eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpytkowiceDowóz dzieci do szkół od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Spytkowice: Dowóz dzieci do szkół od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r
Numer ogłoszenia: 120653 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 18 2688370 w.35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Spytkowice w roku szkolnym 2015/2016 Zakres części I obejmuje: codzienny dowóz uczniów z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków autobusowych) do szkół i ze szkół. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport 57 + 1 osób jednorazowo (miejsca siedzące). Plan jazdy w godzinach porannych (między godz. 7.00 a 8.00): Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych - Spytkowice 12 do Szkoły Podstawowej Nr 3 - Spytkowice 153, SP Nr 3 do ZSPG, Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych - Spytkowice 12 do Szkoły Podstawowej Nr 2 - Spytkowice 566, SP Nr 2 do ZSPG. Plan jazdy w godzinach południowych (ok. godz. 12-13.00): jak wyżej. Plan jazdy w godzinach popołudniowych (ok. godz. 14.00): jak wyżej. Zmianie może ulec kolejność kursów do poszczególnych szkół. Łączna długość trasy przejazdu w ciągu dnia wynosi ok. 48 km. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca otrzyma po zatwierdzeniu planów lekcji w szkołach. CZĘŚĆ II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Spytkowice do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu Zakres części II obejmuje: dowóz 7 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu na zajęcia i po zajęciach wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowozu. Trasa przejazdu: ze Spytkowic: Spytkowice 128 (2 uczniów), Spytkowice 488 (1 uczeń), Spytkowice 550 (1 uczeń), Spytkowice 699 (1 uczeń), Spytkowice 722 (1 uczeń), Spytkowice 768 (1 uczeń), do Nowego Targu: ul. J. Pawła II 85 i z powrotem. Przejazd drogą krajową nr 47 (zakopianką) przez Chabówkę, Rdzawkę. Ilość osób na trasie przejazdu: - w poniedziałek rano i w piątek po południu - 7 uczniów, - w poniedziałek po południu, wtorek, środę, czwartek, piątek rano - 5 uczniów (pozostali uczniowie w ciągu tygodnia korzystają z internatu). Godziny wykonania zadania: - dowóz na godz. 8.00 do Nowego Targu, - odwóz nie później niż o godz. 15.00 z Nowego Targu. Szczegółowy plan dowozów będzie dostosowany do planu zajęć uczniów. Codzienna trasa może ulec zmianie w przypadku zgłoszonej nieobecności uczniów. CZĘŚĆ III: Dowóz ucznia niepełnosprawnego wraz z opieką z terenu Gminy Spytkowice do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rabce-Zdroju Zakres części III obejmuje: codzienny dowóz ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rabce-Zdroju na zajęcia i po zajęciach wraz z zapewnieniem temu uczniowi opieki w czasie dowozu. Trasa przejazdu: Spytkowice 65 - Rabka-Zdrój, ul. Podhalańska 42b i z powrotem. Godziny wykonania zadania: - dowóz między godz. 8.00 a godz. 9.00 do Rabki-Zdrój, - odwóz nie później niż o godz. 15.00 z Rabki-Zdrój. Szczegółowy plan dowozów będzie dostosowany do planu zajęć ucznia. Inne postanowienia dotyczące części II i III: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów dowożonych do placówki w trakcie trwania umowy. Zmiana polegająca na zwiększeniu ilości dzieci do liczby miejsc przewozowych deklarowanych w ofercie przez Wykonawcę nie będzie wpływać na wysokość wynagrodzenia. b) Przewozy uczniów mogą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.). c) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Pojazd powinien być przystosowany do przewozu uczniów niepełnosprawnych. Ponadto musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących. d) Opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca (nie może nim być kierowca). Opieka musi być sprawowana przez osobę pełnoletnią i posiadającą zdolność do czynności prawnych. e) Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, doprowadzania z pojazdu do szkoły każdego z uczniów i przekazywania ich nauczycielowi, przyprowadzania ze szkoły do pojazdu każdego z uczniów i po dowiezieniu do domu przekazywania ich pod opiekę rodziców (prawnych opiekunów)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku pojawienia się w trakcie roku szkolnego dziecka wymagającego transportu w cz. II, III a czego w obecnej chwili Zamawiajacy nie jest w stanie przewidzieć.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Licencja lub zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas podstawieniapojazdu zastępczego - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26 pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Spytkowice w roku szkolnym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres części I obejmuje: codzienny dowóz uczniów z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków autobusowych) do szkół i ze szkół. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport 57 + 1 osób jednorazowo (miejsca siedzące). Plan jazdy w godzinach porannych (między godz. 7.00 a 8.00): Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych - Spytkowice 12 do Szkoły Podstawowej Nr 3 - Spytkowice 153, SP Nr 3 do ZSPG, Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych - Spytkowice 12 do Szkoły Podstawowej Nr 2 - Spytkowice 566, SP Nr 2 do ZSPG. Plan jazdy w godzinach południowych (ok. godz. 12-13.00): jak wyżej. Plan jazdy w godzinach popołudniowych (ok. godz. 14.00): jak wyżej. Zmianie może ulec kolejność kursów do poszczególnych szkół. Łączna długość trasy przejazdu w ciągu dnia wynosi ok. 48 km. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca otrzyma po zatwierdzeniu planów lekcji w szkołach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawieniapojazdu zastępczego - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Spytkowice do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dowóz 7 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu na zajęcia i po zajęciach wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowozu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawieniapojazdu zastępczego - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz ucznia niepełnosprawnego wraz z opieką z terenu Gminy Spytkowice do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rabce-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: codzienny dowóz ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rabce-Zdroju na zajęcia i po zajęciach wraz z zapewnieniem temu uczniowi opieki w czasie dowozu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawieniapojazdu zastępczego - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.