Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Gdynia: Wykonanie robót budowlanych w obiektach administrowanych przez WAK Słupsk
Numer ogłoszenia: 118562 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiektach administrowanych przez WAK Słupsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiektach administrowanych przez WAK Słupsk: I część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 2,3,5,44,46,75/1791 - biurowe Słupsk. II część zamówienia: - malowanie pomieszczeń socjalnych - budynek nr 47/1791 - warsztaty Słupsk. III część zamówienia: - naprawa tynków zewnętrznych - budynek nr 8,9,10,11,12,13,14,40,45,47/1791- biurowe Słupsk. IV część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 5/4997 biurowy Słupsk V część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 10/4998 biurowy Słupsk VI część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 3/4999 biurowy Słupsk VII część zamówienia: - wymiana uszkodzonego odcinka kanalizacji deszczowej - budynek nr 46/1791 Słupsk VIII część zamówienia: - konserwacyjna naprawa części pokrycia dachowego i instalacji odgromowej - budynek nr 1/7838 IX część zamówienia: - konserwacja bram garażowych - garaże/1791 X część zamówienia: - czyszczenie kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z utylizacją XI część zamówienia: - odwodnienie włazów zbiorników - MPS/1791
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części I niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - zatrudniają majstra budowlanego jako kierownika robót z uprawnieniami zawodowymi, który należy do Izby Inżynierów Budownictwa, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze i wartości złożonej oferty, - dokonają wizji lokalnej. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)kserokopie uprawnień budowlanych dla majstra branży budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, dwóch robót o podobnym charakterze i wartości złożonej oferty - na potwierdzenie , że roboty wykonane były z należytą starannością należy załączyć referencje, e)kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów jakie zostaną użyte do wykonania zamówienia, f)oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej, g)w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów nr 605 z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W GDYNI 81-912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok 112.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: brak
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: brak
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. nr 203..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 2,3,5,44,46,75/1791 - biurowe Słupsk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 2,3,5,44,46,75/1791 - biurowe Słupsk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia: - malowanie pomieszczeń socjalnych - budynek nr 47/1791 - warsztaty Słupsk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia: - malowanie pomieszczeń socjalnych - budynek nr 47/1791 - warsztaty Słupsk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część zamówienia: - naprawa tynków zewnętrznych - budynek nr 8,9,10,11,12,13,14,40,45,47/1791- biurowe Słupsk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część zamówienia: - naprawa tynków zewnętrznych - budynek nr 8,9,10,11,12,13,14,40,45,47/1791- biurowe Słupsk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 5/4997 biurowy Słupsk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 5/4997 biurowy Słupsk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 10/4998 biurowy Słupsk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 10/4998 biurowy Słupsk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 3/4999 biurowy Słupsk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VI część zamówienia: - malowanie pomieszczeń służb dyżurnych - budynek nr 3/4999 biurowy Słupsk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII część zamówienia: - wymiana uszkodzonego odcinka kanalizacji deszczowej - budynek nr 46/1791 Słupsk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII część zamówienia: - wymiana uszkodzonego odcinka kanalizacji deszczowej - budynek nr 46/1791 Słupsk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: VIII część zamówienia: - konserwacyjna naprawa części pokrycia dachowego i instalacji odgromowej - budynek nr 1/7838.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VIII część zamówienia: - konserwacyjna naprawa części pokrycia dachowego i instalacji odgromowej - budynek nr 1/7838.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: IX część zamówienia: - konserwacja bram garażowych - garaże/1791.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IX część zamówienia: - konserwacja bram garażowych - garaże/1791.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: X część zamówienia: - czyszczenie kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z utylizacją.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: X część zamówienia: - czyszczenie kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z utylizacją.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: XI część zamówienia: - odwodnienie włazów zbiorników - MPS/1791.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XI część zamówienia: - odwodnienie włazów zbiorników - MPS/1791.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
- Wykonanie badań laboratoryjnych próbek osadów dennych z wybranych rej. Morza Bałtyckiego pod kątem obecności bojowych środków trujących (BST), mat. wybuchowych (MW) oraz produktów ich degradacji
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły w Niwiskach"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
więcej: Konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.