Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Brzeg: Rozbudowa systemu monitoringu miasta Brzegu - II etap - część III
Numer ogłoszenia: 119119 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu miasta Brzegu - II etap - część III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót: a) wykonanie instalacji zasilającej do sześciu kamer, b) wykonanie instalacji kabli światłowodowych dla sześciu kamer, c) montaż sześciu kamer we wskazanych obiektach w dokumentacji projektowej, d) podłączenie kamer do centrum monitoringu. 2) W ramach zadania pn. Rozbudowa systemu monitoringu Miasta Brzegu - II Etap - III część Wykonawca zobowiązuje się do: a) uzgodnienia i wykonania zasilania punktów kamerowych, b) przeprowadzenia działań formalnych niezbędnych do zainstalowania kamer na budynkach, c) zakupu i montażu całości sprzętu wchodzącego w zakres projektu, d) zsynchronizowania rozbudowanego systemu z systemem istniejącym, e) ułożenia kabli miedzianych i światłowodowych w rurach i korytach PCV oraz podziemnej kanalizacji teletechnicznej, f) wykonania przewiertów w ścianach i stropach budynków, g) zainstalowania koryt kablowych PCV, h) ułożenia wymaganych przewodów zasilających i sygnałowych w rurach ochronnych, korytach i przepustach w ścianach i stropach, i) uruchomienia systemu, przeszkolenia obsługi, wstępnego przetestowania systemu z udziałem obsługi wskazanej przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Oryginalny kod CPV: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych Oryginalny kod CPV: 50.93.12.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych Oryginalny kod CPV: 74.32.10.00 - Usługi kontroli ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.27.00 - Usługi kontroli ruchu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będzie to co najmniej jedno zadanie polegające na uruchomieniu systemu monitoringu telewizji użytkowej o wartości co najmniej 230.000,00 zł - na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na zał. nr 4 do oferty. Wśród osób tych powinny się znajdować osoby posiadające: - uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia budowlane o specjalności telekomunikacyjnej, - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - określoną przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 145 poz. 1221 z 1997 roku z późn. zm.) Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających w/w uprawnienia. e) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 5 do oferty. Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub specjalności telekomunikacyjnej - czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku), f) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót oraz zestawienia materiałów, g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, i) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu realizacji zadania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Poprawa stanu zielonej infrastruktury na terenie Gminy Brzeg
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Remont korytarza CKZ w części nr 3, w budynku Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie
więcej: Kamery telewizyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.