To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Kalisz: Dostawa dla potrzeb oddziałów szpitalnych: wózków, stolików, taboretów, podestów, parawanów, balkoników, stojaków do kroplówek, kozetek lekarskich, krzeseł do pobierania krwi, przyłóżkowego urządzenia rehabilitacyjnego, lamp bakteriobójczych, a także kocy i poduszek, foteli obrotowych, luster łazienkowych i koszy oraz lodówek
Numer ogłoszenia: 121685 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147052 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla potrzeb oddziałów szpitalnych: wózków, stolików, taboretów, podestów, parawanów, balkoników, stojaków do kroplówek, kozetek lekarskich, krzeseł do pobierania krwi, przyłóżkowego urządzenia rehabilitacyjnego, lamp bakteriobójczych, a także kocy i poduszek, foteli obrotowych, luster łazienkowych i koszy oraz lodówek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1 Dostawa kocy i poduszek. Zadanie nr 2 Dostawa stojaków do kroplówek, wózków siedzących, podestów, taboretów prysznicowych, parawanów oraz balkoników. Zadanie nr 3 Dostawa taboretów, stolików, wózków, kozetek lekarskich, krzeseł do pobierania krwi, stelaży na worki oraz przyłóżkowego urządzenia rehabilitacyjnego. Zadanie nr 4 Dostawa foteli obrotowych i krzeseł. Zadanie nr 5 Dostawa lamp bakteriobójczych. Zadanie nr 6 Dostawa luster łazienkowych oraz koszy. Zadanie nr 7 Dostawa lodówek.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8, 33.19.20.00-2, 39.10.00.00-3, 33.19.31.20-6, 34.91.21.00-4, 33.19.62.00-2, 39.13.00.00-2, 31.51.50.00-9, 39.29.93.00-7, 39.22.43.40-3, 39.71.11.30-9..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.62.30-9, 39.51.11.00-8, 33.19.20.00-2, 39.10.00.00-3, 33.19.31.20-6, 34.91.21.00-4, 33.19.62.00-2, 39.13.00.00-2, 31.51.50.00-9, 39.29.93.00-7, 39.22.43.40-3, 39.71.11.30-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa kocy i poduszek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VENA Anna Kapka, ul. Przy Rynkuy Wełnianym 13/1, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11256,96
Oferta z najniższą ceną: 11256,96 / Oferta z najwyższą ceną: 15350,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa stojaków do kroplówek, wózków siedzących, podestów, taboretów prysznicowych, parawanów oraz balkoników.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23415,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9684,87
Oferta z najniższą ceną: 9684,87 / Oferta z najwyższą ceną: 9684,87
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa taboretów, stolików, wózków, kozetek lekarskich, krzeseł do pobierania krwi, stelaży na worki oraz przyłóżkowego urządzenia rehabilitacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOLTER Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68320,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76499,16
Oferta z najniższą ceną: 76499,16 / Oferta z najwyższą ceną: 76499,16
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa foteli obrotowych i krzeseł.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8770,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11242,20
Oferta z najniższą ceną: 11242,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11242,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa lamp bakteriobójczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3078,00
Oferta z najniższą ceną: 2199,96 / Oferta z najwyższą ceną: 3078,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa luster łazienkowych oraz koszy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA AGD S.C. RAU-WOJCIESZAK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA AGD S.C. RAU-WOJCIESZAK
- Hurtownia AGD Rau-Wojcieszak s.c, ul. kwiatowa 10, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14563,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13805,35
Oferta z najniższą ceną: 13805,35 / Oferta z najwyższą ceną: 13805,35
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa lodówek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-Hand s.c., ul. Wieczorka 2a/107, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5906,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7380,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7503,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa probówek i sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych dla RCKiK w Kaliszu (część1-2)
- Dostawa bielizny operacyjnej
- Wydanie monografii naukowych
- Mury średniowiecznego Kalisza - rewaloryzacja piastowskich fortyfikacji obronnych miasta lokacyjnego - relikt zamku kazimierzowskiego.
- Wykonanie usługi cateringu podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Kawęczyn, gm. Kawęczyn
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
więcej: Lampy ultrafioletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.