eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Dostawa aparatu RTG i ramienia C z adaptacją pomieszczenia (pracownia RTG) do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Grodzisk Wielkopolski: Dostawa aparatu RTG i ramienia C z adaptacją pomieszczenia (pracownia RTG) do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wlkp.
Numer ogłoszenia: 121371 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grodziskiego , ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4452500, 4452553, faks 061 4452555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu RTG i ramienia C z adaptacją pomieszczenia (pracownia RTG) do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa (wraz z montażem): a) Aparat RTG kostno-płucny - 1 szt. - wraz z adaptacją pomieszczenia (pracownia RTG) b) Przewoźny śródoperacyjny aparat RTG z ramieniem C - 1 szt. do SP ZOZ w Grodzisku Wlkp., ul. Mossego 3 Sprzęt winien być nowy, fabrycznie zapakowany, rok produkcji 2009. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) zawarty jest w dodatku nr 3 do siwz (załączniku nr 2 do oferty), będącym integralną części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz).Wymienione w dodatku nr 3 do siwz wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia. Nie spełnienie ich skutkuje odrzuceniem oferty. 3. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, t.j. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2004r., Nr 93, poz. 896). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty Deklarację zgodności CE, wystawionej przez producenta asortymentu, na następujący sprzęt medyczny: a. Aparat RTG kostno-płucny b. Przewoźny śródoperacyjny aparat RTG z ramieniem C - w zależności od oferowanego sprzętu. Zaznacza się, iż załączone dokumenty w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Szkolenie personelu w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia: - zgodnie z zapisami wzoru umowy (dodatek nr 8 do siwz), stanowiącego integralną część siwz. 5. Warunki serwisu, gwarancji i przeglądów. Zgodnie z zapisami wzoru umowy (dodatek nr 8 do siwz), stanowiącego integralną część siwz. a) na aparat RTG kostno-płucny - minimum 36 miesięcy, a na prace związane z adaptacją pomieszczenia minimum 24 miesiące b) na przewoźny śródoperacyjny aparat RTG z ramieniem C - minimum 36 miesięcy Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.11.10.00-1 Aparatura rentgenowska 45.45.41.00-5 Odnawianie 51.41.10.00-6 Usługi instalowania sprzętu obrazującego 7. Podwykonawstwo: Jeśli wykonawca będzie korzystał z usług podwykonawcy, wówczas Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w Formularzu oferty w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie powierzał podwykonawcy wykonanie prac adaptacyjnych (pomieszczenie RTG) koniecznych do zainstalowania aparatu RTG kostno - płucnego, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, do akceptacji. W zależności od rodzaju i zakresu prac Wykonawca winien je wykonać przy pomocy osób posiadających odpowiednie uprawnienia, jeżeli takowe będą wymagane przepisami prawa. 8. Wizja lokalna: Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej w pomieszczeniu SP ZOZ w Grodzisku Wlkp. (pracownia RTG), które będzie adaptowane na potrzeby aparatu RTG, w obecności przedstawicieli Zamawiającego i wskazanych pracowników SP ZOZ. Odbycie wizji zostanie potwierdzone protokołem stanowiącym załącznik nr 7 do oferty (dodatek nr 6 do SIWZ). Wizja lokalna odbędzie się dnia 10.08.2009 o godz. 10.00 SP ZOZ w Grodzisku Wlkp., ul. Mossego 3 - Pracownia Diagnostyki Obrazowej W trakcie wizji Wykonawca zobowiązany jest ustalić rodzaj i zakres prac adaptacyjnych koniecznych do wykonania na potrzeby oferowanego aparatu RTG. W przypadku, gdy w związku z ustalonym rodzajem i zakresem prac adaptacyjnych zajdzie konieczność uzyskania dodatkowych pozwoleń na te prace (realizowanych ewentualnie w oparciu o zgłoszenie albo o pozwolenie na budowę), termin realizacji umowy w zakresie dostawy aparatu RTG kostno - płucnego będzie mógł zostać przedłużony o czas niezbędny do uzyskania tych pozwoleń. Do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń jest zobowiązany Wykonawca. Brak odbycia wizji i załączenia stosownego protokołu, podpisanego przez obie strony, do oferty, skutkuje jej odrzuceniem. Zamawiający oświadcza, że nie zamierza organizować zebrania Wykonawców. Wykonawca winien własnym staraniem uzyskać informacje o przedmiocie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1, 51.41.10.00-6, 45.45.41.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 15.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami określonymi we wzorze umowy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1. Warunek I (wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy mają zarejestrowaną działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie, w jakim będą wykonywać główny przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku I: wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt. 10 siwz. 2. Warunek II (wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy) - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku II Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykazem wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw na aparaturę do diagnostyki obrazowej wraz z adaptacją pomieszczeń o wartości min. 500 000,00 zł 3. Warunek III (wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy) - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku III Wykonawca zobowiązany jest wykazać się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem stosownego dokumentu na kwotę min. 500 000,00 zł. 4. Warunek IV (wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy. 5. Warunek V - ubiegający się o wykonanie zamówienia odbędą wizję lokalną w obecności przedstawicieli Zamawiającego i wskazanych pracowników SP ZOZ na miejscu dostawy sprzętu medycznego oraz wykonania adaptacji pomieszczeń. Wizja ta zostanie potwierdzona protokołem stanowiącym załącznik do złożonej oferty. Na potwierdzenie spełnienia warunku V: wykonawca zobowiązany jest złożyć kopię protokołu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - wzór dokumentu jest dodatkiem nr 1 do siwz a) szczegółowy załącznik cenowy (zał. nr 1 do oferty) - wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do siwz b) zestawienie parametrów technicznych - szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do oferty) - wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do siwz 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy (zał. nr 3 do oferty) - wzór dokumentu jest dodatkiem nr 4 do siwz 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zał. nr 4 do oferty) 4) Wykaz wykonanych dostaw (min. 2) wraz z adaptacją pomieszczeń o min. wartości 500 000,00 zł (zał. nr 5 do oferty) - wzór dokumentu jest dodatkiem nr 5 do siwz 5) Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę min. 500 000,00 zł (zał. nr 6 do oferty) 6) protokół z odbycia wizji lokalnej (zał. nr 7 do oferty) - wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do siwz 7) Deklaracja zgodności CE oferowanego wyrobu medycznego, czyli dotycząca: a)aparat RTG kostno-płucny b)przewoźny śródoperacyjny aparat RTG z ramieniem C Załączone dokumenty w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, żądane w SIWZ dokumenty podmiotowe (t.j. załącznik nr 4 do oferty) winny być załączone przez każdego wspólnika oferty wspólnej. 2. W zakresie pozostałych warunków w postępowaniu wymagane jest, aby zostało udokumentowane, że co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. a) w przypadku spółki cywilnej- pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; b) w przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokument, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w przedmiotowym postępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje korespondencję, itp. 6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. 7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia, 4) sposób rozliczania się wykonawców. Objaśnienia do składanych dokumentów: PEŁNOMOCNICTWO. 1. Wszystkie oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. 2. Brak podpisu na ofercie spowoduje konieczność odrzucenia oferty na podstawie art. 89 us.1 pkt. 1 w delegacji do pkt. 8 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 4. Pełnomocnictwo to będzie stanowiło załącznik nr 9 do oferty (proponowany wzór dokumentu stanowi dodatek nr 7 do siwz). 5. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej datą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Załączone dokumenty w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy założona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone lub wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w siwz bez dokonywania w ich treści merytorycznych zmian..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70.00
  • 2 - Ocena parametrów technicznych - 30.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki Wigury 1, budynek B, I piętro, pokój nr 12 - Wydział Organizacyjno - Gospodarczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria, Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 1, budynek A, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.