eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa systemów do stabilizacji kręgosłupa wraz z dzierżawą instrumentarium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Nowy Targ: Dostawa systemów do stabilizacji kręgosłupa wraz z dzierżawą instrumentarium
Numer ogłoszenia: 119092 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemów do stabilizacji kręgosłupa wraz z dzierżawą instrumentarium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemów do stabilizacji kręgosłupa wraz z dzierżawą instrumentarium w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Katalogi, foldery, opisy takie, których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 2. 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy to jest od............do................... 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w zakreślonym 12 miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w § 2 ust.1 niniejszej umowy, jednak nie dłużej niż na okres 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru realizowane będzie przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonanych na piśmie. Dostawa poszczególnej partii towaru wykonana zostanie w ciągu 48 godzin do siedziby - Zamawiającego. 4. Partia towaru dostarczana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i w pakiecie nr 2,6 - każdy implant oznakowany będzie numerem serii i numerem katalogowym, w pakiecie nr 8 każdy implant oraz narzędzia oznakowane będą numerem serii i numerem katalogowym. W pakietach nr 6,7 przedmiot zamówienia będzie posiadał termin sterylności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, a w pakietach nr 8,9,10 przedmiot zamówienia będzie w opakowaniu sterylnym, a w pakiecie nr 11 przedmiot zamówienia będzie w opakowaniu sterylnym, gotowym do użycia. Termin sterylności w pakietach nr 8-11 będzie nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 5.Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację składanych zamówień jest : Pani/ Pan....................... numer telefonu............................ 6. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje Pan Aleksander Winiarski - numer telefonu: 0182633350. § 3. 1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku/ach numer............... do niniejszej umowy. 2.Ceny jednostkowe brutto zawierają wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco blok operacyjny, ewentualne opłaty celne, podatek VAT. 3.Wartość zamówienia netto wynosi:...............zł (słownie:.............). Kwota podatku VAT wynosi: ............zł (słownie:......................). Wartość zamówienia brutto wynosi:....................zł (słownie: ...............). 4.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust.1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 5.W przypadku zmian przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, stawka ta ulegnie zmianie po upływie 7 dni od dnia wpływu pisma wraz z uzasadnieniem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części umowy podwykonawcy, c) zmiany numeru katalogowego przedmiotu zamówienia, d) obniżenia ceny przez Wykonawcę. 7.Zmiana, o której mowa w ust. 5 i 6 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego - budynek administracji - ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego - budynek administracji - ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Dostawa systemu przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamanych trzonów kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamanych trzonów kręgosłupa, w ilościach, parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Dostawa systemu do stabilizacji w urazach kręgosłupa/kręgozmyki wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu do stabilizacji w urazach kręgosłupa/kręgozmyki wraz z dzierżawą instrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załączniku nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Dostawa systemu do stabilizacji w urazach kręgosłupa/kręgozmyki wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu do stabilizacji w urazach kręgosłupa/kręgozmyki wraz z dzierżawą instrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załączniku nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Dostawa systemu do stabilizacji przedniej kręgosłupa szyjnego wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu do stabilizacji przedniej kręgosłupa szyjnego wraz z dzierżawą instrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Dostawa systemu do stabilizacji przedniej kręgosłupa szyjnego wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu do stabilizacji przedniej kręgosłupa szyjnego wraz z dzierżawą instrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Dostawa protezy trzonu kręgowego odcinka szyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa protezy trzonu kręgowego odcinka szyjnego wraz z dzierżawą instrumentairum, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Dostawa ruchomej protezy dysku szyjnego wraz z dzierżawą insrtrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ruchomej protezy dysku szyjnego wraz z dzierżawą insrtrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 34 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 08 NAZWA: System stabilizacji międzytrzonowej - alif, wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System stabilizacji międzytrzonowej - alif, wraz z dzierżawą instrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 09 NAZWA: Dostawa systemów do stabilizacji międzytrzonowej - plif wraz z dzierżawą instrumentiarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemów do stabilizacji międzytrzonowej - plif wraz z dzierżawą instrumentiarium, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa systemów do stabilizacji dynamicznej międzywyrostkowej wraz z dzierżawą insrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemów do stabilizacji dynamicznej międzywyrostkowej wraz z dzierżawą insrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa systemów do stabilizacji piersiowo-lędźwiowej wraz z dzierżawą instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemów do stabilizacji piersiowo-lędźwiowej wraz z dzierżawą instrumentarium, w ilościach, parametrach podanych w załącznikach nr 3 i 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.