Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Puławy: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami oraz oprogramowania antywirusowego dla Sądu Rejonowego w Puławach
Numer ogłoszenia: 118520 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Puławach, ul. Lubelska 7, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8889334, fax 081 8867555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.so.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami oraz oprogramowania antywirusowego dla Sądu Rejonowego w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem i akcesoriami Część II - oprogramowanie antywirusowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena ta zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającego informacje zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, co najmniej trzech podobnych pod względem asortymentu oraz wartości dostaw (w wykazie należy umieścić dostawy o wartości nie mniejszej niż w niniejszym postępowaniu, przedmiot, daty wykonania tych zamówień i odbiorców). Ponadto wykonawca powinien dołączyć do wykazu dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Wykonawca (Współwykonawca) musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp (stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz o nie podleganiu wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 pzp (stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawy.so.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Puławach, ul. Lubelska 7, 24 -100 Puławy, pok. 125.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Puławach, ul. Lubelska 7, 24 -100 Puławy, pok. 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy nr 1 - 13 szt. 2. Zestaw komputerowy nr 2 z dodatkowym monitorem - 1 szt. 3. Drukarka laserowa sieciowa - 6 szt. 4. Toner do oferowanej drukarki - 7 szt. 5. Notebook - 1 szt. 6. Switch - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.32.31-9, 30.19.21.13-6, 30.21.31.00-6, 30.23.20.00-4, 30.24.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania antywirusowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie antywirusowe - 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2508L Opoka - Chrząchówek
- Dostawa nawozów dla IUNG - PIB w Puławach, dla RZD w Żelisławkach w podziale na 3 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Puławy
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





