Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Zawiercie: Przedmiotem zamówienia jest wykonania instalacji hydrantów wewnetrznych w Zespole Szkół w Szczekocinach , ul.Spacerowa 12 oraz w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu ul.Parkowa
Numer ogłoszenia: 120638 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonania instalacji hydrantów wewnetrznych w Zespole Szkół w Szczekocinach , ul.Spacerowa 12 oraz w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu ul.Parkowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część - Wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych w Zespole Szkół w Szcekocinach ul.Spacerowa 12 II część - Wykonanie instalacji hydrantów wewnetrznych w Zespole Szkół im.gen.J.Bema w Zawierciu ,ul.Parkowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 5.1.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a/ wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę , dotyczy I i II części zamówienia) b/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę dotyczy I i II części zamówienia) c/aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, dotyczy I i II części zamówienia) d/aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ( na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 24.05.2006 Nr 87, poz. 605 zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.5.1. : 1. ) lit. b,c,d -składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu( wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym, oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio . (dotyczy I i II części zamówienia) 5.2. W celu potwierdzenia, opisanego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający prosi o dostarczenie następujących dokumentów: 5.2.1. wykazu wg Załącznika Nr 4 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jednej roboty o podobnym stopniu skomplikowania tj: - wykonaniem instalacji wodnej w ilości porównywalnej z przedmiotem zamówienia W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie (dotyczy I i II części zamówienia) 5.2.2. wykazu wg Załącznika Nr 5 osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Za spełnienie warunku uważać się będzie aby wykonawca dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania powierzonych jej czynności oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie(dotyczy I i II części zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego ,aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , wykazu wg Załącznika Nr 4 wykonanych robót budowlanych oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykazu wg Załącznika Nr 5 osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-400 Zawiercie ,ul.Rataja 29a,pok.nr7.Zamawiający udostępnia bezpłatnie SIWZ w formie elektron. ze stron www.zoeas.com.pl. a w formie papierow. opłata wynosi 15 zł ..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj: w Zawierciu , ul. Rataja 29 a ,pok. nr 7 do dnia 08.08.2007r. do godz. godz. 09 00 ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część : Wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych w Zespole Szkół w Szczekocinach , ul. Spacerowa 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wenętrznej instalacji hydrantowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część : Wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych w Zespole Szkół im. J. Bema w Zawierciu ul. Parkowa 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji hydrantów wewnetrznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Strąkowa"
- Przebudowa obiektów przedszkoli we Wrześni w celu dostosowania do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych (II postępowanie)
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Nadbudowa i rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Rogowie
- Rozbudowa budynku gminnego w m. Holendry
- Przebudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej oraz przebudowa wyjść ewakuacyjnych w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii przy ul. Sprzymierzonych w Jeleniej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.