eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDocieplenie ścian szczytowych budynku przy ul. Fosforytowej 5 w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Kielce: Docieplenie ścian szczytowych budynku przy ul. Fosforytowej 5 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 118633 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Armatury" , ul. Karczówkowska 3, 25-019 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 361 45 11, faks 0-41 361 43 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsmarmatury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian szczytowych budynku przy ul. Fosforytowej 5 w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegajace na : rozebraniu starego docieplenia ścian szczytowych w tym płyt azbestowo-cementowych (acekol) wraz z konstrukcją drewnianą i wełną mineralną, zabezpieczeniu odpadów, składowaniu, transporcie i utylizacji wszystkich odpadów w tym azbestowych. Wykonanie nowego docieplenia ścian szczytowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (lecz nie krótszym niż 3 lata), przynajmniej 5 robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonemu w dziale 3 e) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami budowlanymi), posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń (zgodnie z § 16.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnienia lub nie spełnienia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 5) ozakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości odpowiadającej lub wyższej złożonej ofercie, wykonane z należytą starannością (referencje), do SIWZ, zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605 ze zmianami) 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym co najmniej 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w realizacji robót zbliżonych do niniejszego zamówienia. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 100 tys. zł. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Oświadczenie z mocy art. 36 ust. 4 w/w ustawy w sprawie podwykonawców. 8. Oświadczenie, że wykonawca udziela gwarancji na wykonanie robót na okres 3 lat od daty odbioru końcowego robót protokołem, zawarte w formularzu oferty. 9. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 9.1. Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy, jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje; 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87 poz. 605, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wraz z zestawieniem zastosowanych materiałów 9.4. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów , wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27.04.2001 r ( DZ.U.Nr 62 poz. 628 z poźn. zm.) lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a podmiotem zajmującym się unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych, lub oświadczenie podmiotu zajmującego się utylizacją odpadów niebezpiecznych stwierdzające gotowość przyjęcia i utylizacji odpadów niebezpiecznych od Wykonawcy. 9.5. Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach 1706 01 - materiały izolacyjne zawierające azbest; 1706 05- materiały konstrukcyjne zawierające azbest; wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.Ustaw nr 62, poz.628 z póź. zm.) lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a podmiotem zajmującym się transportem odpadów niebezpiecznych. 9.6. Decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi na terenie powiatu kieleckiego dla odpadów o kodach 17 06 01 i 17 06 05.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsmarmatury.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Armatury 25-019 Kielce ul. Karczówkowska 3 pok.20 III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Robotniczej Spóldzielni Mieszkaniowej Armatury w Kielcach ul. Karczówkowska 3 (pok. nr 3 , parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Demontaż i utylizacja płyt acekolowych będzie dofinasowana ze środków WFOŚIGW.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.