eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu ziemniaków jadalnych, warzyw i owoców, warzyw przetworzonych kwaszonych, warzyw strączkowych suchych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Kalisz: przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu ziemniaków jadalnych, warzyw i owoców, warzyw przetworzonych kwaszonych, warzyw strączkowych suchych.
Numer ogłoszenia: 12030 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu ziemniaków jadalnych, warzyw i owoców, warzyw przetworzonych kwaszonych, warzyw strączkowych suchych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Ziemniaki jadalne: Ziemniak jadalny Kod CPV 03212100-1; szacowana ilość 70 000kg. Część II. Warzywa i owoce Pietruszka korzeniowa kod CPV 03221100-7 szacowana ilość 6 000kg Marchew kod CPV 03221112-4; szacowana ilość 11 000kg Cebula kod CPV 03221113-1; szacowana ilość 15 000kg Pomidory kod CPV 03221240-0; szacowana ilość 4 000kg Kapusta biała kod CPV 03221410-3; szacowana ilość 7 000kg Jabłka kod CPV 03222321-9; szacowana ilość 2 500kg Buraki czerwone kod CPV 03221100-7; szacowana ilość 10 000kg Seler kod CPV 03221100-7; szacowana ilość 6 000kg Por kod CPV 03221110-0; szacowana ilość 6 000kg Ogórki świeże kod CPV 03221270-9; szacowana ilość 2 500kg Papryka czerwona kod CPV 03221230-7; szacowana ilość 300kg Cukinia kod CPV 03221250-3; szacowana ilość 500kg Część III. Warzywa przetworzone kwaszone Kapusta kwaszona kod CPV 15331142-4 szacowana ilość 5 000kg Ogórek kwaszony kod CPV 15331000-7 szacowana ilość 4 000kg Część IV warzywa strączkowe suche Groch cały suchy kod CPV03212213-6; szacowana ilość 500kg Fasola sucha średnia kod CPV 03221210-1; szacowana ilość 700,00 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, także podać nazwy firmy proponowanych podwykonawców w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub potwierdzona kserokopia opłaty bezp. KRUS lub podatku rolnego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu, umowę regulującą współpracę tych wykonawców a w szczególności: wskazanie tzw. partnera wiodącego - Pełnomocnika, który będzie reprezentował wszystkich wykonawców wobec Zamawiającego w czasie wykonywania zamówienia oraz do upływu okresu gwarancji i rękojmi, z którym Zamawiający będzie prowadził wszelką korespondencję, oraz na którego rachunek bankowy Zamawiający będzie przekazywał należności za wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Forma dokumentów Wymagane dokumenty w pkt a. należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk OFERTA..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu ul. Łódzka 2; 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu ul. Łódzka 2; 62-800Kalisz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ziemniaki jadalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki jadalne kod CPV 03212100-1 szacowana ilość 70 000kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 5
    • 2. upust - 95

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pietruszka korzeniowa kod CPV 03221100-7 szacowana ilość 6 000kg Marchew kod CPV 03221112-4; szacowana ilość 11 000kg Cebula kod CPV 03221113-1; szacowana ilość 15 000kg Pomidory kod CPV 03221240-0; szacowana ilość 4 000kg Kapusta biała kod CPV 03221410-3; szacowana ilość 7 000kg Jabłka kod CPV 03222321-9; szacowana ilość 2 500kg Buraki czerwone kod CPV 03221100-7; szacowana ilość 10 000kg Seler kod CPV 03221100-7; szacowana ilość 6 000kg Por kod CPV 03221110-0; szacowana ilość 6 000kg Ogórki świeże kod CPV 03221270-9; szacowana ilość 2 500kg Papryka czerwona kod CPV 03221230-7; szacowana ilość 300kg Cukinia kod CPV 03221250-3; szacowana ilość 500kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 5
    • 2. upust - 95

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: warzywa przetworzone kwaszone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kwaszona kod CPV 15331142-4 szacowana ilość 5 000kg Ogórek kwaszony kod CPV 15331000-7 szacowana ilość 4 000kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 5
    • 2. upust - 95

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa strączkowe suche.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Groch cały suchy kod CPV03212213-6; szacowana ilość 500kg Fasola sucha średnia kod CPV 03221210-1; szacowana ilość 700,00 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.