Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Poznań: Wyroby do terapii nerkowej
Numer ogłoszenia: 121522 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, fax 061 8212274,8233451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby do terapii nerkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: dializatorów polisulfonowych sterylizowanych parą wodną: - powierzchnia użytkowa dializatora 1,6 m2 - 2000 szt - powirzchnia użytkowa dializatora 1,8 m2 - 1650 szt - powierzchnia użytkowa dializatora 2,2 m2 - 350 szt 4000 Dostawa: Przewodów tętniczo-żylnych do dializy dwuigłowej do aparatów Fresenius 4008 S, 4008 B - 4000 szt -przewody sterylne, pakowane w jednym komplecie muszą zawierać: -linie tętniczą -linię żylną, która zawiera przy jeziorku żylnym dwa porty do podawania substancyjnego i leków -worek do odbierania płynów -igłę typu Spike Przewodów tętniczo - żylnych AV-SN dla dializy jednoigłowej przy użyciu pompy SN 50 szt 4050 szt Dostawa: igieł do hemodializy ze skrzydełkiem obrotowym 1,6 mm (16G) z protektorem - dotętnicza ( z oczkiem) - 4000 szt -dożylna - 4000 szt. igieł do hemodializy SN (Single Needle 1,6 mm - 16 G) - 50 szt. 8050 szt Dostawa: Zestawy do dializy dwukanałowej - 11 F x 15 cm - 120 szt - 11 F x 18 cm - 80 szt 200 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym /wpis do rejestru wyrobów medycznych lub certyfikat CE - w żależności od klasyfikacji wyrobu medycznego./, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr Se3kcja Zamówien Publicznych nr 267.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 08:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr Kancelaria Nr 87 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dializatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: dializatorów polisulfonowych sterylizowanych parą wodną: - powierzchnia użytkowa dializatora 1,6 m2 - 2000 szt - powirzchnia użytkowa dializatora 1,8 m2 - 1650 szt - powierzchnia użytkowa dializatora 2,2 m2 - 350 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewody tętniczo-żylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Przewodów tętniczo-żylnych do dializy dwuigłowej do aparatów Fresenius 4008 S, 4008 B - 4000 szt -przewody sterylne, pakowane w jednym komplecie muszą zawierać: -linie tętniczą -linię żylną, która zawiera przy jeziorku żylnym dwa porty do podawania substancyjnego i leków -worek do odbierania płynów -igłę typu Spike Przewodów tętniczo - żylnych AV-SN dla dializy jednoigłowej przy użyciu pompy SN 50 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do hemodializy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: igieł do hemodializy ze skrzydełkiem obrotowym 1,6 mm (16G) z protektorem - dotętnicza ( z oczkiem) - 4000 szt -dożylna - 4000 szt. igieł do hemodializy SN (Single Needle 1,6 mm - 16 G) - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy do dializy dwukanałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Zestawy do dializy dwukanałowej - 11 F x 15 cm - 120 szt - 11 F x 18 cm - 80 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.