Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Babiak: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Babiak i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.08.2008 r. do 31.07.2011 r.
Numer ogłoszenia: 119609 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babiak, Plac Wolności 5, 62-620 Babiak, woj. wielkopolskie, tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, fax 063 2711624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Babiak i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.08.2008 r. do 31.07.2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Babiak i jej jednostek organizacyjnych, w tym: 1. Otwieranie i prowadzenie rachunków dla Gminy Babiak i jej jednostek organizacyjnych (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Babiak). a) Obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych gminy Babiak obejmować będzie w szczególności: -rachunek podstawowy - budżetu Gminy Babiak, -rachunki następujących jednostek organizacyjnych: -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Babiaku, -Zakład Usług Komunalnych w Babiaku, -Gminne Ośrodek Kultury w Babiaku, -Szkoła Podstawowa w Babiaku, -Gimnazjum w Babiaku, -Zespół Szkół w Bogusławicach, -Zespół Szkół w Brdowie, -Samorządowe Przedszkole w Babiaku, -Przedszkole Samorządowe w Brdowie, b) Prowadzenie obsługi kasowej, w tym: -dokonywania wypłat gotówkowych, -przyjmowania wpłat gotówkowych, -realizacji poleceń przelewu, -przechowywania depozytów, -przekazywania obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami. 2. Dodatkową czynnością wykonaną w ramach zamówienia jest objęcie systemem bankowości elektronicznej wszystkich obsługiwanych jednostek w terminie maksymalnie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy. System winien obejmować dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją, przeszkolenie pracowników, oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania bez dodatkowych opłat. System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności: -uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Gminy Babiak w tym również na rachunkach jednostek zależnych wymienionych w pkt. 1a), -składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, 1.Możliwość korzystania z innych narzędzi inwestycyjnych będących w danym momencie w ofercie publicznej, 2.Udzielenie Gminie Babiak, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym, o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Maksymalna wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy. Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą salda rachunku podstawowego Gminy. 3.Na rachunkach zaoferowane będzie zmienne oprocentowania w odniesieniu do WIBID 3 M 4.Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, 5.Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 12:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 12:00 w dniu następnym do godz. 11:00. 6.Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Oryginalny kod CPV: 66.20.00.00 - Inwestycyjne usługi bankowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda od wykonawców [art.26 ust.2 ustawy] oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (ewentualnego odroczenia, zwolnienia, lub rozłożenia na raty zaległych płatności. 5. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6. Warunek posiadania uprawnień do podpisania oferty. Wypełnione formularze wg załącznika 1 i 2 należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający wymaga aby wykonawca dołączył do oferty niżej wymienione projekty umów uwzględniające warunki SIWZ: a) projekt umowy o obsługę bankową, b) projekt umowy o świadczenie usługi bankowości elektronicznej, c) projekt umowy o kredyt w rachunku bieżącym. Projekty umów będą stanowiły załączniki do oferty przetargowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej (oryginał lub potwierdzona kserokopia - nie starsze niż 6 m-cy wstecz) 2.Oświadczenie Wykonawcy (Formularz ofertowy - oryginał). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (nie starsze niż 3 m-ce). 4. Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz ofertowy) 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/babiak
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Babiaku, Plac Wolności 5, 62-620 Babiak, pok.28.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Babiaku, Plac Wolności 5, 62-620 Babiak, pok. 33 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BABIAK
więcej: przetargi BABIAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH GMINY MYSZKÓW
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.