To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Zabrze: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130
Numer ogłoszenia: 118111 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 83313 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Pl. Warszawski, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, fax 0-32 2711553.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt. bezterminowych licencji, wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt. bezterminowych licencji, wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej, instalacja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, konfiguracja modułów oprogramowania, wykonanie testów powdrożeniowych wspólnie z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego i usunięcie ewentualnych usterek, dostawa 130 licencji na korzystanie z oprogramowania. Szkolenie administratorów i pracowników prowadzone w siedzibie Zamawiającego (400 godzin szkoleń i konsultacji, czas trwania jednego szkolenia 7 godzin, grupy szkolonych pracowników do 7 osób, ilość szkolonych administratorów 3 Ostateczny termin zakończenia prac ustala się na: dostawa oprogramowania i 130 szt. licencji - 60 dni od daty zawarcia umowy , wdrożenie oprogramowania - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy , serwisowanie oprogramowania - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Umowa na dostawę 130 szt. licencji na oprogramowanie komputerowe zostanie zawarta na czas nieoznaczony (Art. 143 ust. 1 pkt 5 P.Z.P.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 600000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DomConsult Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 73, 60-479 Poznań, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 485000
- Oferta z najniższą ceną: 485000 / oferta z najwyższą ceną: 684000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





