eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychRemont kanalizacji deszczowej w ul. Świdnickiej w Wałbrzychu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Wałbrzych: Remont kanalizacji deszczowej w ul. Świdnickiej w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 121602 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66990 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kanalizacji deszczowej w ul. Świdnickiej w Wałbrzychu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kanalizacji deszczowej w ul. Świdnickiej w Wałbrzychu. Planowany zakres robót obejmuje: renowacja sieci w systemie krótkiego rękawa-ok. 88 mb, renowacja sieci metodą długiego rękawa-ok. 236 mb, renowacja sieci metodą mieszaną krótkiego i długiego rękawa-ok. 91 mb, naprawa kanalizacji metodą wykopu otwartego-ok. 332 mb, naprawa urządzeń na sieci m.in. komór i kominów studni rewizyjnych, montaż płyt odciążających, wymiany i regulacje włazów, usunięcie kolizji, naprawa nawierzchni bitumicznej po robotach kanalizacyjnch Zakres robót objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, uproszczoną dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi, które stanowią załączniki do SIWZ. W przypadkach niezbędnych, związanych wyłącznie z zakresem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia ewentualnych kolizji z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia od gestorów tych sieci w zakresie warunków przebudowy, bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury. W związku z planowanym remontem ul. Świdnickiej, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w rozbiciu na etapy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do: 1. zapewnienia obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem odcinków wzmocnionych rękawem oraz odcinków przebudowanych), 2. wykonanie i uzgodnienie w odpowiednim organie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, 3. stosowania się podczas prowadzenia robót budowlanych do wymagań określonych w SIWZ oraz innych uzgodnień dokonanych z Zamawiającym, 4. zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego, 5. zapewnienie stałego utrzymania czystości i porządku wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 6. wbudowania materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SIWZ, 7. przedstawiania do akceptacji Inspektorowi nadzoru wykazu wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem, 8. usunięcia odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, zgodnie z obowiązującymi przepisami, miejsce wywozu i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, oraz uzyskać potwierdzenia na piśmie jego wywozu i utylizacji. Dokumentacja z inspekcji TV kanału deszczowego została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.zdkium.walbrzych.pl oraz dostępna jest w jego siedzibie. Stan istniejący Z wykonanego przeglądu TV miejskiej sieci kanalizacji deszczowej wynika, że istniejąca sieć posiada zróżnicowane średnice. Kanalizacja zbudowana jest z rur betonowych o średnicy fi 300 mm, fi 400 mm, fi 500 mm. Dwa odcinki ułożone są z rur kamionkowych o średnicy fi 150 i fi 300. Stan techniczny przewodów na poszczególnych odcinkach jest różny. Częściowo kanał ułożony jest nieprawidłowo, występują zaniżenia, przeciwspadki, pęknięcia, wyłomy, erozje, oraz obce przewody powodujące szkody strukturalne, wszystkie te nieprawidłowości zostały zarejestrowane w raporcie z monitoringu. Urządzenia na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej-studnie rewizyjne wykonane są z kręgów betonowych, konstrukcji monolitycznych oraz w nielicznych przypadkach są to studnie murowane z cegły. Szczegółowy opis stanu istniejącego studni rewizyjnych i poszczególnych odcinków sieci kanalizacji deszczowej znajduje się uproszczonej dokumentacji. Kanał deszczowy jest urządzeniem własnym Zamawiającego, który jest położony w pasie drogi wojewódzkiej - ul. Świdnicka. Droga ta zarządzana jest przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 8, 50-425 Wrocław...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECO Sp. z o.o., ul. Mydlana 1, 51-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1098144,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1125494,16

  • Oferta z najniższą ceną: 1125494,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1241674,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.