycznego oraz Rozbudowê Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotycz±cej wdra¿ania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
- Zamówienie na us³ugi promocyjne w ramach rozgrywek pi³karskich.
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorz±dowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegaj±ca na druku czasopisma samorz±dowego "Nasza Lubuska - Region".
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 wspó³finansowany ze ¶rodków Funduszu Spójno¶ci U.E.
- In¿ynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacj± oczyszczalni ¶cieków - Kontrakt nr 2.
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





