Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-07
Wieluń: Zakup z dostawą do Apteki jednorazowego wyrobu medycznego na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 /25 / 2015
Numer ogłoszenia: 118337 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do Apteki jednorazowego wyrobu medycznego na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 /25 / 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Wyroby medyczne - noworodki 33140000-8 PAKIET 2 Wyroby medyczne - noworodki 33190000-8 PAKIET 3 Wyroby medyczne -noworodki 33141640-8 PAKIET 4 Wyroby medyczne - noworodki 33141000- 8 PAKIET 5 Wyroby medyczne - noworodki 33141000-8 PAKIET 6 Wyroby medyczne - noworodki 33190000-8 PAKIET 7 Wyroby medyczne - noworodki 33140000-8.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-8, 33.19.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik do SIWZ), oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga dostarczenia katalogu w języku polskim z zaznaczeniem wszystkich oferowanych pozycji i opisem, którego zadania i której pozycji dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie RP oraz posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z obowiązującymi przepisami - wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - TERMIN PŁATNOSCI - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, cła przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 204...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 216, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 Wyroby medyczne - noworodki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Okularki do fototerapii 33.19.00.00-8 szt. 50 2 Filtry do inkubatora ATOM typ U-2100G 33.19.00.00-8 szt. 3 3 Układ oddechowy do stolika resuscytacyjnego ATOM33.19.00.00-8 szt. 15 4 Wymienne wkłady do do ssaka kompatybilne do stolika resuscytacyjnego ATOM33.19.00.00-8 szt. 45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 Wyroby medyczne - noworodki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowe układy oddechowe CPAP INFANT-FLOVE z podgrzewanym ramieniem wdechowym przystosowanym do nawilżacza Fischer Paykel model MR850 33.19.00.00-8 szt. 30 3 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków - mocowanie noska długości 50mm 33.19.00.00-8 szt. 7 4 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków - mocowanie noska długości 70mm 33.19.00.00-8 szt. 7 5 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków - maseczki 33.19.00.00-8 szt. 15 6 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -kaniule donosowe, przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0mm/rozstaw kaniuli 4,0mm 33.19.00.00-8 szt. 5 7 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -kaniule donosowe, przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0mm/rozstaw kaniuli 5,0mm 33.19.00.00-8 szt. 5 8 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -kaniule donosowe, przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,5mm/rozstaw kaniuli 6,0mm 33.19.00.00-8 szt. 5 9 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -czapeczka na obwód głowy 22-25cm 33.19.00.00-8 szt. 7 10 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków czapeczka na obwód głowy 25-29cm 33.19.00.00-8 szt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 Wyroby medyczne -noworodki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Noski Hudson z układem drenów do CPAP-u przy otwartym inkubatorze 33.19.00.00-8 sztk. 20 2 Noski Hudson do nCPAP-u, wszystkie rozmiary 33.19.00.00-8 sztk. 10 3 Komory nawilżacza do nCPAP-u do otwartego inkubatora, ręcznie napełniane wodą, posiadające wyraźnie zaznaczony wskaźnik poziomu wody w formie nadruku na komorze 33.19.00.00-8 sztk. 30 4 Mocowanie układu/ czapeczki, wszystkie rozmiary 33.19.00.00-8 sztk. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 Wyroby medyczne - noworodki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Maseczki neonatologiczne do resuscytacji noworodków do aparatu Neopaffu; silikonowe, wykonane z miękkiego, przezroczystego materiału, nie zawierającego lateksu ani plastyfikatorów DEHP; wyposażone w mocowanie stożkowe 15mm, typu męskiego, zgodnie z normami ISO. Każda sztuka pakowana oddzielnie. Rozmiary: XS, S, M, L, XL 33.19.00.00-8 szt. 30 2 Układ oddechowy jednorazowego użytku do aparatu do resuscytacji NEOPUFF, zawierający: ramię wdechowe niepodgrzewane, długość linii wdechowej min. 145cm, na końcu układu musi znajdować się zastawka PEEP. Wejście do zastawki o parametrach: 15mm średnica wewnętrzna, 19mm średnica zewnętrzna 33.19.00.00-8 szt. 25 3 Jednorazowy zestaw do respiratora BEERA RT226. Układ oddechowy jednorazowego użytku dla respiratorów posiadających spiralną grzałkę w drenie na linii wdechowej z dwoma kolorami rur odróżniającymi wdech i wydech; w komplecie dren proksymalny, cześć obrotowa posiadająca wejście do podawania surfaktantu; posiadający komplet adapterów umożliwiających stosowanie układu do różnych typów respiratorów. Przepływ gazów poniżej 4l/min. Wejście w grzałce musi zawierać wcięcie, takie aby umożliwiało podłączenie czujnika temp. stosowanego również do modelu nawilżacza MR850 firmy Fischer& Paykel. Komplet musi zawierać komorę z automatycznym pobieraniem wody, posiadająca dwa pływaki zabezpieczające przed przedostaniem się wody do układu oddechowego. Układ wraz z komora musi tworzyć komplet w jednym opakowaniu. 33.19.00.00-8 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 Wyroby medyczne - noworodki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw adaptacyjny przewodu wentylacji nieinwazyjnej NJ 2000 do respiratora Leoni 33.19.00.00-8 szt. 50 2 Zestaw adaptacyjny przewodu ciśnieniowego wentylacji nieinwazyjnej NJ1240 do respiratora Leoni 33.19.00.00-8 szt. 50 3 Jednorazowy układ rur do respiratora RT225 do respiratora Leoni 33.19.00.00-8 szt. 60 4. Noski do respiratora Leoni-rożne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 50 5. Czapeczki do respiratora Leoni -różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 30 6. Maseczki do respiratora Leoni, różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 Wyroby medyczne - noworodki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa łyżka do intubacji dla noworodków, rozmiary od 0-3 33.19.00.00-8 szt. 20 2. Cewniki dopępowinowe poliuretanowe, jednoświatłowe do stosowania u noworodków, różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 Wyroby medyczne - noworodki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Paskowe mocowanie układu pacjenta do INFANT-FLOVE, różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 10 62,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatnosci - 10
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
- zakup wraz z sukcesywna dostawa pieluchomajtek w 2025
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.