eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Rzeszów: Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego.
Numer ogłoszenia: 121535 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, fax 017 8756299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.so.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -------------------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia pod nazwą: Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego, składa się 7 (siedem) części zamówienia: II.1.3.1. Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego. Na część I zamówienia składa się dostawa: 23 sztuk komputerów stacjonarnych, 7 sztuk komputerów przenośnych (laptopów), 13 sztuk drukarek laserowych, 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 5 sztuk przełączników sieciowych (Switch-ów) oraz 15 sztuk listew zasilająco-filtrujących, 5 sztuk klawiatur, 3 sztuk pamięci DDRAM, 2 sztuk pamięci DDR2 i 1 sztuki pamięci RAM do notebooka. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.1.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część I zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części I zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. Dodatkowo do wypełnionego formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część I zamówienia, następujących dokumentów: dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu, dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, oświadczenia producenta sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogu głośności jednostki centralnej maksymalnie 27 dB wg. normy ISO 9296 (bez nośników), deklaracji zgodności CE, dokumentu potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom dotyczącym ergonomii pracy i poziomów dopuszczalnego promieniowania monitorów zgodnie z normami: TCO 03 i TCO 99, Dokumenty te, stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji; Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę II.1.3.2. Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa licencji oprogramowania antywirusowego. Na część II zamówienia składa się dostawa ogółem 237 sztuk aktualizacji licencji oprogramowania antywirusowego na okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.3. Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Na część III zamówienia składa się dostawa m.in. ogółem 328 sztuk tonerów do drukarek komputerowych, 25 sztuk tuszów do drukarek komputerowych, 100 sztuk dyskietek, 550 sztuk płyt DVD+R, 150 sztuk płyt CD-R i innych materiałów i akcesoriów. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.4. Część IV zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.4.1.Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część IV zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części IV zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 4 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. II.1.3.5. Część V zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Rejestrów Zastawów Sądu Rejonowego w Rzeszowie. Na część V zamówienia składa się dostawa: 6 sztuk komputerów stacjonarnych, 2 sztuk drukarek laserowych sieciowych i 3 sztuk drukarek laserowych. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.5.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część V zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części V zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 5 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. Dodatkowo do wypełnionego formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 5 do Formularza ofertowego, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część V zamówienia, następujących dokumentów: dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu, deklaracji producenta sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogu głośności komputera poniżej 35dB w stanie pracy z HDD (bez pracy FDD i napędów optycznych) na stanowisku operatora - pomiar zgodny z normą ISO 9296/ISO7779, deklaracji zgodności CE, Dokumenty te, stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji; Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. II.1.3.6. Część VI zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.6.1.Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część VI zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części VI zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 6 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. II.1.3.7. Część VII zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego w związku z wdrożeniem Elektronicznego monitora Sądowego i Gospodarczego. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.7.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część VII zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części VII zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 7 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. Dodatkowo do wypełnionego formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 7 do Formularza ofertowego, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część VII zamówienia, następujących dokumentów: dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu. Dokumenty te, stanowią: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.25.90.00 - Różne systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na żadną część zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (dotyczy części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2.1.1. Opis warunków udziału w postępowaniu. III.2.1.1.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: III.2.1.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Wykonawca musi wykazać, że prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r.- o swobodzie działalności gospodarczej - Dz. U. nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). III.2.1.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). III.2.1.1.1.2.a. Dodatkowo Wykonawca który składa ofertę na część IV zamówienia, musi wykazać (niezależnie od podstawowego warunku z pkt. III.2.1.1.1.2.), że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 złotych każda, z podaniem: przedmiotu, dat wykonania wykazanych dostaw i odbiorców tych dostaw wraz z potwierdzeniem, że te dostawy zostały wykonane należycie - (dotyczy tylko Wykonawcy składającego ofertę na część IV zamówienia). III.2.1.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). III.2.1.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2.1.1.1.1 niniejszego ogłoszenia, każdy z Wykonawców musi spełnić indywidualnie, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.: III.2.1.1.1.2., III.2.1.1.1.2.a., III.2.1.1.1.3., III.2.1.1.1.4. niniejszego ogłoszenia wykonawcy mogą spełnić łącznie. III.2.1.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.1.2.1. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunki (patrz pkt. III.2.1.1.1.) będą rozpatrywane dla każdej części osobno. Zamawiający oceni w każdej części zamówienia osobno, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. III.2.1.1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 do Formularza ofertowego - i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. III.2.2. III.2.1.2.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców przez Zamawiającego - biorąc pod uwagę zapis pkt. III.2.1.2.1. niniejszego ogłoszenia - zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca - spełnia - albo - nie spełnia - poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (dotyczy części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). III.2.2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, (zgodnie z III.2.1. niniejszego ogłoszenia) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: III.2.2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - (dotyczy części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). III.2.2.1.1.a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.2.2.1.1 niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.2.1.1. lub III.2.2.1.1.a. niniejszego ogłoszenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -(dotyczy części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). III.2.2.1.1.b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.2.1.1.a. niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowe dokumenty zawierające oświadczenie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy części I, II, III, IV, V, VI, VII zamówienia). III.2.2.1.2. Dodatkowo Wykonawca który składa ofertę na część IV zamówienia, musi złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Wykonawca musi wypełnić i załączyć do oferty Zał. Nr 8 do Formularza ofertowego pn. Wykaz wykonanych dostaw - dotyczy części IV zamówienia), oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - niniejsze potwierdza warunek o którym mowa w pkt. III.2.1.1.1.2.a. - (dotyczy tylko Wykonawcy składającego ofertę na części IV zamówienia). Dokumenty, o którym mowa w pkt. III.2.2.1. niniejszego ogłoszenia muszą zostać złożone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt. III.2.2.1.1. każdy wykonawca musi złożyć oddzielnie, natomiast dokumenty o których mowa w pkt. III.2.2.1.2. wykonawcy mogą złożyć razem. III.2.2.1.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza ofertowego. Niniejszy oryginał oświadczenia musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. UWAGA: Wykonawca składając powyższe oświadczenie, wpisuje w nagłówku treści oświadczenia numer części zamówienia, której ono dotyczy. - (dotyczy części I, II, III, IV, V, VI zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Oddział Gospodarczy, 35-959 Rzeszów, Plac Śreniawitów 3, I piętro, pok. 106, fax. 017 - 87-56-299.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ---------------------

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: --------------------

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Oddział Gospodarczy, 35-959 Rzeszów, Plac Śreniawitów 3, I piętro, pok. 106, fax. 017 - 87-56-299.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----------------------

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego. Na część I zamówienia składa się dostawa: 23 sztuk komputerów stacjonarnych, 7 sztuk komputerów przenośnych (laptopów), 13 sztuk drukarek laserowych, 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 5 sztuk przełączników sieciowych (Switch-ów) oraz 15 sztuk listew zasilająco-filtrujących, 5 sztuk klawiatur, 3 sztuk pamięci DDRAM, 2 sztuk pamięci DDR2 i 1 sztuki pamięci RAM do notebooka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ. - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część I zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na część I zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.2. niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.00-9, 30.21.70.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa licencji oprogramowania antywirusowego. Na część II zamówienia składa się dostawa ogółem 237 sztuk aktualizacji licencji oprogramowania antywirusowego na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ. - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część II zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na część II zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.2. niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.83.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Na część III zamówienia składa się dostawa m.in. ogółem 328 sztuk tonerów do drukarek komputerowych, 25 sztuk tuszów do drukarek komputerowych, 100 sztu dyskietek, 550 sztuk płyt DVD+R, 150 sztuk płyt CD-R i innych materiałów i akcesoriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ. - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część III zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na część III zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.2. niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ. - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część IV zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na część IV zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.2. niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.25.90.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Rejestru Zastawów Sądu Rejonowego w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Rejestrów Zastawów Sądu Rejonowego w Rzeszowie. Na część V zamówienia składa się dostawa: 6 sztuk komputerów stacjonarnych, 2 sztuk drukarek laserowych sieciowych i 3 sztuk drukarek laserowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ. - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część V zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na część V zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.2. niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ. - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część VI zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na część VI zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.2. niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego w związku z wdrożeniem Elektronicznego Monitora Sądowego i Gospodarczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego w związku z wdrożeniem Elektronicznego Monitora Sądowego i Gospodarczego. Na część VII zamówienia składa się dostawa: 2 sztuk komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ. - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część VII zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na część VII zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.2. niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.