Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-12
Szczecin: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 120987 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie , al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 440 14 51, faks 0-91 440 14 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 1 - Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, Al. Niepodległości 41/42 Szczecin część 2 - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim, ul. Szczecińska 71, 73-100 Stargard Szczeciński część 3 -Wydział Operacyjny Infrastruktury w Koszalinie, ul. Pocztowa 1, 75-017 Koszalin część 4 - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Słupsku, ul. Kołłątaja 31, 76-200 Słupsk Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do czasu zrealizowania wartości umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7, 39.51.41.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku gdy: 1) w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawek podatkowych asortymentu, 2) w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana struktury organizacyjnej Zamawiającego w związku z czym może nastąpić zmiana miejsca i ilości dostarczanego asortymentu, 3) w trakcie realizacji umowy zmieni się zapotrzebowanie na asortyment pomiędzy wyszczególnionymi w umowie miejscami dostaw w ramach ogólnej wartości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, Al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, pok. 149..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 11:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, Al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, pok. 136 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 1 - Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, Al. Niepodległości 41/42 Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 1 - Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, Al. Niepodległości 41/42 Szczecin Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do czasu zrealizowania wartości umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7, 39.51.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 2 - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim, ul. Szczecińska 71, 73-100 Stargard Szczeciński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 2 - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim, ul. Szczecińska 71, 73-100 Stargard Szczeciński Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do czasu zrealizowania wartości umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7, 39.51.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 3 -Wydział Operacyjny Infrastruktury w Koszalinie, ul. Pocztowa 1, 75-017 Koszalin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 3 -Wydział Operacyjny Infrastruktury w Koszalinie, ul. Pocztowa 1, 75-017 Koszalin. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do czasu zrealizowania wartości umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 4 - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Słupsku, ul. Kołłątaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie: część 4 - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Słupsku, ul. Kołłątaj. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do czasu zrealizowania wartości umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.20.00-7, 39.51.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie - postępowanie nr 2
- Dostawa mięsa i jego przetworów.
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 12 i 13 przy al. Wyzwolenia 79 w Szczecinie
- ZP.220.49.25 Świadcz.usług utrzymania w stałej sprawn. techn. urządzeń, inst. i sieci: c.o., c.w.u,(c.t.), węzły ciep,instal. solar.w ob. USK-2 oraz obsługa kotłowni i systemu uzdat. wody w kotłow.
- Rozbudowa infrastruktury macierzy dyskowej Urzędu Miasta Szczecin
- Wykonanie przyłączenia budynków przy ul. Dąbskiej 73a, 73b, Przestrzennej 45 i Wiślanej 25c w Szczecinie do sieci miejskiej kanalizacji sanitarnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzętu - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.