Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-29
Płock: Organizacja praktyk i staży zawodowych dla uczniów Technikum Zawodowego przy Zespole Szkół im Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie. Projekt Nowa jakość kształcenia w Technikum Zawodowego przy Zespole Szkół im Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2
Numer ogłoszenia: 119049 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja praktyk i staży zawodowych dla uczniów Technikum Zawodowego przy Zespole Szkół im Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie. Projekt Nowa jakość kształcenia w Technikum Zawodowego przy Zespole Szkół im Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Praktyki zawodowe i staże organizowane w celu zastosowania i pogłębiania zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy oraz w przyszłej pracy zawodowej. 2.Praktyki zawodowe i staże powinny odbywać się w zakładach pracy/instytucjach sektora Małych, Średnich i Dużych Przedsiębiorstw działających w branży gastronomicznej, hotelarskiej i rolniczej. 3.Miejsce odbywania praktyk/staży zawodowych -Instytucja(e) lub/i zakład(y) pracy zlokalizowane na terenie województwa mazowieckiego lub/i ościennych. 4.Praktyką zawodową objętych zostanie 41 uczniów w roku 2012 kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej - 19 uczniów, technik organizacji usług gastronomicznych - 22 uczniów; 5.Stażami zawodowymi zostanie objętych 43 uczniów w roku 2012 kształcących się w zawodzie -technik żywienia i gospodarstwa domowego - 5 uczniów; technik rolnik- 10 uczniów; technik obsługi turystycznej - 10 uczniów; technik handlowiec - 8 uczniów; technik organizacji usług gastronomicznych - 10 uczniów 6.Wykonawca jest zobowiązany podzielić uczestników praktyk i staży na grupy co najmniej 5 osobowe. Praktyka zawodowa i staż każdej z grup może odbywać się w innej instytucji/zakładzie. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych grup, które odbywają praktyki lub staż w tym samym czasie, w jednym zakładzie, z tym jednak zastrzeżeniem, że w takim przypadku łączna liczba uczestników praktyk i staży nie przekroczy - 20 osób. 7.Czas trwania praktyki zawodowej dla 1 uczestnika praktyk wynosi 4 tygodnie w terminie wrzesień 2012r. Praktyki muszą odbywać się w sposób ciągły. Zamawiający nie dopuszcza podziału praktyki na części. 8.Wymiar praktyk zawodowych wynosi 40 godzin tygodniowo (5 dni x 8 godzin). Praktyki odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. Praktyki nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 9.Praktyki muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 17.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania praktyki jest nieprzerwany przez 8 godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy. 10.Czas trwania stażu zawodowego dla 1 uczestnika wynosi 4 tygodnie w terminie lipiec-sierpień 2012r; Staże muszą odbywać się w sposób ciągły. Zamawiający nie dopuszcza podziału stażu na części. 11.Wymiar stażu wynosi 40 godzin tygodniowo (5 dni x 8 godzin). Staże odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. Staże nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 12.Staże muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 17.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania stażu jest nieprzerwany przez 8 godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.00.00 - Placówki szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością: -usługi polegające na realizacji praktyk zawodowych lub/i staży zawodowych dla co najmniej 85 uczniów dziennych szkół ponadgimnazjalnych i potwierdzi należyte wykonanie tych usług odpowiednimi dokumentami. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (tj. doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda by wykazał co najmniej 4 osoby w charakterze opiekunów praktyk zawodowych i staży, które posiadają: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przygotowanie pedagogiczne; - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako instruktor, wykładowca, opiekun uczniów na praktykach zawodowych; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3.W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 4.Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 5.Zmiany mogą dotyczyć; - zmiana terminu praktyk i staży zawodowych spowodowana brakiem odpowiedniej ilości uczestników. -zmiana ilości uczestników. Jednym z przypadków może być rezygnacja uczestnika/ów. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o tym fakcie najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia danej praktyki i stażu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną liczbę uczestników praktyki zawodowej i stażu. W przypadku rezygnacji uczestnika w trakcie praktyki i stażu Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone proporcjonalnie do ilości dni praktyk i stażu odbytych przez uczestnika, który zrezygnował. -zmiana wynagrodzenia. Jednym z przypadków może być zmniejszenie wynagrodzenia dla wykonawcy w przypadku rezygnacji uczestnika/ów praktyk zawodowych i staży z zakwaterowania. -siły wyższej, -zawieszenie przez Zamawiającego wykonanie zamówienia spowodowane zawieszeniem realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku,09-400 Płock, ul. Bielska 59, Kancelaria Ogólna p. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2026.
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z siedzib Urzędu Miasta Płocka w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa paliw ciekłych w 2026r.
- ,,Dostawa artykułów chemicznych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego na 2026 rok"
- Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. - MOSiR 27/2025
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- : Przygotowanie i wydanie gorących posiłków dla podopiecznych OPS od 01-01-2026 roku do 30-11-2028 roku
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Świadczenie usług dostarczania posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Maksymilianowie w 2026r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





