eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Usługa stałej, całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 48 - w okresie od 01.09.2007r. do 31.08.2010r. (przez okres 3 lat)



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Sierpc: Usługa stałej, całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 48 - w okresie od 01.09.2007r. do 31.08.2010r. (przez okres 3 lat)
Numer ogłoszenia: 119622 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sierpcu, ul. Piastowska 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 0-24 275-21-08, fax 0-24 275 38 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.waw.pl/USSierpc/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa stałej, całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 48 - w okresie od 01.09.2007r. do 31.08.2010r. (przez okres 3 lat).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej, całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 48 - w okresie od 01.09.2007r. do 31.08.2010r. (przez okres 3 lat) Ochrona obiektu będzie realizowana przez: - prowadzenie posterunku stałego - jednoosobowego przez odpowiednio przeszkolonych pracowników ochrony posiadających licencję 1-ego stopnia, zatrudnionych na pełnych etatach na podstawie umowy o pracę, wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej; posterunek w godzinach pracy Urzędu będzie pełnił także funkcje recepcyjne; - zapewnienie skutecznego wsparcia pracownikowi ochrony pełniącemu służbę w chronionym obiekcie przez własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną mającą siedzibę i działającą na terenie Sierpca lub grupę interwencyjną obcą na podstawie umowy o współpracę z podmiotem posiadającym na terenie Sierpca przynajmniej oddział (filię) Agencji ochrony, posiadającym koncesję wydaną przez MSWiA i dysponującym minimum dwoma zmotoryzowanymi własnymi grupami interwencyjnymi - grupa interwencyjna przybędzie na teren chronionego obiektu najpóźniej w ciągu 5 minut od wezwania skierowanego do centrum operacyjnego Wykonawcy przez Zamawiającego lub pełniącego służbę pracownika ochrony. W przypadku korzystania z usług grupy interwencyjnej obcej, Wykonawca wraz z ofertą złoży Zamawiającemu stosowny dokument (umowa, umowę przedwstępną, zobowiązanie podpisane przez podwykonawcę itp.) potwierdzający korzystanie lub możliwość korzystania z usług podwykonawcy, w zakresie grupy interwencyjnej i czasu interwencji do chronionego obiektu Urzędu Skarbowego w Sierpcu. Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących ochronę z ramienia Wykonawcy odpowiedzialny będzie pracownik Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony drugiego stopnia - stosownie do art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z póżn.zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) czy Wykonawcy złożyli niżej przedstawione oświadczenia i dokumenty. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Wykonawcy składają następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesji wydanej przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz.1221 z póżń.zm.); c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. wykaz wykonanych (również wykonywanych) co najmniej trzech usług ochrony odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. e. wykaz co najmniej pięciu osób, które będą wykonywać f. zamówienie, zatrudnionych na pełnych etatach na podstawie umowy o pracę (licencjonowani pracownicy ochrony), g. licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 7. lit. e posiadają wymagane uprawnienia. h. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia po 500.000 zł każda. W przypadku korzystania z usług grupy interwencyjnej obcej, wymagany jest stosowny dokument (umowa, umowa przedwstępna, zobowiązanie podpisane przez podwykonawcę itp.) potwierdzający korzystanie lub możliwość korzystania z usług podwykonawcy, w zakresie grupy interwencyjnej i czasu interwencji do chronionego obiektu Urzędu Skarbowego w Sierpcu. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował pełnomocnik, wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesji wydanej przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz.1221 z póżń.zm.); c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. wykaz wykonanych (również wykonywanych) co najmniej trzech usług ochrony odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. e. wykaz co najmniej pięciu osób, które będą wykonywać f. zamówienie, zatrudnionych na pełnych etatach na podstawie umowy o pracę (licencjonowani pracownicy ochrony), g. licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 7. lit. e posiadają wymagane uprawnienia. h. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia po 500.000 zł każda.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Czas dojazdu grupy interwencyjnej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.waw.pl/USSierpc/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sierpcu, ul. Piastowska 48, 09-200 Sierpc.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sierpcu, ul. Piastowska 48, 09-200 Sierpc, pok. 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.