eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BałtówOpracowanie zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bałtów wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko i Opracowaniem ekofizjograficznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Bałtów: Opracowanie zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bałtów wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko i Opracowaniem ekofizjograficznym
Numer ogłoszenia: 118100 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bałtów , Bałtów 32/1, 27-423 Bałtów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2641008, faks 041 2641303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bałtów wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko i Opracowaniem ekofizjograficznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bałtów wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko i Opracowaniem ekofizjograficznym: - Zamówienie obejmuje sporządzenie na pozyskanych we własnym zakresie podkładach mapowych w skali 1:10000 projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bałtów (zatwierdzonego Uchwałą Nr VII/50/2003 Rady Gminy w Bałtowie z dnia 28 kwietnia 2003 r.) dla obszaru w granicach administracyjnych gminy, zgodnie z Uchwałą Nr XXX/137/2009 Rady Gminy w Bałtowie z dnia 23 stycznia 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bałtów. Opracowanie będzie się składało z projektu studium (część tekstowa i graficzna), prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego. - Przedmiot zamówienia należy sporządzić zgodnie z: ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.), przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118 poz. 1233 z 2004 r.), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). - Od projektanta oczekuje się uczestnictwa w czynnościach proceduralnych: udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu studium, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przejętymi rozwiązaniami w projekcie studium, udział w posiedzeniach Komisji i Rady Gminy. - Wykonawca winien przekazać zamawiającemu następujace opracowania w ilościach: - opis ekofizjograficzny (część tekstowa i graficzna) - 1 egz., - opis ekofizjograficzny w formie elektronicznej (plik z rozszerzeniem doc. oraz pdf. ) - 1 płyta CD, - rysunek studium - 3 egzemplarze w technice kolorowej (w tym 2 egz. zabezpieczone przed zniszczeniem, np. zalaminowanie), - rysunek studium w wersji czarno - białej - 2 egz., w technice zapewniającej możliwość publikacji oraz sporządzanie jego kopii, - rysunek studium w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD (plik z rozszerzeniem tif, gif lub jpg), - elaborat tekstu - 3 egz. oprawione w wersji drukowanej oraz w wersji elektronicznej (plik z rozszerzeniem doc. oraz pdf -1 płyta CD), - projekt uchwały do uchwalenia przez Radę Gminy, - dokumentację formalno - prawną prac planistycznych w zakresie studium w rozumieniu art. 12 ust. 3 z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - dokumentację prac planistycznych wynikającą z § 9 Rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium. - Do w/w materiałów należy dołączyć oświadczenie autora o wykonaniu prac zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500,00 zł. słownie zł: tysiąc pięćset 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień (Wykonawca musi być członkiem Okręgowej Izby Urbanistów lub zatrudniać osobę wpisaną na listę samorządu zawodowego urbanistów), 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 2.6 Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.5 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich z osobna - dotyczy oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. B. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane i oceniane są wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabaltow.pl, link: zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bałtowie, Bałtów 32/1, 27-423 Bałtów, godziny urzędowania: 07:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Gmina Bałtów, Bałtów 32/1, 27-423 Bałtów, -sekretariat, pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.