Ogłoszenie z dnia 2016-07-06
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku DPS (symbol wg PKOB klasa 1130-budynki zbiorowego zamieszkania ) w ramach zadania:
Bezpieczna przystań seniora w DPS ul. Szpitalna w Tarnowie- etap I /2016
Numer ogłoszenia: 121155 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie , ul. Szpitalna 53, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6888-667, 6888-668, faks 14 6888-666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku DPS (symbol wg PKOB klasa 1130-budynki zbiorowego zamieszkania ) w ramach zadania: Bezpieczna przystań seniora w DPS ul. Szpitalna w Tarnowie- etap I /2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Zakres robót etapu 1.1/2016 obejmuje: W przedmiarach zadanie nr 1 podzielone jest na etapy 1 i 2 w celu umożliwienia Zamawiającemu elastycznego planowania remontu. Zad.1.-etap 1- remont pomieszczeń -wg projektu z daty kwiecień 2016 segment środkowy : - drugie piętro, pomieszczenia nr 129, 130-zakres remontu wg opisu; - pierwsze piętro , pomieszczenia nr 62, 63 -zakres remontu wg opisu; - parter- pomieszczenia administracyjne poniżej w/w zakresu, naprawa okładzin ceramicznych po przejściach instalacyjnych do pomieszczeń na wyższych kondygnacjach, montaż i podłączenie przyborów (umywalka, bateria) - przyziemie- naprawy sufitów w pralni po przejściach instalacyjnych - wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z osprzętem w pionach tj. na odcinku od włączenia pod stropem w piwnicy ( wykonanie po od 3 mb poziomych odcinków i montaż zaworów odcinających ) do przyborów na drugim piętrze-wg projektu FHU WNUK z 2014 r. - wymiana instalacji kanalizacyjnej w pionach d= 110 mm tj. wg projektu FHU WNUK z 2014 r. , na odcinku od posadzki w piwnicy do włączenia do istniejącej wywiewki kanalizacyjnej dachowej pod stropem w pomieszczeniach II piętra. -wymiana osprzętu instalacji elektrycznej w pokojach mieszkańców, drobne przeróbki instalacji-przełożenie osprzętu elektrycznego. Uwaga! W wycenie przygotowanych przedmiarów dla zadania nr 1 etap1 należy dla całego zakresu wprowadzić współczynnik 0,5 tj. należy wycenić tylko połowę zakresu ( jeden pion) uczestniczącą w tym postępowaniu. Pozostałe 50% wartości tego zadania ( drugi pion) tj remont pomieszczeń II piętro nr 127,128 ; I piętro nr 64,65, oraz naprawa pomieszczeń na niższych kondygnacjach po przekuciach instalacyjnych będzie przedmiotem oddzielnej umowy zawartej w br w trybie opisanym w p.III.2 -zamówienia uzupełniające , jeśli po rozstrzygnięciu przetargu Zamawiający będzie dysponował wolnymi środkami finansowymi na ten cel. Zad.1. etap 2 - wydzielona część remontu wg projektu z daty kwiecień 2016- tj. - dwa pokoje mieszkalne nr 70, 122 ( jeden pion związany z pracami przy wymianie wind towarowych kuchni) Zad.2- Remont sanitariatów zespołu sanitariatów na I i II piętrze-Zespół nr I i IV wg projektu z daty kwiecień 2016. Zad.3- Remont dwóch pomieszczeń nr 26,28 na parterze-do wyceny jako zamówienie uzupełniające, może być przedmiotem oddzielnej umowy w trybie opisanym w p.III.2 , jeśli po rozstrzygnięciu przetargu Zamawiający będzie dysponował wolnymi środkami finansowymi na ten cel..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu w przetargu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki na postawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;) w kolejności jak niżej: a) na pozostały zakres zad. 1 -etap 1, tj. wykonanie remontu pomieszczeń w kolejnym pionie sanitarnym tj: II piętro nr 127,128; I piętro pomieszczenia nr 64, 65 ; pomieszczenia poniżej (parter, przyziemie) w zakresie napraw po przejściach instalacyjnych; b) remont pomieszczeń nr 26 i 28 na parterze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.55.10 - 45.21.55.10 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł. 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:6401030 1250 0000 0000 8800 6038 w Banku Handlowym SA w Warszawie z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: Wadium - do przetargu na remont pomieszczeń etap I/2016 w Domu Pomocy Społecznej im. Brata Alberta w Tarnowie. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 2. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert siedzibie Zamawiającego , pok. 28, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołącza do oferty. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza do oferty, natomiast oryginał umieszcza w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załączenia dowodu określającego, że w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz potwierdzającego , że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie potencjału należy udokumentować w ofercie zamieszczając wykaz własnych pracowników lub pisemne zobowiązanie podwykonawcy do wykonania robót instalacyjnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.okay.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 09:00, miejsce: w recepcji Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek w lokalach użytkowych zarządzanych przez MZB
- Pełnienie dyżuru pogotowia technicznego dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie na 2026 r.
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku, obuwia na sale operacyjne oraz zarękawki.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - II etap
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w miejscowości Kije
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





