eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont dachu budynku myjni Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie sp. z o.o. 70-784 Szczecin, ul. Struga 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Szczecin: Remont dachu budynku myjni Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie sp. z o.o. 70-784 Szczecin, ul. Struga 10
Numer ogłoszenia: 119396 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o. , ul. A. Struga 10, 70-784 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4643602 w. 236, faks 091 4643529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spad.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku myjni Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie sp. z o.o. 70-784 Szczecin, ul. Struga 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku myjni Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie sp. z o.o. 70-784 Szczecin, ul. Struga 10 polegający na wykonaniu daszków zabezpieczających nad wejściami i wjazdami, wykonaniu zastaw zabezpieczających na dachu, demontażu obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych, obróbek pasów nadrynnowych oraz wiatrownic), przygotowaniu podłoża - nacięciu pęcherzy, oczyszczeniu i przesmarowaniu emulsją, ułożeniu na sucho papy wentylacyjnej perforowanej, montażu kominków odpowietrzających, wykonaniu obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, wykonaniu obróbek z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej wokół kominów, wyłazów itp., kryciu dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.Wymagania dotyczące wadium. 8.1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2370,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych ). 8.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 8.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych): a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 8.4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ (art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.5.Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. V/O Szczecin nr 67124039691111000042422033. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 22.05.2009 r. , godzina 10.00; wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) i nastąpi przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 22.05.2009 r. Wykonawca, który złoży ofertę i wpłaci wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 22.05.2009 r. , a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 10:00 w dniu 22.05.2009 r., podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.6.Wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8.7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych) wykonawca składa w kasie na I piętrze w budynku siedziby zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 22.05.2009 r. lub załącza do oferty; wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1ustawy - Prawo zamówień publicznych), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych), d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych); 5.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.3.W przypadku, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.5.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (pkt 5.1. lit. a) oraz d) SIWZ) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.6.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (pkt 5.1. lit. a) oraz d) SIWZ) mogą być spełniane łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.7.Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.8.Postępowanie zostanie przeprowadzone przez Komisję Przetargową powołaną przez kierownika zamawiającego - Prezesa Zarządu Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego DĄBIE Sp. z o.o. w Szczecinie. 5.9.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarcza zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.8. SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt 6.2. - 6.4. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.2.W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez zamawiającego warunku, wykonawca załącza do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 5.1. lit. b) SIWZ wykonawca załącza do oferty: a)wykaz wykonanej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 60.000 zł brutto, polegającej na remoncie dachu, w tym na kryciu dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wzór wykazu stanowi; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, b)dokumentu stwierdzającego, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności. 6.4.W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 5.1. lit. c) SIWZ wykonawca załącza do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000 zł, bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy gwarancyjnej, jako górnej granicy odpowiedzialności ubezpieczyciela, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. 6.5.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.2. - 6.4. SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6.Zasady składania dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.2. - 6.4. SIWZ określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm. w Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 6.7.Zamawiający wezwie, na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. - 6.4. SIWZ, a w szczególności w celu ustalenia rzeczywistej wysokości sumy gwarancyjnej oraz podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności ubezpieczyciela, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spad.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - II piętro, pokój 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.