To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-29
Mielec: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii
Numer ogłoszenia: 120534 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70650 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki infokiosku oraz zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, wdrożenie i obsługa powykonawcza programu komputerowego - systemu kolejkowego i informowania klientów urzędu, zwany dalej programem, w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na etapy. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOBOX Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122951,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39000,00
Oferta z najniższą ceną: 39000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139344,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego dla boiska piłkarskiego w Trześni (postępowanie powtórzone)
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 18 miesięcy dla firewalla FortiGate 1100E w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla zadania pn." Cyberbezpieczny Sieradz"
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
- Wykonanie i wdrożenie Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi (SWIBŻ) wraz z infrastrukurą teleinformatyczną jako elementu Krajowego Systemu Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM-I).
- Dostawa, konfiguracja i uruchomienie Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych.
więcej: Komputerowy system sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.