To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-12
Racibórz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu w ramach Projektu Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY- w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Numer ogłoszenia: 120877 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103096 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu w ramach Projektu Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY- w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CzęśćI 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu pn.Kucharz małej gastronomii- dla 4 osób- klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu. 2.Łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 200godz. zegarowych w tym min.130 godzin praktyki.Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 min.+ przerwa 15 min.,godzina praktyczna zajęć to 60 min.3.Zajęcia :1)powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godz. pomiędzy 8.00- 15.00 z wyłączeniem następujących: dni 30 kwietnia, 14,28 maja, 1,18 czerwca 1,16 lipca 2010 r., 2)w przypadku zajęć praktycznych można nie stosować się do godzin i czasu szkolenia o których mowa w pkt.3 p.pkt.1) 3)uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 3 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, 4)szkolenia odbywać się muszą zgodnie z harmonogramem szkolenia nie dłużej niż do 31.07.2010 r. z wyłączeniem dni o których mowa w pkt. 3 ppkt.1), 4.Ramowy program szkolenia znajduje się w § 3 pkt.3.1 ppkt.5 SIWZ 5.Wykonawca musi zapewnić:1)zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, 2)odpowiednie pomieszczenie wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, 3)materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia,4)pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków, 5)odzież i obuwie robocze,6)w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi, 7)kawę, herbatę, zimne napoje przez cały czas trwania szkolenia oraz zorganizować w czasie długiej przerwy kanapki, przekąski lub ciepły posiłek w ilości odpowiadającej do liczby uczestników w danym dniu szkolenia. Koszt poczęstunku wchodzi w skład kosztów szkolenia i wynosi 10zł brutto dziennie na jednego uczestnika, 8)wyrobić książeczkę zdrowia dla kursantów. Magazynier, kasjer, fakturzystka z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania.. CzęśćII 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu pt. Magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programu do fakturowania - dla 9 osób- klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu. 2.Łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych, egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 100godz. zegarowych.3.Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 min. + przerwa 15 min. 4.Zajęcia : a)powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godz. pomiędzy 8.00- 15.00 z wyłączeniem następujących: dni 30 kwietnia, 14,28 maja, 1,18 czerwca 1,16 lipca 2010 r. b) uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 3 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, c)szkolenia odbywać się muszą zgodnie z harmonogramem szkolenia nie dłużej niż do 31.07.2010 r. z wyłączeniem dni o których mowa pkt. 4. ppkt.a) 5.Ramowy program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: a)podstawowe zagadnienia z zakresu prawa pracy, gospodarczego, handlowego, administracyjnego, b)towaroznawstwo handlowe,c)dokumentacja handlowa i magazynowa, d)gospodarka magazynowa, e)komputerowy program do obsługi magazynu - wprowadzenie, ćwiczenia,f)obsługa kas fiskalnych - wprowadzenie, ćwiczenia,g)komputerowy program do fakturowania- wprowadzenie, ćwiczenia. 6.Wykonawca musi zapewnić: a)zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, b)odpowiednie pomieszczenie wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, c)minimum: 5 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem do fakturowania, magazynowania , 3 stanowiska do obsługi kas fiskalnych,d)materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia,e) pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków,f)w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. g)kawę, herbatę, zimne napoje przez cały czas trwania szkolenia oraz zorganizować w czasie długiej przerwy kanapki, przekąski lub ciepły posiłek w ilości odpowiadającej do liczby uczestników w danym dniu szkolenia. Koszt poczęstunku wchodzi w skład kosztów szkolenia i wynosi 10zł brutto dziennie na jednego uczestnika.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach współfinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu- Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY - w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kucharz małej gastronomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. AVANT Dariusz Szulik, ul.Równoległa 7, 44-264 Jankowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7860,00
Oferta z najniższą ceną: 7860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U AVANT Dariusz Szulik, ul.Równoległa 7, 44-264 Jankowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5310,00
Oferta z najniższą ceną: 5310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Zadania remontowe wg części
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. "Kształtowanie Zawodowych Umiejętności: Rudzki Model Edukacji" - część 3.
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. Kształtowanie Zawodowych Umiejętności: Rudzki Model Edukacji - część 4
- Prowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Zawód - Kariera - Sukces" (2).
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





