To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Koleczkowo: USŁUGA PŁOSZENIA DZIKIEGO PTACTWA METODAMI SOKOLNICZYMI
Numer ogłoszenia: 1188 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 504960 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PŁOSZENIA DZIKIEGO PTACTWA METODAMI SOKOLNICZYMI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na odstraszaniu metodą sokolniczą dzikiego ptactwa (np. mew, kruków, gawronów), żerującego na składowisku odpadów, prowadzonym przez Zamawiającego oraz będącym jego własnością. 2. Usługi sokolnicze realizowane będą na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, w granicach ogrodzonego terenu zakładu. 3. Zamawiający przygotuje i udostępni pomieszczenia związane ze świadczeniem usługi - tj. woliery oraz zaplecze wyposażone w instalację elektryczną (prąd), oświetlenie, ogrzewanie, lodówkę i bieżącą wodę. Zamawiający ponosi koszt wymienionych mediów. 4. Wykonawca będzie wykonywać umowę wykorzystując będące w jego dyspozycji ptaki drapieżne. 5. Wykonawca musi dysponować przynajmniej dwoma sokolnikami po skończonym kursie sokolnictwa, potwierdzonym uzyskaniem przez każdego z tych sokolników certyfikatu lub świadectwa ukończenia ww. kursu. Osoby te będą jednocześnie przedstawicielami Wykonawcy w umowie. Wykonawca na żądanie musi przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumenty potwierdzające ukończenie kursu sokolniczego przez ww. osoby oraz w każdym momencie trwania umowy. 6. Jednorazowo, na terenie opisanym w ust. 2 zamówienie może wykonywać jeden sokolnik lub więcej. 7. Zamawiający oświadcza, iż posiada właściwą decyzję administracyjną, zezwalającą na umyślne płoszenie ptactwa będącego pod ochroną częściową (załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Płoszenie żerującego ptactwa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w soboty od godziny 8:00 do 15:00. 9. Wykonawca nie ma obowiązku wykonania umowy jedynie, gdy nie zezwalają na to warunki pogodowe (np. zamiecie śnieżne, silne ulewy, porywiste wiatry, gęsta mgła) i zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie. 10. Osoba realizująca na rzecz Zamawiającego umowę na terenie zakładu EKO DOLINA Sp. z o.o. (sokolnik), gdy warunki pogodowe nie pozwalają na płoszenie ptaków, musi przebywać na terenie zakładu EKO DOLINA Sp. z o.o. 11. Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego poinformowania Zamawiającego o szukaniu ptaka, jeżeli ten oddali się z terenu zakładu EKO DOLINA Sp. z o.o. na dłużej, niż 1 (jedną godzinę). 12. Jeżeli w danym dniu pracy łączny czas poszukiwania ptaka poza granicami zakładu EKO DOLINA Sp. z o.o. wyniesie co najmniej 5 godzin, wówczas dzień ten traktowany jest jako dzień niewykonywania umowy bez prawa do wynagrodzenia. 13. Wykonawca nie może wykonywać przedmiotu zamówienia w sposób odbiegający od jego warunków a konsekwencją tego jest możliwość rozwiązania umowy ze strony Zamawiającego. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawa oraz przepisów bezpieczeństwa i innych przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie Zakładu, prowadzonego przez Zamawiającego w Łężycach, a także wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego ISO 14001:2005, a które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie zakładu i zostaną udostępnione na wniosek Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INPRINT Arkadiusz Czerw, Trzebiechowo 23/2, 78-411 Wierzchowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105800,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88560,00
Oferta z najniższą ceną: 88560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88560,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





