eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup z dostawą do Apteki jednorazowego wyrobu medycznego na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 /25 / 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Wieluń: Zakup z dostawą do Apteki jednorazowego wyrobu medycznego na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 /25 / 2015
Numer ogłoszenia: 118337 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do Apteki jednorazowego wyrobu medycznego na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 /25 / 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Wyroby medyczne - noworodki 33140000-8 PAKIET 2 Wyroby medyczne - noworodki 33190000-8 PAKIET 3 Wyroby medyczne -noworodki 33141640-8 PAKIET 4 Wyroby medyczne - noworodki 33141000- 8 PAKIET 5 Wyroby medyczne - noworodki 33141000-8 PAKIET 6 Wyroby medyczne - noworodki 33190000-8 PAKIET 7 Wyroby medyczne - noworodki 33140000-8.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-8, 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik do SIWZ), oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą według załącznika do specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga dostarczenia katalogu w języku polskim z zaznaczeniem wszystkich oferowanych pozycji i opisem, którego zadania i której pozycji dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie RP oraz posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z obowiązującymi przepisami - wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - TERMIN PŁATNOSCI - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, cła przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 204...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 216, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 Wyroby medyczne - noworodki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Okularki do fototerapii 33.19.00.00-8 szt. 50 2 Filtry do inkubatora ATOM typ U-2100G 33.19.00.00-8 szt. 3 3 Układ oddechowy do stolika resuscytacyjnego ATOM33.19.00.00-8 szt. 15 4 Wymienne wkłady do do ssaka kompatybilne do stolika resuscytacyjnego ATOM33.19.00.00-8 szt. 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 Wyroby medyczne - noworodki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowe układy oddechowe CPAP INFANT-FLOVE z podgrzewanym ramieniem wdechowym przystosowanym do nawilżacza Fischer Paykel model MR850 33.19.00.00-8 szt. 30 3 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków - mocowanie noska długości 50mm 33.19.00.00-8 szt. 7 4 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków - mocowanie noska długości 70mm 33.19.00.00-8 szt. 7 5 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków - maseczki 33.19.00.00-8 szt. 15 6 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -kaniule donosowe, przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0mm/rozstaw kaniuli 4,0mm 33.19.00.00-8 szt. 5 7 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -kaniule donosowe, przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0mm/rozstaw kaniuli 5,0mm 33.19.00.00-8 szt. 5 8 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -kaniule donosowe, przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,5mm/rozstaw kaniuli 6,0mm 33.19.00.00-8 szt. 5 9 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków -czapeczka na obwód głowy 22-25cm 33.19.00.00-8 szt. 7 10 Oprzyrządowanie do CPAP dla noworodków czapeczka na obwód głowy 25-29cm 33.19.00.00-8 szt. 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 Wyroby medyczne -noworodki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Noski Hudson z układem drenów do CPAP-u przy otwartym inkubatorze 33.19.00.00-8 sztk. 20 2 Noski Hudson do nCPAP-u, wszystkie rozmiary 33.19.00.00-8 sztk. 10 3 Komory nawilżacza do nCPAP-u do otwartego inkubatora, ręcznie napełniane wodą, posiadające wyraźnie zaznaczony wskaźnik poziomu wody w formie nadruku na komorze 33.19.00.00-8 sztk. 30 4 Mocowanie układu/ czapeczki, wszystkie rozmiary 33.19.00.00-8 sztk. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 Wyroby medyczne - noworodki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Maseczki neonatologiczne do resuscytacji noworodków do aparatu Neopaffu; silikonowe, wykonane z miękkiego, przezroczystego materiału, nie zawierającego lateksu ani plastyfikatorów DEHP; wyposażone w mocowanie stożkowe 15mm, typu męskiego, zgodnie z normami ISO. Każda sztuka pakowana oddzielnie. Rozmiary: XS, S, M, L, XL 33.19.00.00-8 szt. 30 2 Układ oddechowy jednorazowego użytku do aparatu do resuscytacji NEOPUFF, zawierający: ramię wdechowe niepodgrzewane, długość linii wdechowej min. 145cm, na końcu układu musi znajdować się zastawka PEEP. Wejście do zastawki o parametrach: 15mm średnica wewnętrzna, 19mm średnica zewnętrzna 33.19.00.00-8 szt. 25 3 Jednorazowy zestaw do respiratora BEERA RT226. Układ oddechowy jednorazowego użytku dla respiratorów posiadających spiralną grzałkę w drenie na linii wdechowej z dwoma kolorami rur odróżniającymi wdech i wydech; w komplecie dren proksymalny, cześć obrotowa posiadająca wejście do podawania surfaktantu; posiadający komplet adapterów umożliwiających stosowanie układu do różnych typów respiratorów. Przepływ gazów poniżej 4l/min. Wejście w grzałce musi zawierać wcięcie, takie aby umożliwiało podłączenie czujnika temp. stosowanego również do modelu nawilżacza MR850 firmy Fischer& Paykel. Komplet musi zawierać komorę z automatycznym pobieraniem wody, posiadająca dwa pływaki zabezpieczające przed przedostaniem się wody do układu oddechowego. Układ wraz z komora musi tworzyć komplet w jednym opakowaniu. 33.19.00.00-8 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 Wyroby medyczne - noworodki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw adaptacyjny przewodu wentylacji nieinwazyjnej NJ 2000 do respiratora Leoni 33.19.00.00-8 szt. 50 2 Zestaw adaptacyjny przewodu ciśnieniowego wentylacji nieinwazyjnej NJ1240 do respiratora Leoni 33.19.00.00-8 szt. 50 3 Jednorazowy układ rur do respiratora RT225 do respiratora Leoni 33.19.00.00-8 szt. 60 4. Noski do respiratora Leoni-rożne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 50 5. Czapeczki do respiratora Leoni -różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 30 6. Maseczki do respiratora Leoni, różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 Wyroby medyczne - noworodki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa łyżka do intubacji dla noworodków, rozmiary od 0-3 33.19.00.00-8 szt. 20 2. Cewniki dopępowinowe poliuretanowe, jednoświatłowe do stosowania u noworodków, różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOSCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 Wyroby medyczne - noworodki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Paskowe mocowanie układu pacjenta do INFANT-FLOVE, różne rozmiary 33.19.00.00-8 szt. 10 62,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatnosci - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.