eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Badania wstępne bezrobotnych kierowanych na różne formy aktywizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Kutno: Badania wstępne bezrobotnych kierowanych na różne formy aktywizacji
Numer ogłoszenia: 11937 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie , ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3557050, faks 024 3557051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkutno.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania wstępne bezrobotnych kierowanych na różne formy aktywizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Badania wstępne bezrobotnych kierowanych na różne formy aktywizacji zamówienie o wartości mniejszej niż określone na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.52.00 - Wykonywanie badań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ dzia-łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poten-cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówie-nia. 2. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wyko-nania opisanego w SIWZ zadania, gdy złoży oświadczenie o ich posia-daniu oraz przedstawi dokument potwierdzający dopuszczenie Wyko-nawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy złoży oświadczenie o ich po-siadaniu. 2.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekono-micznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, gdy złoży takie oświadczenie. 2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z po-stępowania o udzielenie zamówienia, gdy złoży takie oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana po-przez sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymienionych w punkcie 5 warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub po-świadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kseroko-pie lub odpisy. UWAGA: Brak w ofercie niżej wymienionych dokumentów lub ich wady, których nie można usunąć zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych - skutkuje odrzuceniem oferty. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 3. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obro-tu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) należy wskazać ustanowionego przez Wykonawców - pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Wykonawców w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument ten - pełnomocnictwo - złożony tylko w formie oryginału powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty po-twierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Pełnomoc-nictwo musi wskazywać, że dotyczy konkretnego postępowania, tj. wy-bór wykonawcy badań wstępnych osób kierowanych przez PUP oraz do zawarcia umowy. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 - potwierdzający wolę Wy-konawcy do zaakceptowania zawartych w umowie warunków dostawy, płatności i udzielonej gwarancji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkutno.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie, ul. Wyszyńskiego 11 99-300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie, ul. Wyszyńskiego 11 99-300 Kutno, sekretariat pokój 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.