Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Rzeszów: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Numer ogłoszenia: 119247 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. W okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada - rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 - wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Krośnie Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy Zadanie nr 3 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na 1, 2 lub 3 zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 21.500,00 PLN Zadanie 2: 10.800,00 PLN Zadanie 3: 850,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) lub zdolnością kredytową, w wysokości nie mniejszej niż: Zadanie nr 1 - 240,0 tys. PLN Zadanie nr 2 - 120,0 tys. PLN Zadanie nr 3 - 9,0 tys. PLN 2.2 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował jako wykonawca lub podwykonawca na drogach publicznych klasy G i GP, zakres remontów cząstkowych łącznie we wszystkich asortymentach na 5 tys. m2, potwierdzony referencjami od zarządców dróg. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2. ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5. ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW. 5.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 5.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 2. ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 5.2.1. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 2.1. ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 5.1.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. i 5.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 5.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 5.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 5.3. i 5.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 5.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Oferowana Technologia - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w Siedzibie Zamawiającego pok. nr. 25 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 9,76 zł + koszt przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Krośnie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada - rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 - wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Krośnie Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na 1, 2 lub 3 zadania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Oferowana Technologia - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada - rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 - wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na 1, 2 lub 3 zadania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Oferowana Technologia - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada - rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 - wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 3 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na 1, 2 lub 3 zadania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Oferowana Technologia - 15
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





