eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Zabrze: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130
Numer ogłoszenia: 118111 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 83313 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Pl. Warszawski, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, fax 0-32 2711553.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt. bezterminowych licencji, wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt. bezterminowych licencji, wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej, instalacja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, konfiguracja modułów oprogramowania, wykonanie testów powdrożeniowych wspólnie z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego i usunięcie ewentualnych usterek, dostawa 130 licencji na korzystanie z oprogramowania. Szkolenie administratorów i pracowników prowadzone w siedzibie Zamawiającego (400 godzin szkoleń i konsultacji, czas trwania jednego szkolenia 7 godzin, grupy szkolonych pracowników do 7 osób, ilość szkolonych administratorów 3 Ostateczny termin zakończenia prac ustala się na: dostawa oprogramowania i 130 szt. licencji - 60 dni od daty zawarcia umowy , wdrożenie oprogramowania - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy , serwisowanie oprogramowania - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Umowa na dostawę 130 szt. licencji na oprogramowanie komputerowe zostanie zawarta na czas nieoznaczony (Art. 143 ust. 1 pkt 5 P.Z.P.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 600000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DomConsult Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 73, 60-479 Poznań, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 485000
  • Oferta z najniższą ceną: 485000 / oferta z najwyższą ceną: 684000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.