eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych o usługach i instrumentach rynku pracy realizowanych w Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Wrocław: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych o usługach i instrumentach rynku pracy realizowanych w Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 122002 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70168 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych o usługach i instrumentach rynku pracy realizowanych w Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych o usługach i instrumentach rynku pracy realizowanych w Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie materiałów informacyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno - ilościowymi, b) sukcesywną dostawę gotowych materiałów informacyjnych do siedziby Zamawiającego. 4. Szczegółowy wykaz produktów oraz wymagania dotyczące nadruku na produktach określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ (tabela - kolumny od 2 do 5). 5. Dostarczone przez Wykonawcę produkty muszą być fabrycznie nowe. 6. Wszystkie artykuły objęte przedmiotem umowy winny spełniać następujące kryteria: a) funkcjonalność tj. spełnia swoje przeznaczenie; b) estetyka i precyzja wykonania tj.: 1) brak zarysowań, przebarwień, pęknięć, innych uszkodzeń artykułu widocznych gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), 2) poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte (odpowiednio do rodzaju artykułu), 3) graficzne elementy artykułu nie są starte, rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych wzorów. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do produkcji docelowej artykułów objętych przedmiotem zamówienia przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny każdego artykułu w formie papierowej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu graficznego, uwzględniającego wszystkie wskazane przez Zamawiającego elementy, a następnie dostosowania projektu do nadruku i umieszczenia go na produktach. 9. Nadruki na produktach muszą być umieszczone w widocznym miejscu oraz muszą mieć rozmiar umożliwiający ich odpowiednią prezentację w kontekście funkcji informacyjnych produktu. Projekt będzie podlegał ostatecznej akceptacji Zamawiającego. 10. Elementy graficzne, wskazówki do przygotowania przedmiotowego projektu, które mają być uwzględnione w projekcie oraz logotyp Zamawiającego w formie zapisu elektronicznego zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 11. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jocker Studio Sp. j. T. Maksym, J. Trompeter-Maksym, ul. Darasza 5, 30-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67203,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82383,99

  • Oferta z najniższą ceną: 82383,99 / Oferta z najwyższą ceną: 119986,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.