Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Cieszyn: Dostawy igieł, strzykawek oraz innego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 121303 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie , ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8520742, faks 0338520742.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.netus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy igieł, strzykawek oraz innego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy igieł, strzykawek oraz innego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie podzielone jest na 26 zadań, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 270,00 zł, Zadanie nr 2 - 20,00 zł, Zadanie nr 3 - 30,00 zł, Zadanie nr 4 - 1700,00 zł, Zadanie nr 5 - 1000,00 zł, Zadanie nr 6 - 1400,00 zł, Zadanie nr 7 - 160,00 zł, Zadanie nr 8 - 520,00 zł, Zadanie nr 9 - 270,00 zł, Zadanie nr 10 - 20,00 zł, Zadanie nr 11 - 180,00 zł, Zadanie nr 12 - 10,00 zł, Zadanie nr 13 - 220,00 zł, Zadanie nr 14 - 100,00 zł, Zadanie nr 15 - 20,00 zł, Zadanie nr 16 - 60,00 zł, Zadanie nr 17 - 120,00 zł, Zadanie nr 18 - 40,00 zł, Zadanie nr 19 - 30,00 zł, Zadanie nr 20 - 40,00 zł, Zadanie nr 21 - 150,00 zł, Zadanie nr 22 - 200,00 zł, Zadanie nr 23 - 10,00 zł, Zadanie nr 24 - 60,00 zł, Zadanie nr 25 - 70,00 zł, Zadanie nr 26 - 840,00 zł,III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1165 z późn. zm.) Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument, potwierdzający posiadanie uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz podpisywania dokumentów przetargowych tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składa dokumenty lub dokument wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.netus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych ZZOZ w Cieszynie, ul. Bielska 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria ZZOZ w Cieszynie, ul. Bielska 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Świadczenie usług zarządzania projektem "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!" współfinansowanego ze środków EFS+
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Rozbudowa DP 2607S od km 5+230 do km 5+360 wraz z wiaduktami o nr ew. 32 i 33 w km 5+257 i 5+297 w miejscowości Goleszów"
- Dostawy implantów i asortymentu wykorzystywanego w procedurach ortopedycznych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych obiektów na terenie Zakładu Karnego w Cieszynie
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PROBÓWEK DO POBORU I SEPARACJI OSOCZA W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- Dostawa sprzętu jednorazowego do elektroporacji, obłożenia do kardioablacji oraz sprzęt do wymiany stymulatorów dwujamowych z funkcją resynchronizacji serca z czujnikiem adaptacji stymulacji życia .
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (III)
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, płynów infuzyjnych i środków dezynfekcyjnych oraz pieluchomajtek w 2025 i 2026 roku.
- 29/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP" sp. z o.o.
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.