eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego, wizyjnego oraz oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, wizyjnego oraz oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 119752 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2992041, fax 012 4226566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, wizyjnego oraz oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, wizyjnego oraz oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie: - oprogramowanie SURFCAM 5 XIS - edukacyjna wersja na 15 stanowisk z 3 - letnią aktualizacją, - monitory komputerowe - 9 sztuk - notebooki - 2 sztuki - akcesoria komputerowe - projektory multimedialne - 3 sztuki - skaner - 1 sztuka - skaner ręczny 3d - 1 sztuka - zestawy komputerowe - 2 sztuki - stacja komputerowa do renderingu z nagrywarką BlueRay - kamera cyfrowa - 1 sztuka - macierz dyskowa 4GB

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje koniczności wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia tzn. musi być autoryzowanym dostawcą lub producentem oferowanych urządzeń. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz w opisie technicznym zamówienia a także winien załączyć opisy techniczne i funkcjonalne lub instrukcje obsługi oraz kopie certyfikatu CE, przy czym dopuszcza się w tym zakresie złożenie dokumentów w języku angielskim. . 4. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres gwarancji na dostarczony sprzęt, liczony od daty odbioru całości zamówienia (nie dotyczy oprogramowania) 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie wskazanym w pkt. IV SIWZ. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać oraz wypełnić projekt umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany i wypełniony projekt umowy wraz z załącznikami. 4. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych przez wykonawcę na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez oferowany przedmiot umowy normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych oraz kompatybilności elektromagnetycznej urządzeń informatycznych (PN-EN 60950:2000 oraz PN-EN 55022:2002 i PN-EN 55024:2000). 8. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt. VI) (oprócz pkt. VI. 2) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl zakładka aktualności

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie Pl. Matejki 13 31-157 Kraków, pokój 117 Dział Administracyjno Gospodarczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie Pl. Matejki 13 31-157 Kraków, pokój 117 Dział Administracyjno Gospodarczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet oprogramowania SURFCAM 5 AXIS - edukacyjna wersja sieciowa na 15 stanowisk z 3 - letnią aktualizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet oprogramowania SURFCAM 5 AXIS - edukacyjna wersja sieciowa na 15 stanowisk z 3 - letnią aktualizacją.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitor komputerowy 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor komputerowy 1 sztuka o następujących parametrach technicznych: - LCD 40 cali , Format 16:9, Panel Super Clear, Rozdzielczość 1920x1080 (Full HD), Stopa jasności 550 cd/m2, Stopa kontrastu 15,000:1, Paleta barw 127% PAL, Funkcja Movie Plus - redukcja efektu smużenia, Wide Color Enhancer, Kąt widzenia (poziomy/pionowy) 178°/178°, Tryb Game Mode (dynamiczne obrazy stosowane w grach komputerowych), Technologia DNIe (Digital Natural Image engine), System dźwięku SRS TruSurround XT , Moc akustyczna 2 x 10 W , PIP (1 Tuner), Telegazeta 1,000 stron, iDTV, Złącza: HDMI (1,3) x3 (jedno złącze HDMI-CEC), SCART x2, Component x1, Złącza: słuchawkowe x1,S-Video x1, PC D-sub x1, Obrotowa podstawa, Menu ekranowe w języku polskim, Kompatybilność z automatycznym wieszakiem (Auto Wallmount) Model wzorcowy Samsung LE40M86BD lub równoważny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.