To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-12
Wrocław: Usługi aktywizacyjne dla 40 niepełnosprawnych osób: bezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy
Numer ogłoszenia: 12206 - 2014; data zamieszczenia: 12.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420846 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: FUNDACJA IMAGO, Ul. Hallera 123, 53-201 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 513 362 807, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi aktywizacyjne dla 40 niepełnosprawnych osób: bezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi aktywizacyjne (trwające przez okres max. 3 miesięcy) dla 40 niepełnosprawnych osób: bezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy. Obowiązki Wykonawcy: 1)Realizuje działania wobec uczestników kontraktowania w oparciu o metody i formy pracy z bezrobotnymi zaproponowane w ofercie, zgodnie z harmonogramem i założeniami kontraktu. 2) Uzyska wskaźnik utrzymania w zatrudnieniu, na poziomie nie niższym jego efekty. 4) Zobowiązany jest do współpracy z kontraktodawcą w zakresie niezwłocznego przekazywania istotnych informacji mogących mieć wpływ na realizację/zagrożenie realizacji kontraktu lub jego efekty, w szczególności informuje kontraktodawcę o: - stawieniu się/niestawieniu się uczestnika kontraktu skierowanego przez powiatowy urząd pracy, - podjęciu przez uczestnika kontraktu zatrudnienia, - usprawiedliwionej nieobecności, - zakończeniu działań aktywizacyjnych i braku podjęcia zatrudnienia przez uczestnika kontraktu, - przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w działaniach aktywizacyjnych oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach. Ocena okoliczności oraz winy uczestnika kontraktu lub jej braku należy do kontraktodawcy, - utracie zatrudnienia przez uczestnika kontraktu oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach, Ocena okoliczności oraz winy uczestnika pilotażu lub jej braku należy do kontraktodawcy. 5) Zobowiązuje się do wykorzystywania informacji o uczestnikach kontraktu wyłącznie do realizacji kontraktu i nieudostępniania ich innym podmiotom. 6) Będzie dokumentował działania aktywizacyjne wobec uczestników kontraktu w oparciu o odpowiedni formularz. Informacje wynikające z formularzy poddane zostaną analizie w ramach badania ewaluacyjnego realizowanego przez kontraktodawcę. 7) Uczestniczy w badaniach realizowanych na zlecenie kontraktodawcy. 8) Udzielane przez kontraktobiorcę pracodawcy wsparcie, które ma na celu doprowadzenie do zatrudnienia uczestnika kontraktu, nie nosi znamion pomocy publicznej. Wszelkie działania podejmowane przez dostawcę usług - finansowane są z jego środków. 9) Ma obowiązek, na każdym etapie realizacji kontraktu, udostępnić realizatorowi kontraktu wszelką dokumentację dotyczącą realizacji kontraktu, 10) Będzie wnioskował do kontraktodawcy o wypłatę transz wynagrodzenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi finansowania dostawcy usług zawartymi w SIWZ. Zakłada się, że Wykonawca: Wraz z wnioskiem o wypłatę transzy I - dostarcza odpowiednio bilans otwarcia, Wraz z wnioskiem o wypłatę Transzy II dostarcza listę imienną uczestników kontraktu, którzy podjęli zatrudnienie z informacją o formie zatrudnienia wraz oświadczeniem kontraktobiorcy (Wykonawcy) o zgodności przedstawionych informacji ze stanem faktycznym oraz dołącza dokumenty uwiarygodniające zatrudnienie. Wraz z wnioskiem o wypłatę Transzy III dostarcza listę imienną uczestników kontraktu, którzy utrzymali zatrudnienie przez wymagane nie przerwane 3 miesiące z informacją o formie zatrudnienia wraz z oświadczeniem kontraktobiorcy (Wykonawcy) o zgodności przedstawionych informacji ze stanem faktycznym oraz dołącza dokumenty uwiarygodniające utrzymanie zatrudnienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 79.61.10.00 - Usługi poszukiwania pracy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Model kontraktowania usług rynku pracy na rzecz osób niepełnosprawnych - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI POKL, działanie 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości oraz samo zatrudnienia, nr umowy: POKL.06.02.00-02-114/11-01..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi aktywizacyjne dla 40 niepełnosprawnych osób: bezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Dolnośląskiej Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.;, Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 208000,00
Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 208000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Utrzymanie eksploatacyjne obiektów inżynierskich drogach wojewódzkich na terenie województwa dolnośląskiego z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych i wytwarzanych w WSS we Wrocławiu im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowa 5
- "Remont istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej Instalacji gazowej dla budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV we Wrocławiu".
- Dostawa przenośnych komputerów osobistych (laptopy), w ramach projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- TP 42/25 - Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego z dzierżawą urządzeń laboratoryjnych
- Zakup wraz z dostawą "Systemu szkolno-treningowego - POJEDYNEK"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
więcej: Usługi poszukiwania pracy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.