Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232296/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00331456/01 - Wynik z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badań laboratoryjnych próbek osadów dennych z wybranych rej. Morza Bałtyckiego pod kątem obecności bojowych środków trujących (BST), mat. wybuchowych (MW) oraz produktów ich degradacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badań laboratoryjnych próbek osadów dennych z wybranych rej. Morza Bałtyckiego pod kątem obecności bojowych środków trujących (BST), mat. wybuchowych (MW) oraz produktów ich degradacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ef235f-8f3f-4dcf-af1d-21d1a5c75305
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 Wykonanie badań laboratoryjnych do 400 prób bałtyckich osadów dennych na obecność bojowych środków trujących i materiałów wybuchowych oraz produktów ich degradacji w środowisku morskim .
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
KPOD.04.18-IW.02-0001/24-00 z dn. 10.03.2025 r., dofinansowanego z Programu: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO); Funduszu: Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie badań laboratoryjnych próbek osadów dennych pobranych z wybranych re-jonów Morza Bałtyckiego pod kątem obecności w nich bojowych środków trujących, materiałów wybuchowych oraz produktów ich degradacji tworzonych w środowisku morskim. Przewiduje się analizę nie mniej niż 50 próbek i nie więcej niż 400 próbek, przy czym ich ostateczna liczba uzależniona będzie od obecności obiektów niebezpiecznych w badanych rejonach stwierdzonych poprzedzającymi pobranie prób ba-daniami sonarowymi, magnetometrycznymi oraz wizyjną inspekcją. Próby, o mokrej masie nie mniej niż 100 gramów i nie więcej niż 300 gramów każda, zostaną dostarczone przez Zamawiającego do wskazanego przez Wykonawcę laboratorium.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania co najmniej 50 prób badawczych, przy czym maksymalna liczba prób, które mogą zostać zlecone, nie przekroczy 400.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wykonującej badania (D)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział w testach U
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi posiadać aparaturę badawczą klasy nie gorszej niż:
chromatograf gazowy sprzężony z tandemowym spektrometrem mas
chromatograf cieczowy sprzężony z tandemowym spektrometrem mas lub wysokorozdzielczym spektrometrem mas
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna:
Złożenia oświadczenia (Załącznik nr 15) na okoliczność posiadania powyższej aparatury badawczej
b) Wykonawca musi dysponować osobą/mi, (Wykaz osób - załącznik nr 13) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
• Obowiązkowo osoba(y) skierowana(e) do wykonania ekspertyz musi(muszą) spełniać wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia pozwalające na przeprowadzenie przedmiotowych ekspertyz, w tym:
Wykształcenie wyższe chemiczne
Minimum 5-letnie doświadczenie w dziedzinie analiz instrumentalnych
Posiadanie doświadczenia w analizie bojowymi środkami trującymi (potwierdzone np. udział w min. 2 projektach badawczych i w 2 testach biegłości OPCW lub 2 inne testach w ostatnich 10 latach)
Posiadanie doświadczenia z analizą MW (potwierdzone np. udziałem w projektach badawczych, i inne w ostatnich 10 latach – min. 1 projekt badawczy)
Wykaz min 5 publikacji naukowych związanych z analizą BST i/lub MW z li-sty A w okresie ostatnich 10 lat. (Załącznik nr 14)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 7 Zmiana Umowy1. Dopuszcza się, oprócz przypadków wskazanych w Ustawie PZP, zmianę istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w okolicznościach jak poniżej:
1) zmiana harmonogramu realizacji, terminów płatności lub sposobu realizacji Umowy
w sytuacji obiektywnych trudności dotyczących realizacji zamówienia (np.: działania siły wyższej, niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w dostawie urządzeń, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej Umowy, powodujących konieczność ich skoordynowania),
2) powstała możliwość/konieczność zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu, w tym w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku (na podstawie pisemnego oświadczenia producenta lub oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego Umową przedmiotu Umowy), pod warunkiem, że sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu sprzętu i nie spowoduje podwyższenia ceny,
2. Zmiana ustaleń zawartej Umowy, w przypadkach określonych w ust. 1 jest dopuszczalna na podstawie uzasadnionego wniosku Wykonawcy bądź Zamawiającego, jednak termin realizacji Umowy określony w § 2 ust. 1 nie może ulec zmianie, za wyjątkiem okoliczności i na zasadach tam określonych.
3. Zmiana postanowień Umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-22 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-21
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont budynku nr 42 Gdynia ul. Dickmana 10
- Remont schodów zewnętrznych przy budynku nr 277 WOMP Gdynia
- SUKCESYWNE DOSTAWY POJEMNIKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA ODPADY MEDYCZNE DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Meble do pomieszczeń Dziekanatu na Wydziale Informatyki
- DOSTAWĘ TŚM WRAZ ZE SZKOLENIEM Z ICH UŻYCIA NA ZABEZPIECZENIA EKSPLOATACJI POJAZDÓW PODWODNYCH SAAB SEAEYE FALCON
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.