Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Olsztyn: Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu kolumn i paneli prod. Drager zainstalowanych w SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie. ZPZ-27/05/16
Numer ogłoszenia: 118628 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu kolumn i paneli prod. Drager zainstalowanych w SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie. ZPZ-27/05/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi remontu kapitalnego kolumn Movita, DVE, TSU oraz paneli Gemina 3100 R firmy Drager zainstalowanych w SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, zgodnie z zaleceniami producenta oraz dokonanie ich przeglądu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie. Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, KANCELARIA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi remontu kapitalnego oraz przeglądu obejmuje następujące urządzenia: 1. Kolumna sufitowa jednoramienna MOVITA 6032E, typ: MZ05543, lokalizacja: BLOK OPERACYJNY, SN: ARTD 0209, Producent: DRAGER; ___2. Kolumn sufitowa jednoramienna DVE 4002, typ: MZ05542, lokalizacja: BLOK OPERACYJNY, SN: ARTD 0172 , Producent: DRAGER; ___3. Kolumna sufitowa jednoramienna MOVITA 6032E, typ: MZ05544, lokalizacja: BLOK OPERACYJNY, SN: ARTD 0211, Producent: DRAGER ___4. Kolumna sufitowa jednoramienna DVE 4002, typ: MZ05542, lokalizacja: BLOK OPERACYJNY, SN: ARTD 0171, Producent: DRAGER ___5. Kolumna sufitowa jednoramienna MOVITA 6032E MZ05543, lokalizacja BLOK OPERACYJNY, SN: ARTD 0210, Producent: DRAGER ___6. Kolumna anestezjologiczna sufitowa dwuramienna: MOVITA 6032M oraz MOVITA 6002M MZ05545, lokalizacja: BLOK OPERACYJNY, SN: ARTD 0214, SN: ARTD 0216, Producent:DRAGER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi remontu kapitalnego oraz przeglądu obejmuje następujące urządzenia: 1. Kolumna stojąca TSU 4000, typ: MZ05536 OAiIT, lokalizacja: Sala Wybudzeń, SN ARTD-0130, Producent: DRAGER; ____2. Kolumna stojąca TSU 4000, typ: MZ05536, lokalizacja: OAiIT Sala Wybudzeń SN ARTD-0131, Producent:DRAGER ____3. Panel Gemina 3100 R, typ: MZ 05537, lokalizacja: OAiIT Sala Wybudzeń SN: ARTD 0046, Producent: DRAGER ____4. Kolumna stojąca TSU 4002/4002, typ MZ03841, lokalizacja: O. chorób wewnętrznych i diagnostyki onkologicznej z pododdziałem kardiologicznym, SN: ARRN-0071, Producent: DRAGER ____5. Kolumna stojąca TSU 4002/4002, typ MZ03841, lokalizacja O. chorób wewnętrznych i diagnostyki onkologicznej z pododdziałem kardiologicznym SN: ARRN-0074, Producent: DRAGER; 6. Kolumna stojąca dwuramienna TSU 4002/4002, typ MZ05533 OAiIT SN: ARTD-0162, Producent: DRAGER; ___7. Kolumna stojąca dwuramienna TSU 4002/4002 typ MZ05533 OAiIT SN: ARTD-0163, Producent: DRAGER; ___8. Kolumna stojąca TSU 4002, typ MZ05534, lokalizacja: OAiIT SN: ARTD-0169, Producent: DRAGER;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi remontu kapitalnego oraz przeglądu obejmuje następujące urządzenia: 1. Panel Gemina 3100 R, typ: MZ 05538, lokalizacja: KSOR, SN: ARTD 0048, Producent: DRAGER; ___2. Panel Gemina 3100 R, typ: MZ 05538, lokalizacja: KSOR, SN: ARTD 0045, Producent: DRAGER; ___3. Panel Gemina 3100 R, typ: MZ 05538,lokalizacja: KSOR, SN: ARTD 0049, Producent: DRAGER; ___4. Kolumna sufitowa jednoramienna DVE 4001, typ: MZ05539, lokalizacja: KSOR, SN: ARTD 0170, Producent: DRAGER; ___5. Kolumna sufitowa jednoramienna Movita 6032E, Typ: MZ05540, lokalizacja: KSOR, SN: ARTD 0206, Producent: DRAGER ___6. Kolumna dwustanowiskowa Movita 6001, Typ: MZ05541 oraz Movita 6002, Typ: MZ05541, lokalizacja: KSOR, SN: ARTD 0208 SN: ARTD 0207, Producent: DRAGER; ___7. Kolumna stojąca TSU 4000, typ: MZ05535, lokalizacja: KSOR, SN: ARTD-0128, Producent: DRAGER; ___8. Kolumna stojąca TSU 4000, typ: MZ05535, lokalizacja: KSOR, SN:ARTD-0129, Producent: DRAGER; ___9. Kolumna stojąca TSU 4000, typ: MZ05536, lokalizacja: KSOR, SN: ARTD-0132, Producent: DRAGER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Dostawa części zamiennych, oleju i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu dr. będącego na wyp. RDW Nidzica wraz z wykonaniem napraw bieżących sprzętu w latach 2026-2027."
- TRANSPORT UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. M. G. BUBLEWICZA W OLSZTYNIE POMIĘDZY OBIEKTAMI SZKOŁY W TERMINIE OD 07.01.2026 DO 18.12.2026 r
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień -Ambulatorium dla Nietrzeźwych w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie w 2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2026
- Dostawa kart do urządzeń telekomunikacyjnych warstwy transportowej DWDM do posiadanego przez Zamawiającego systemu Alcatel-Lucent 1830 PSS-32 oraz punktów licencyjnych do systemu zarządzania WS-NOC.
- Dostawa nowych licencji Microsoft Windows Server 2025 Datacenter 16 Core - 16 szt. lub licencji równoważnych.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





