Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Hrubieszów: PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW I PUBLIKACJI PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA, REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA - CYKL IMPREZ PROMUJĄCYCH REGION LUBELSKI
Numer ogłoszenia: 121987 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW I PUBLIKACJI PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA, REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA - CYKL IMPREZ PROMUJĄCYCH REGION LUBELSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie materiałów i publikacji promujących podregion Gotania, realizowanych w ramach projektu Międzynarodowy Festiwal Kultury Antycznej Gotania - cykl imprez promujących Region Lubelski Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie interaktywnej, multimedialnej prezentacji terenu ośmiu gmin tworzących partnerstwo podregionu Gotania: Gmina Miejska Hrubieszów, Gmina Dołhobyczów, Gmina Mircze, Gmina Werbkowice, Gmina Hrubieszów, Gmina Telatyn, Gmina Tomaszów Lubelski i Gmina Ulhówek. Całość prezentacji w polskiej i angielskiej wersji językowej. Prezentacja powinna być wykonana w technologii Adobe Flash. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie 135 panoram z wybranych przez Zamawiającego atrakcji turystycznych z terenu gmin tworzących partnerstwo podregionu Gotania, 2. Wykonanie 160 zdjęć wybranych przez Zamawiającego obiektów z terenu gmin tworzących partnerstwo podregionu Gotania, 3. Wykonanie jednego filmu 5-minutowego o projekcie Gotania i ośmiu filmów 2 -minutowych o gminach tworzących partnerstwo podregionu Gotania, 4. Tłumaczenia na język angielski wszystkich występujących w prezentacji tekstów, 5. Wykonanie projektu graficznego prezentacji oraz projektu nadruku na płytę DVD i koperty. Wszystkie projekty wymagają akceptacji Zamawiającego, 6. Tłoczenie 5000 szt. płyt DVD z prezentacją. Opakowanie: koperta kartonowa bez klapki. Nadruk na płytach offset CMYK 5. Nadruk na kopertach offset CMYK 4+0. UWAGA: Płyty wraz z opakowaniem powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach RPO WL na lata 2007-2013. Szczegóły prezentacji: 1. Krótki wstęp do prezentacji (intro) z wyborem języka, 2. Część poświęcona projektowi Gotania składająca się z: - 15 panoram (sferycznych) w rozdzielczości 3000 x 6000 px z podwyższoną dynamiką obrazu (HDR) pokazujące wybrane przez Zamawiającego miejsca związane z projektem Gotania. Możliwość oglądania panoram w trybie niepełnoekranowym i pełnoekranowym. Panoramy połączone w wirtualną wędrówką, - do każdej panoramy powinien być dołączony opis (ok. 450 znaków) wykonany przez Wykonawcę. Opisy wykonuje Wykonawca i uzgadnia z Zamawiającym. - 5-minutowy film o projekcie Gotania, zrealizowany na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego scenariusza. W polskiej wersji językowej lektor, w wersji anglojęzycznej filmu napisy. Do filmu dołączony podkład muzyczny licencyjny - zaakceptowany przez Zamawiającego. Film realizuje Wykonawca. - interaktywna, poglądowa mapa terenu wszystkich gmin biorących udział w projekcie, z możliwością powiększania i pomniejszania. Na mapie zaznaczone punkty wykonania panoram pełniące funkcję hot-spotów - wejść w panoramy. - ilustrowana zdjęciami część lub zakładka - tekst (900 znaków) - opisująca projekt Gotania. Tekst i zdjęcia wykona Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Osiem części poświęconych każdej z gmin biorących udział w projekcie Gotania. Każda część składająca się z: - 15 panoram (sferycznych) w rozdzielczości 3000 x 6000 px z podwyższoną dynamiką obrazu (HDR) pokazujące wybrane przez Zamawiającego atrakcje turystyczne gminy. Możliwość oglądania panoram w trybie niepełnoekranowym i pełnoekranowym. Panoramy połączone w wirtualną wędrówkę: - do każdej panoramy dołączony opis (ok. 450 znaków) Opisy wykona Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. - 2-minutowy film o gminie, zrealizowany na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego scenariusza. W polskiej wersji językowej lektor, w wersji anglojęzycznej filmu napisy. Do filmu dołączony podkład muzyczny licencyjny- zaakceptowany przez Zamawiającego. Filmy realizuje Wykonawca. - interaktywna, poglądowa mapa gminy. Na mapie zaznaczone punkty wykonania panoram pełniące funkcję hot-spotów - wejść w panoramy. - ilustrowana zdjęciami część o gminie - tekst (900 znaków) - tekst i zdjęcia wykona Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym - część poświęcona bazie noclegowej (średnio ok. 10 obiektów) na terenie gminy składająca się z mapy gminy z zaznaczonymi obiektami z bazy. Do każdego obiektu dołączony krótki opis i zdjęcie. Opisy i zdjęcia wykonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym - część poświęcona bazie gastronomicznej (średnio ok. 10 obiektów) na terenie gminy składająca się z mapy gminy z zaznaczonymi obiektami z bazy. Do każdego obiektu dołączony krótki opis i zdjęcie. Opisy dostarcza Zamawiający, zdjęcia wykonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym 4. Każda z części poświęconych gminom biorącym udział w projekcie Gotania przygotowana również pod kątem umieszczenia jej na stronach internetowych każdej z gmin jako osobna prezentacja bez wprowadzania istotnych zmian zarówno w grafice jak i zawartości. Wykonawca przekazuje wszystkie prawa autorskie do w/w przedmiotu zamówienia oprócz podkładu muzycznego licencyjnego. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie dwie usługi odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości 40 000 PLN brutto każda. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, polegającą na wykonaniu interaktywnej prezentacji, w zakresie wykonania panoram, zdjęć, co najmniej 1-minutowego filmu, tłumaczenia na język angielski wszystkich występujących w prezentacji tekstów, wykonania projektu graficznego prezentacji oraz projektu nadruku na płytę DVD i koperty, tłoczeniu płyt DVD z prezentacją, nadruk na płytach offset CMYK 5. nadruku na kopertach offset CMYK 4+0. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Promocji i Rozwoju Gospodarczego - pok. nr 11, ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa II Infrastruktura Ekonomiczna Działanie 2.4 Marketing gospodarczy Schemat B.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Utworzenie 2 mieszkań wspomaganych w miejscowości Kułakowice Trzecie w Gminie Hrubieszów - dostawa wyposażenia
- PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ MIEJSCA UKRYCIA Z POSZERZENIEM BAZY ŁÓŻKOWEJ I DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEJ- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO- KOSZTORYSOWEJ
- "Zakup ciągnika do usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz transportu sprzętu ratowniczego i materiałów pomocowych"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna kobiet
- Realizacja działań dotyczących poprawy świadomości ekologicznej-"Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły-Przebudowa zieleni wzdłuż Bulwarów Europejskich (...)"-powtórzony 3
- Organizacja spotkania świąteczno-wigilijnego, w tym prezentacja i degustacja tradycyjnych dań o charakterze wigilijnym, wykonanych z polskich produktów wysokiej jakości
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach I Ligi Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Siatkowej
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





