eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeKomunikacja miejska



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Gryfice: Komunikacja miejska
Numer ogłoszenia: 118096 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843315, fax 091 3843642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komunikacja miejska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Gryfice. Przedmiotem postępowania jest cena jednostkowa usługi przewozowej w komunikacji miejskiej w odniesieniu do 1 km. Świadczenie usług przewozowych winno odbywać sie autobusami komunikacji miejskiej o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 29 zgodnie z zatwierdzonym i aktualnie obowiązującym rozkładem jazdy. Łączna długość kursów dziennych w dni robocze - ok. 420 km, w soboty - ok. 184 km i w niedziele i święta ok. 110 km. W roku 2007 - ilość wozokilometrów wyniosła 117.564 ,średnio miesięcznie ilość wozokilometrów wyniosła 9.797. Za okres zamówienia ( cztery lata) obowiązująca ilość wozokilometrów wynosi ok. 470.256. 3.2. Sprzedaż biletów jednorazowych normalnych, ulgowych i miesięcznych. 3.3. Utrzymanie w odpowiednim stanie przystanków komunikacji miejskiej (sprzątanie nieczystości wewnątrz wiat oraz na terenie przyległym w tym również odśnieżanie w okresie zimowym ~2m, mycie szyb oraz siedzisk) 3.4. Dbanie o wygląd tablic przystankowych. 3.5. Opracowywanie i rozmieszczanie rozkładów jazdy (w przypadku zmian natychmiastowa aktualizacja ) 3.6. Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o obowiązujący rozkład jazdy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ. 3.7. Dochód uzyskany ze sprzedaży biletów stanowi dochód Wykonawcy. 3.8. Obsługa tras funkcjonować będzie zgodnie z rozkładami jazdy i trasami stanowiącymi załącznik nr 6. Wszelkie zmiany rozkładu jazdy ustalone muszą być z Zamawiającym. Opłaty za korzystanie z lokalnego transportu zbiorowego określa uchwała nr XI/123/2007 Rady Miejskiej w Gryficach z dnia 16.10.2007 r. w sprawie opłat za korzystanie z lokalnego transportu zbiorowego w Gminie Gryfice oraz Uchwała XXIII/198/04 Rady Miejskiej w Gryficach z dnia 28.12.2004 r. i Uchwała nr XI/124/2007 z dnia 16.10.2007 r. w sprawie zmiany uchwały dotyczącej ustalenia uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych. 3.9. Cenę wzk należy skalkulować z należytą starannością z uwzględnieniem dodatkowych wpływów ze sprzedaży biletów. 3.10. Waloryzacja ceny następować będzie corocznie za rok ubiegły na podstawie rocznego wskaźnika wzrostu cen, towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez GUS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść do dnia 16.06.2008 r. do godz. 10.30. Wadium wnoszone w postaci pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto w Banku Spółdzielczym w Gryficach nr 02937600010000054720010013. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz potencjał techniczny - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia w tym: co najmniej 3 autobusy komunikacji miejskiej o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 29, przystosowane do transportu osób; 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.1. należy przedłożyć: 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3 Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 6.3. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.2 należy przedłożyć: 6.3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania przez nich czynności objętych przedmiotem zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), 6.3.2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, aktualnych świadectw kwalifikacyjnych (dot. kierowców), 6.3.3. Wykaz posiadanego taboru wraz z kserokopią aktualnych badań technicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 6.4. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.3 należy przedłożyć: 6.4.1. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz ważne ubezpieczenie dla pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia. 6.5. W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.4 należy przedłożyć: 6.5.1. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy- (na załączniku nr 4 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.