Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174976/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 134341038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4d6fbeb-88b6-4bd0-824d-4c9b4593554b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d6fbeb-88b6-4bd0-824d-4c9b4593554b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027821/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa kamiennego na drogi gminne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.33.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego – klińca, o frakcji 4-31,5 mm, w łącznej ilości 1810 ton, przeznaczonego na remont dróg gminnych, na terenie miasta i gminy Brzozów będących w zarządzie Burmistrza Brzozowa.
Kruszywo ma spełniać wymagania normy PN-EN 13242+A1:2010 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” lub nowszej.
Do każdej dostarczonej partii kruszywa, wykonawca, na żądanie zamawiającego zobowiązany będzie przedłożyć certyfikat, aprobatę techniczną lub deklarację zgodności z europejską lub polską normą.
Zamówienie obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
Dostawa kruszywa odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb, samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, o ładowności do 5 ton (ok. 3 m3) i 8 ton (ok. 5 m3), w miejsce wskazane przez zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia placów składowych i przeładunkowych.
Wykonawca wykona rozładunek kruszywa, tj. rozścielenie na odcinku drogi lub wyładunek w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba, to wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona usługę rozścielenia koparko-ładowarką.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości i ilości dostarczanych kruszyw.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Odbiór dostaw nastąpi na zasadach określonych w umowie.
Rozliczenie dostaw odbywać się będzie fakturami częściowymi, zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
Na podstawie KNR 2-31 Rozdział 15. Tablica 0005/17 ustala się następujący „przelicznik kruszywa”: 1 m3 kruszywa – klińca 431,5 mm, jest równy masie jednostkowej 1600 kg (1,6 tony).
Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie:
• określenie przez Zamawiającego minimalnej ilości kruszywa, której odbiór Zamawiający gwarantuje, tzw. zamówienie podstawowe,
• określenie ilości kruszywa i cen w których zamawiający będzie uprawniony (ale nie zobligowany) do odbioru, określona jako objęta prawem opcji a wykonawca zobowiązany będzie dostawę zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie w przypadku przekazania wykonawcy odpowiedniej informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
Zamówienie podstawowe obejmuje 1085 ton kruszywa. Ilość w zakresie zamówienia objętego prawem opcji obejmuje 725 ton kruszywa. Maksymalną wartością opcji jest wartość oferty wybranego wykonawcy w zakresie prawa opcji.
Kwota, którą zamawiający poda jako kwota, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to kwota na sfinansowanie zamówienia w ramach zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia w umowie będzie wartością całości zamówienia tj. zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego i zamówienia w zakresie prawa opcji.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteriami, które zamawiający wykorzysta do oceny równoważności będą każdorazowo wyłącznie parametry i wymagania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem uznania równoważności jest udowodnienie przez wykonawcę w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218177,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282183,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218177,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCIN SZKLARZ FIRMA HANDLOWO TRANSPORTOWA „TRANSMAR”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6861490782
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 18A
7.3.4) Miejscowość: Brzozów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN SZKLARZ FIRMA HANDLOWO TRANSPORTOWA "TRANSMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN SZKLARZ FIRMA HANDLOWO TRANSPORTOWA "TRANSMAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218177,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość zamówienia w zakresie prawa opcji 87.391,50 PLN
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2056R Jabłonica Polska - Jasionów polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km 2+090 - 2+208 w miejscowości Jabłonica Polska
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2023R Domaradz - Lutcza wraz z budową chodnika dla pieszych
- Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.
- Wykon. robót bud. w zakresie zad. inwest. pn. " Wzrost dostępn. infrastr. ambulat. usług psych. i rehabilit. dla osób o szczególn. potrzebach, poprzez dostosow. 4 bud. użyt. publ. w Sz.S .w Brzozowie
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 500 ton
- Zakup tłucznia drogowego
- Zakup kruszyw na budowę drogi leśnej w leśnictwie Skalice, Nadleśnictwo Henryków
- Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Lubichowo- przetarg II
- "Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów"
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Prószków
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.