eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonywanie kompleksowych napraw pojazdów służbowych Policji województwa podkarpackiego uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych zleconych przez Zamawiającego. Numer postępowaniaZP/15/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Rzeszów: Wykonywanie kompleksowych napraw pojazdów służbowych Policji województwa podkarpackiego uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych zleconych przez Zamawiającego. Numer postępowania: ZP/15/2014
Numer ogłoszenia: 119360 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowych napraw pojazdów służbowych Policji województwa podkarpackiego uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych zleconych przez Zamawiającego. Numer postępowania: ZP/15/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy, kompleksowych napraw pojazdów służbowych Policji województwa podkarpackiego, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych zleconych przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Na wykonanie naprawy Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji. 4. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy wykonywanie napraw refundowanych przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe (TU). W takim przypadku Zamawiający może upoważnić Wykonawcę do rozliczenia bezgotówkowego z TU. Na części i materiały wykorzystane do realizacji tego zamówienia Zamawiający wymaga co najmniej 12-miesięcznej gwarancji i nie krótszej niż gwarancja producenta. 5. Części zamienne i materiały do napraw refundowanych przez TU będzie dostarczał Wykonawca, a do pozostałych napraw płatnych przez Komendę Wojewódzką Policji, Zamawiający wskaże Wykonawcy dostawcę części, wyłonionego w przetargu na dostawę części zamiennych do pojazdów służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. W przypadku, gdy dostawca części zamiennych dla Komendy Wojewódzkiej Policji, nie będzie dysonował częściami i materiałami niezbędnymi do wykonania naprawy Wykonawca sam zapewni je do wykonania usługi. 6. Zamawiający zleci Wykonawcy na jego koszt przetransportowanie uszkodzonego pojazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie województwa podkarpackiego do punktu naprawy Wykonawcy, jeśli ze względu na stan techniczny lub inne przyczyny nie może on zostać dostarczony przez Zamawiającego, jednocześnie, zlecając dokonanie wyceny usunięcia szkody. 7. Szacunkowa ilość naprawianych samochodów, określona na podstawie doświadczenia z roku ubiegłego, jaką Zamawiający spodziewa się zlecić do wykonania w okresie obowiązywania umowy to około 90 napraw (gdzie przy 30-tu naprawach Zamawiający szacuje wielkość pracochłonności powyżej 15 roboczogodzin, a przy 60-ciu do 15 roboczogodzin), których płatnikiem będzie Zamawiający oraz około 110 napraw w rozliczeniu bezgotówkowym z TU.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) co najmniej jednym punktem wykonywania naprawy pojazdów zlokalizowany w promieniu 15 km od zamiejscowej siedziby Zamawiającego (36-062 Zaczernie 187), zawierającym co najmniej: - jedno wydzielone stanowisko do napraw blacharskich, - jedno wydzielone stanowisko do napraw lakierniczych, - jedno wydzielone stanowisko do napraw pozostałych (mechanicznych, elektrycznych, itd.), - jedną płytę do naciągania nadwozi samochodowych, - jedną komorę lakierniczą, - jedno stanowisko diagnostyczne, wyposażone co najmniej w: kanał lub podnośnik przeglądowy, urządzenie do kontroli i ustawienia geometrii kół, urządzenie do kontroli ustawienia świateł i wyważarkę do kół, - powszechnie używany i akceptowany przez TU program do kosztorysowania napraw pojazdów oraz licencje na jego użytkowanie, Wszystkie urządzenia muszą być kompletne i sprawne technicznie oraz muszą posiadać aktualne dopuszczenie do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. - jedno zadaszone pomieszczenie do przechowywania pojazdów przyjętych do naprawy, o pow. min. 40 m2 oraz teren, na którym będą oczekiwały pojazdy na naprawę, spełniającym następujące wymagania: - ogrodzony, o utwardzonej nawierzchni (poprzez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.), - strzeżony całodobowo lub monitorowany za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlony, gwarantujący zabezpieczenie pojazdów przed osobami postronnymi, - o powierzchni do przechowywania ok. 5 pojazdów, b) Punktem Obsługi Klienta - Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość prowadzenia czynności związanych z obsługą i likwidacją szkody(sporządzenie stosownej dokumentacji papierowej i fotograficznej, przeprowadzenie oględzin pojazdu, itd.), c) co najmniej jednym pojazdem do przewożenia uszkodzonych samochodów o DMC do 3,5 t,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jednym lakiernikiem, jednym blacharzem oraz jednym mechanikiem, którzy posiadają ukończoną co najmniej Zasadniczą Szkołę Zawodową odpowiednio do wykonywanego zawodu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.