eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówPRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW I PUBLIKACJI PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA, REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA - CYKL IMPREZ PROMUJĄCYCH REGION LUBELSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Hrubieszów: PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW I PUBLIKACJI PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA, REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA - CYKL IMPREZ PROMUJĄCYCH REGION LUBELSKI
Numer ogłoszenia: 121987 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW I PUBLIKACJI PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA, REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA - CYKL IMPREZ PROMUJĄCYCH REGION LUBELSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie materiałów i publikacji promujących podregion Gotania, realizowanych w ramach projektu Międzynarodowy Festiwal Kultury Antycznej Gotania - cykl imprez promujących Region Lubelski Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie interaktywnej, multimedialnej prezentacji terenu ośmiu gmin tworzących partnerstwo podregionu Gotania: Gmina Miejska Hrubieszów, Gmina Dołhobyczów, Gmina Mircze, Gmina Werbkowice, Gmina Hrubieszów, Gmina Telatyn, Gmina Tomaszów Lubelski i Gmina Ulhówek. Całość prezentacji w polskiej i angielskiej wersji językowej. Prezentacja powinna być wykonana w technologii Adobe Flash. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie 135 panoram z wybranych przez Zamawiającego atrakcji turystycznych z terenu gmin tworzących partnerstwo podregionu Gotania, 2. Wykonanie 160 zdjęć wybranych przez Zamawiającego obiektów z terenu gmin tworzących partnerstwo podregionu Gotania, 3. Wykonanie jednego filmu 5-minutowego o projekcie Gotania i ośmiu filmów 2 -minutowych o gminach tworzących partnerstwo podregionu Gotania, 4. Tłumaczenia na język angielski wszystkich występujących w prezentacji tekstów, 5. Wykonanie projektu graficznego prezentacji oraz projektu nadruku na płytę DVD i koperty. Wszystkie projekty wymagają akceptacji Zamawiającego, 6. Tłoczenie 5000 szt. płyt DVD z prezentacją. Opakowanie: koperta kartonowa bez klapki. Nadruk na płytach offset CMYK 5. Nadruk na kopertach offset CMYK 4+0. UWAGA: Płyty wraz z opakowaniem powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach RPO WL na lata 2007-2013. Szczegóły prezentacji: 1. Krótki wstęp do prezentacji (intro) z wyborem języka, 2. Część poświęcona projektowi Gotania składająca się z: - 15 panoram (sferycznych) w rozdzielczości 3000 x 6000 px z podwyższoną dynamiką obrazu (HDR) pokazujące wybrane przez Zamawiającego miejsca związane z projektem Gotania. Możliwość oglądania panoram w trybie niepełnoekranowym i pełnoekranowym. Panoramy połączone w wirtualną wędrówką, - do każdej panoramy powinien być dołączony opis (ok. 450 znaków) wykonany przez Wykonawcę. Opisy wykonuje Wykonawca i uzgadnia z Zamawiającym. - 5-minutowy film o projekcie Gotania, zrealizowany na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego scenariusza. W polskiej wersji językowej lektor, w wersji anglojęzycznej filmu napisy. Do filmu dołączony podkład muzyczny licencyjny - zaakceptowany przez Zamawiającego. Film realizuje Wykonawca. - interaktywna, poglądowa mapa terenu wszystkich gmin biorących udział w projekcie, z możliwością powiększania i pomniejszania. Na mapie zaznaczone punkty wykonania panoram pełniące funkcję hot-spotów - wejść w panoramy. - ilustrowana zdjęciami część lub zakładka - tekst (900 znaków) - opisująca projekt Gotania. Tekst i zdjęcia wykona Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Osiem części poświęconych każdej z gmin biorących udział w projekcie Gotania. Każda część składająca się z: - 15 panoram (sferycznych) w rozdzielczości 3000 x 6000 px z podwyższoną dynamiką obrazu (HDR) pokazujące wybrane przez Zamawiającego atrakcje turystyczne gminy. Możliwość oglądania panoram w trybie niepełnoekranowym i pełnoekranowym. Panoramy połączone w wirtualną wędrówkę: - do każdej panoramy dołączony opis (ok. 450 znaków) Opisy wykona Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. - 2-minutowy film o gminie, zrealizowany na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego scenariusza. W polskiej wersji językowej lektor, w wersji anglojęzycznej filmu napisy. Do filmu dołączony podkład muzyczny licencyjny- zaakceptowany przez Zamawiającego. Filmy realizuje Wykonawca. - interaktywna, poglądowa mapa gminy. Na mapie zaznaczone punkty wykonania panoram pełniące funkcję hot-spotów - wejść w panoramy. - ilustrowana zdjęciami część o gminie - tekst (900 znaków) - tekst i zdjęcia wykona Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym - część poświęcona bazie noclegowej (średnio ok. 10 obiektów) na terenie gminy składająca się z mapy gminy z zaznaczonymi obiektami z bazy. Do każdego obiektu dołączony krótki opis i zdjęcie. Opisy i zdjęcia wykonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym - część poświęcona bazie gastronomicznej (średnio ok. 10 obiektów) na terenie gminy składająca się z mapy gminy z zaznaczonymi obiektami z bazy. Do każdego obiektu dołączony krótki opis i zdjęcie. Opisy dostarcza Zamawiający, zdjęcia wykonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym 4. Każda z części poświęconych gminom biorącym udział w projekcie Gotania przygotowana również pod kątem umieszczenia jej na stronach internetowych każdej z gmin jako osobna prezentacja bez wprowadzania istotnych zmian zarówno w grafice jak i zawartości. Wykonawca przekazuje wszystkie prawa autorskie do w/w przedmiotu zamówienia oprócz podkładu muzycznego licencyjnego. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie dwie usługi odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości 40 000 PLN brutto każda. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, polegającą na wykonaniu interaktywnej prezentacji, w zakresie wykonania panoram, zdjęć, co najmniej 1-minutowego filmu, tłumaczenia na język angielski wszystkich występujących w prezentacji tekstów, wykonania projektu graficznego prezentacji oraz projektu nadruku na płytę DVD i koperty, tłoczeniu płyt DVD z prezentacją, nadruk na płytach offset CMYK 5. nadruku na kopertach offset CMYK 4+0. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Promocji i Rozwoju Gospodarczego - pok. nr 11, ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa II Infrastruktura Ekonomiczna Działanie 2.4 Marketing gospodarczy Schemat B.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.